Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@22:37:51 GMT

خاطرات جانباز قطع نخاعی دامغان منتشر شد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۰۸۲۴۶

خاطرات جانباز قطع نخاعی دامغان منتشر شد

کتاب «لطیف» خاطرات ابوالفضل لطیف‌زاده، از جانبازان قطع نخاع شهرستان دامغان، به قلم مرتضی حاجیان‌نژاد به‌همت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان سمنان، تدوین و منتشر شد.

به گزارش ایبنا، خاطرات لطیف‌زاده ابتدا به صورت خودنوشت و توسط مرتضی حاجیان‌نژاد برای انتشار به دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان معرفی شد و بعد از مراحل مختلف کارشناسی و مصاحبه‌های تکمیلی برای اضافه کردن خاطرات کودکی و نوجوانی، آماده چاپ شد و در اختیار انتشارات سوره مهر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب «لطیف» در 22 بخش به زندگی و حضور ابوالفضل لطیف زاده در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پرداخته و در انتهای کتاب در بخش «به روایت تصویر» شاهد عکس هایی از آن دوران هستیم.

کتاب «لطیف» در 264 صفحه با شمارگان 1250 نسخه در قطع رقعی و با قیمت 30 هزار تومان در سال 1398 از سوی دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان سمنان تدوین و از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ دوم کتاب «ترجیع‌بند در شعر نو» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این کتاب ضمن مرور و بررسی کارکرد ترجیع‌بند در شعر کلاسیک و نیز دوران مشروطیت، به بررسی کارکردهای متفاوت بند ترجیعی در شعر معاصر و شعر نو فارسی پرداخته شده و با ذکر نمونه‌هایی از نیمایوشیج، اخوان ثالث، سهراب سپهری، احمد شاملو، گارسیا لورکا، آلن‌پو و … اهمیت آن از نظر شکل، ساختار و محتوا نشان داده شده است.

این کتاب را می توانید از طریق سایت‌های فروش کتاب تهیه کنید.

۲۲۰۵۷



برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900205

دیگر خبرها

  • استاد مجتهدی هم معلم و هم مولف بود
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • چاپ دوم کتاب «ترجیع‌بند در شعر نو» منتشر شد
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • به همت پژوهش سرای برهان کتاب «عشق برتر» منتشر شد
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر