Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عباس جمشیدی ظهر سه‌شنبه در نشست هماهنگی ساخت المان شهدای گمنام اظهار داشت: هدف از دفن شهدای گمنام در دانشگاه‌ها، روستاها و پارک‌ها این است که به خودمان و به ویژه نسل جوان جامعه یادآوری کنیم عده‌ای در برهه‌ای از تاریخ این سرزمین برای عزت و شرف اسلام و انقلاب جان خود را نثار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بسیاری از المان‌های شهدای گمنام و مراکز فرهنگی محیطی برای زیارت مردم و مکانی برای اجرای برنامه‌های متناسب با شأن شهیدان است.

جمشیدی بابیان اینکه در زمان حاضر المان و مرکز فرهنگی مناسبی برای شهدای گمنام عالی شهر، چغادک، جزیره شیف احداث‌شده گفت: تنها برخی مناطق از جمله پارک شغاب بوشهر است که هنوز برای شهدای گمنام آرمیده در آن المانی احداث نشده است که باید اقدام شود.

وی بیان کرد: المان شهدای گمنام باید درشان و جایگاه این شهدا احداث  و با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط و رعایت تشریفات اداری این اقدام انجام شود.

احداث المان شهدای گمنام پارک شغاب 

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر نیز اظهار داشت: با وجود اینکه شهدای گمنام پارک شغاب بوشهر در سال ۹۵ در این محل به خاک سپرده  شدند اما تاکنون المانی برای آن‌ها احداث نشده است.

ابوذر دهدار افزود: طراحی المان‌های شهدای گمنام باید تخصصی باشد و تجربه موفق شهرهای دیگر مورداستفاده قرار گیرد.

کد خبر 4734196

منبع: مهر

کلیدواژه: شهید گمنام بوشهر فرمانداری بوشهر استانداری بوشهر هفته دفاع مقدس اربعین 98 بوشهر اربعین حسینی قزوین شیراز اجلاس جاده ابریشم گرگان شهرکرد بیرجند خطبه های نماز جمعه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گردشگری آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۸۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل مهدی چمران برای ساخت مسجد در تمام پارک‌های تهران | فیلم

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران گفت: در تمام پارک‌ها باید نمازخانه و مسجد بسازیم/ مکانی که ما برای ساخت مسجد در پارک قیطریه در نظر گرفتیم درختی ندارد و مانند تمامی پارک‌های تهران در پارک قیطریه هم مسجد ساخته می‌شود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

دیگر خبرها

  • هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • توقف ساخت المان غواصان دریادل در زنجان
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • دلیل مهدی چمران برای ساخت مسجد در تمام پارک‌های تهران | فیلم
  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • پارک شهدای سنندج به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شود
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر