Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را با حساسیت پیگیری می‌کنیم و مصوبه اجرا نشده را از هیچ دستگاهی نمی‌پذیریم. ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حسین کلانتری ظهر امروز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور بر حمایت از حوزه تولید، اظهار داشت: کشور ما در شرایط کنونی در یک جنگ اقتصادی قرار دارد که فعالان حوزه تولید رزمنده این جنگ هستند و باید حمایت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید طوری برنامه‌ریزی و عمل شود که واحد‌های تولیدی فعال، سرپا مانده و واحد‌های نیمه فعال استان از تمام ظرفیت خود استفاده کنند.

کلانتری به اهمیت و جایگاه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید  اشاره داشت و بیان کرد: در این کارگروه همانطور که از عنوانش مشخص است باید موانع را از سر راه تولید برداریم و در این راستا همه دستگاه‌ها باید همکاری کنند.

اهواز|رونق اقتصاد هر کشور در گرو رونق تولید داخلی استعضو کمیسیون اقتصادی مجلس: دولت هنوز قوانین "رونق تولید" را اجرایی نکرده استطرح‌های دارای کمتر از 51 درصد توان تولید داخل سخت‌گیرانه تصویب می‌شوند

وی با بیان اینکه رسالت ما ایجاد امنیت شغلی است، تاکید کرد: از تمام ظرفیت‌های استان برای تقویت واحدهای تولیدی فعال استفاده و تلاش شود واحد‌های تولیدی نیمه‌فعال نیز با همه ظرفیت خود کار کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اجرایی شدن مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، گفت: بازه زمانی برای اجرای مصوبات این کارگروه تعیین شود.

کلانتری ابراز کرد: اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را با حساسیت پیگیری می‌کنیم و مصوبه اجرا نشده را از هیچ دستگاهی نمی‌پذیریم.

انتهای پیام/ ع

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۸۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت هر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این دستگاه از معتبرترین برندهای روز دنیا بوده و نصب این دستگاه در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زودی راه اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: این دستگاه با اعتباری یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خریداری شده است.

کد خبر 6091229

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • ظرفیت صندوق ملی محیط‌زیست در کهگیلویه و بویراحمد بدون استفاده مانده است
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار