Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شرایط سختی بر کشور حاکم است و در این شرایط باید با سعه صدر بیشتر امید و نشاط را به مردم جامعه تزریق کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، زهرا سعیدی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری مبارکه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: با خلاقیت و ابتکار عمل در این شهرستان ماهیانه هزینه ترک اعتیاد ۲۰۰ تا ۲۵۰ نفر از معتادان که به دفتر نماینده مراجعه کنند و آمادگی برای ترک اعتیاد را داشته باشند، پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آمار تا کنون ۶۰۰ نفر از افرادی که به این بلای خانمان سوز گرفتار شده بودند، از این طریق ترک کردند.

وی ادامه داد: باید تعداد شهرستان‌هایی که در استان اصفهان هزینه ترک اعتیاد معتادان در آن‌ها پرداخت می شود را افزایش دهیم و کمک کنیم که افراد معتاد دیگر روانه زندان ها نشوند و برای ترک به کمپ‌ها و درمانگاه‌ها مراجعه کنند.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید مراجعات مردمی به دادگستری ها را به کمترین میزان ممکن برسانیم، گفت: اعتیاد یکی از آسیب های اجتماعی امروز جامعه ما محسوب می شود که بسیاری از مردم را آزار می دهد. مدل تربیتی فرزندان در خانواده ها با هم فرق می کند و همین مسئله موجب این می شود که در یک خانواده پنج نفره، چهار نفر از فرزندان پزشک و یک نفر معتاد می شود.

سعیدی تصریح کرد: امروز شرایط سختی بر کشور حاکم است و این توفیق به همه مسئولان داده شده که خدمتگذار مردم باشند و در این شرایط باید با سعه صدر بیشتر امید و نشاط را به مردم جامعه تزریق کنیم. باید برای خالی کردن زندان ها تلاش کنیم و افرادی را هم که در زندان ها هستند را با راه اندازی کارگاه های اشتغال، کمک و راهنمایی کنیم تا فردایی بهتر را برای ایران اسلامی رقم بزنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در این آیین از تلاش‌های مجید باغستانی رئیس پیشین دادگستری این شهرستان، تقدیر و حمیدرضا ابوالحسنی به عنوان رییس دادگستری مبارکه معرفی شد.

کد خبر 391679

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مبارکه نماینده مجلس شورای اسلامی زهرا سعیدی دادگستري شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۹۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال

تین نیوز

در جلسه ای که با حضور مدیر کل بازرگانی داخلی شرکت راه آهن، مدیر کل سیر و حرکت راه آهن، مدیرکل راه آهن اصفهان، مدیر بخش حمل و نقل مجتمع فولاد مبارکه و مدیر عامل شرکت توکا ریل برگزار شد، افزایش حمل مواد اولیه و محصولات مجتمع تا ۱۰ میلیون تن برنامه ریزی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل ریل نیوز، عابدین هادی نژاد مدیرکل بازرگانی داخلی هدف از این نشست را افزایش حمل ریلی مواد اولیه به فولاد مبارکه و محصولات فولادی برای صادرات از این مجتمع ذکر کرد و گفت: موضوعات مختلفی در زمینه ارتقاء و بهبود همکاری های سه جانبه بین شرکت راه آهن، شرکت فولاد مبارکه و شرکت حمل و نقل ریلی فعال در حمل و نقل ریلی محمولات مجتمع در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

هادی نژاد افزود: در این نشست عوامل موثر در سرعت بازرگانی محمولات این شرکت در مسیرهای مختلف مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد نظارت و پیگیری لازم برای اجرای صحیح طرح قطار باری کامل، شناسایی و رفع مشکلات اجرای آن از جمله رعایت دستورالعمل های بارگیری و باربندی محصولات فولادی، حذف توقف های غیر ضروری در سطح ادارات کل مناطق و … از سوی طرفین انجام شود.

وی گفت: این جلسه گام مهمی برای تقویت همکاری های این دو صنعت است و انتظار داریم نتایج آن را در پایان سال ۱۴۰۳ در قالب افزایش حمل مواد اولیه و همچنین حمل محصولات تولیدی این مجتمع به مقاصد مختلف و رضایت مندی مشتری شاهد باشیم. در این راستا برنامه ریزی شده است حمل مواد اولیه و محصولات مجتمع تا ۱۰ میلیون تن افزایش داشته باشد.

مدیرکل بازرگانی داخلی راه آهن گفت: شرکت فولاد مبارکه بزرگ ترین و مهم ترین تولیدکننده فولاد کشور است و نقش کلیدی در صنعت ریلی کشور دارد. این شرکت در حمل مواد اولیه و محصولات خود در شبکه ریلی در رتبه اول قرار داشته و با حمل حدود ۷.۸ میلیون تن بار (۵.۳ هزار میلیارد تن کیلومتر) در سال ۱۴۰۲حدود ۲۱ درصد از کل حمل ریلی بخش داخلی را پوشش می دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد