Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروز سه شنبه نهم مهرماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

تصادف مرگبار در محور ایرانشهر 

سرعت زیاد خودروی پراید در محور "ایرانشهر – سرباز" منجر به واژگونی خودرو و مرگ راننده شد.

سرهنگ یدالله ستوده  گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه پراید در کیلومتر ۸ محور ایرانشهر به سرباز بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه به همراه عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه پراید با یک نفر سرنشین از جاده خارج و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: متأسفانه در این حادثه راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم جان سپرد.

سرهنگ ستوده تصریح کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت تامه این حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت تجاوز از سرعت مطمئنه اعلام کرده است.

او  از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های استان را دارند خواست: با رعایت سرعت مطمئنه و احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی سفری ایمن را برای خود و دیگران تضمیین کنند.

توقیف محموله ۹۰۰ میلیون ریالی سرامیک قاچاق در "چابهار"

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از کشف ۹۰۰ میلیون ریال سرامیک ساختمانی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون کانتینر دار خبرداد.

سرهنگ حیدر علی کیخای مقدم  گفت: مأموران ایست و بازرسی "شهید یدالهی" هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "چابهار- جکیگور" به یک دستگاه کامیون کانتینر دار مشکوک شدند.

او  بیان داشت: مأموران این ایست و بازرسی، پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن، ۶ هزار مترمربع سرامیک ساختمانی قاچاق را به ارزش تقریبی ۹۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به توقیف این کامیون خاطر نشان کرد: راننده متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

 نزاع دسته جمعی در "ایرانشهر"

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی در خیابان مکران این شهر خبر داد.

سرهنگ محمود سعادتی  گفت: ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع دسته جمعی در خیابان مکران ایرانشهر، بلافاصله تیمی از کلانتری ۱۱ و یگان امداد بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او  ادامه داد: با حضور مقتدرانه ماموران یگان امداد و کلانتری این نزاع دسته جمعی خاتمه پیدا کرد و ۷ عوامل درگیر در این نزاع دستگیر شدند.

سرهنگ سعادتی با اشاره به اینکه در این نزاع ۳ نفر از طرفین نزاع مجروح و راهی بیمارستان راهی شدند، افزود: پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی تعارف ندارد و افرادی که نیت‌های پلیدی در سر می‌پرورانند بدانند که پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان و حمایت دستگاه قضائی با آنان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۹۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی یسنا

 دادستان کلاله در شرق استان گلستان گفت که تحقیقات تا زمان شناسایی و دستگیری عوامل دخیل (احتمالی) در مفقودی «یسنا» دختر چهار ساله اهل این شهرستان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا از دادگستری گلستان، سید جواد میردوستی پنجشنبه شب اظهار کرد: بلافاصله پس از اعلام مفقودی کودک کلاله‌ای عملیات جستجو و اقدامات قضایی و پلیسی برای بررسی موضوع آغاز شد که در ادامه با توجه به ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن طفل تقویت و در پی تحقیقات با دستور قضایی چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

دادستان کلاله با یادآوری پیدا شدن این کودک در یکی از مزارع کشاورزی نزدیک محل مفقودی گفت که یسنا در سلامت کامل به سر می‌برد و تحقیقات قضایی پرونده نیز در حال تکمیل است.

وی از تلاش شبانه روزی اهالی منطقه، هلال احمر و پلیس برای بازگرداندن کودک به آغوش خانواده قدردانی کرد.

در همین رهگذر مسوولان محلی از انتقال این کودک به بیمارستان برای اطمینان خاطر از صدمه ندیدن کودک و تاثیر ترس یا گرسنگی در طول ۵ روز مفقودی خبر دادند.

پیدا شدن این خبر موجی از شادی را در بین مردم ترکمن منطقه به دنبال داشت.

به گزارش ایرنا خانواده این کودک عصر یکشنبه نهم اردیبهشت هنگام کار در مزارع روستای «یلی بدراق» متوجه گم‌ شدن کودکشان شدند و بلافاصله موضوع توسط بخشداری مرکزی کلاله به جمعیت هلال احمر گزارش و از همان زمان جست و جو برای یافتن یسنا آغاز شد که عصر امروز پنجشنبه توسط یک خلبان کایت سوار نتیجه داد.

شهرستان کلاله در شرق استان گلستان واقع است.

دیگر خبرها

  • تصادف تارا و پراید در بویین میاندشت 4 کشته و 3 زخمی برجای گذاشت
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت / ۴ کشته و ۳ مصدوم
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت ۴ کشته و ۳ مصدوم داشت
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • برخورد پراید با کامیون در محور بروجن به لردگان با دو مصدوم و حادثه دیده
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی یسنا
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز