Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران؛ عادل مصدقی از اجرایی شدن طرح ملّی ابرار در راههای روستایی اولویت دار استان تهران خبر داد. مصدقی معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با بیان مزیت های طرح ملّی ابرار گفت: با سیاست های کاربردی که در این طرح لحاظ گردیده، امید آن می رود که با کمترین هزینه در زودترین بازه زمانی این طرح عظیم ملّی به بهره برداری رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول از اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در اجرای بهینه این طرح ملّی خبر داد و افزود: از اول مهر ماه سالجاری عملیات ساخت و تکمیل راههای اولویت دار روستایی در استان تهران آغاز شد. وی افزود: ساخت و تکمیل راه روستایی اوچونک با اعتبار یک میلیارد تومان از منابع استانی در حال انجام و طی روزهای آتی به بهره برداری خواهد رسید. مصدقی گفت: عملیات راهسازی روستای اوچونک با جمعیتی بالغ بر 300 خانوار با اجرای عملیات خاکی و زیر سازی 7 درصد آهک و یک لایه آسفالت با استفاده از تمام توان، ظرفیت، امکانات و ماشین آلات راهداری به طول 8 کیلومتر با پیشرفت فیزیکی مطلوبی در حال اجرا می باشد. معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران ادامه داد: برنامه ریزی های اجرایی برای انجام زیرسازی طرح مذکور در تعدادی از محورهای روستایی شهرستان فیروزکوه صورت گرفته است که متعاقبا گزارشات تکمیلی بر اساس پیشرفت فیزیکی اعلام خواهد شد. وی در پایان گفت: با به کارگیری روش های جدید راهسازی و اصلاح مشخصات فنی هزینه ساخت راه‌های روستایی از ۲۵ تا بیش از ۵۰ درصد کاهش خواهد یافت. لازم به ذکر است: در طرح ابرار استفاده از آسفالت گرم به غیر از نواحی سردسیر ممنوع و همچنین لایه اساس حذف و لایه زیر اساس با سیمان یا آهک تثبیت می شود که مورد تایید آیین نامه‌های داخلی و بین‌المللی است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۹۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: برای این طرح ها ۱۶۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

فرهاد فرساد افزود: پیشرفت فیزیکی طرح های ابنیه فنی و پل  ۶۰ درصد است. 

وی گفت: طرح های ایمن سازی و حذف و اصلاح نقاط حادثه خیز در سطح استان از جمله مهم‌ترین طرح های فعال این حوزه است.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: در حال حاضر ۱۰ هزار و ۴۵۳ دستگاه انواع آبرو، پل و ابنیه فنی در راه‌های استان موجود است که در سامانه ساماندهی پل‌ها (BMS) ثبت شده است.

فرساد گفت: یکی دیگر از مهمترین اقدامات برای نگهداری ابنیه فنی راه ها، لایروبی،تنظیم بستر رودخانه‌ها در مسیر‌های مختلف استان به خصوص جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی است.

دیگر خبرها

  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد
  • تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • ترمیم راه‌های روستایی در کرمان با شروع بارش باران + فیلم
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی