Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کلانتری ۱۴۸ انقلاب اسلامی از بازداشت پزشکی قلابی خبر داد که مدعی بود قادر به انجام اوزون‌تراپی است. ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

سرهنگ پیمان لطیفی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر بازداشت یک پزشک قلابی در خیابان اسکندری، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: چندی پیش خبری مبنی بر فعالیت یک پزشک قلابی در محدوده استحفاظی کلانتری 148 انقلاب اسلامی به این کلانتری واصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری 148 انقلاب اسلامی ادامه داد: بررسی‌های اولیه مأموران نشان داد این پزشک قلابی در یک مطب فاقد مجوز در خیابان اسکندری فعالیت می‌کند که مأموران با حکم قضایی به محل فعالیت این شخص ورود پیدا کرده و وی را بازداشت کردند.

وی تصریح کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد این شخص فاقد مدارک پزشکی و تحصیلات وی زیر دیپلم است، این پزشک قلابی بدون مجوز اقدام به فعالیت در مطب پزشکی کرده و از شهروندان با عنوان اوزون‌تراپی مبالغی بین پنج تا 50 میلیون تومان دریافت کرده بود.

این مقام انتظامی افزود: تاکنون خانواده دو متوفی از این شخص شکایت کرده‌اند و استعلام پلیس از نظام پزشکی نیز نشان‌دهنده این است که این فرد فاقد مدرک پزشکی بوده است.

لطیفی خاطرنشان کرد: این شخص مدعی بوده که قادر به درمان امراض غیرقابل درمان است و چندین دستگاه نیز از مطب وی کشف شد.

به گفته رئیس کلانتری 148 انقلاب اسلامی، تاکنون حدود 300 پرونده مربوط به بیماران از مطب وی کشف شده و حدود 10 نفر از این شخص شکایت کرده‌اند.

تهران| کشف اشیاء عتیقه با قدمتی 3500 ساله + تصاویر

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,24,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پلیس 110

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس 110 پلیس 110

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۹۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یک مشاور املاک جاعل در اردبیل

حسین سالاری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در اجرای دستور ابلاغی دادستان مرکز استان مبنی بر شناسایی و پلمب تمامی دفاتر مشاورین املاک غیرمجاز و متخلف یکی از عوامل اصلی جریان فسادزای حوزه زمین و مسکن اردبیل دستگیر و بازداشت شد.

وی خاطرنشان کرد: این مشاور املاک جاعل با اعمال مجرمانه متعدد مانند فروش قرارداد سهام زمین شرکت‌های تعاونی واهی و منحل شده و زمین‌هایی که وجود خارجی ندارد یا فروش یک زمین به نفرات مختلف سبب گرفتاری شهروندان زیادی شده بود که شناسایی دستگیر و روانه زندان شد.

معاون دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل افزود: در بازرسی از بنگاه املاک این فرد تعداد زیادی اوراق عادی و رسمی جعلی، اسناد و مدارک مالکیت جعلی مربوط به ادارات دولتی و مدارک مرتبط با برخی از تعاونی‌های مسکن کشف شده است.

سالاری ادامه داد: عملیات برخورد با مشاورین املاک متخلف در اردبیل تحت نظر دادستانی با جدیت آغاز شده و ظرف چند روز آتی تمامی دفاتر غیرمجاز پلمب می‌شود.

کد خبر 6094764

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • ماجرای تیراندازی، دکتر قلابی را رسوا کرد
  • نسخه‌نویسی مرد مهاجر افغان با مهر پزشک زن | تیراندازی و زخمی شدن یک نفر دکتر قلابی را رسوا کرد
  • مشاور املاک جاعل در اردبیل بازداشت شد
  • بازداشت یک مشاور املاک جاعل در اردبیل
  • هشدار؛ این پیامک‌ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است | تصویر پیامک را ببینید
  • هشدار؛ مراقب پیامک‌های جعلی یارانه باشید
  • فقر، مشتری ثابت دندان‌پزشکی زیرپله‌ای
  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز