Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@07:37:43 GMT

امنیت پایدار نیازمند تلاش جمعی است/لزوم حفظ وحدت

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۰۹۹۹۰

امنیت پایدار نیازمند تلاش جمعی است/لزوم حفظ وحدت

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مسعود خرم نیا ظهر سه شنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس پلیس انتظامی مهاباد اظهارداشت: در حال حاضر امنیت پایدار در مرزهای استان برقرار است و تداوم آن نیازمند مشارکت و تلاش جمعی است که در این زمینه جان برکفان نیروی انتظامی شبانه روز تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با تمام توان برای مبارزه با سرقت، مواد مخدر، اختلاس، رشوه، تبعیض و گرانی که بیشترین گزارش ارائه شده از سوی مردم است تلاش می کنیم ادامه داد: بخشی از موفقیت های انتظامی استان در سایه همراهی مردم محقق شده و بدون مشارکت همه‌جانبه مردم نمی توان در ماموریت ها موفق عمل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و همدلی در بین آحاد مختلف افزود: آذربایجان غربی به دلیل ویژگی  و شرایط خاص جغرافیایی و نیز هم مرزی با سه کشور خارجی نیازمند توجه ویژه است.

سردار خرم نیا از اجرای طح نظارت‌های مردمی در استان خبر داد و گفت: مردم حق نظارت بر همه ارگان‌های دولتی و سوال کردن از عملکرد اداره‌ها را دارند که باید مسوولان آنها پاسخگوی مردم باشند.

ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد هم در این مراسم با قدردانی از عملکرد انتظامی استان و شهرستان مهاباد گفت: امروز بخاطر ایثار و از خودگذشتگی شهدا،جانبازان و تلاشهای پاسداران این مرز و بوم کشورمان به جزیره ثبات و امنیت تبدیل شده است.

فرمانده اسبق انتظامی مهاباد با اشاره به عملکرد انتظامی مهاباد در سالجاری گفت: امسال میزان کشف انواع مواد مخدر ۳۷ درصد افزایش یافته که بیشترین آن به ترتیب مربوط به مواد مخدر حشیش، هرویین، تریاک و شیشه است.

رضا ظهیریان با بیان اینکه در نیمه نخست امسال ۶۰ درصد سرقت از منازل و ۳۴ درصد سرقت از خودروها کاهش یافته است، افزود: امسال بیش از ۸۸ درصد سرقت‌های سطح این شهرستان کشف و اموال تحویل مالباختگان شده‌است.

در ادامه از تلاشهای رضا ظهیریان فرمانده سابق انتظامی مهاباد قدردانی و سرهنگ برزو تجاری به عنوان فرمانده جدید انتظامی این شهرستان معرفی شد.

کد خبر 4734345

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی مراسم تودیع و معارفه هفته دفاع مقدس اربعین 98 بوشهر اربعین حسینی قزوین شیراز اجلاس جاده ابریشم گرگان شهرکرد بیرجند خطبه های نماز جمعه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گردشگری آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۹۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) در مراسم تودیع و معارفه جانشین جدید فرماندهی این سپاه گفت: سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است تا بتواند اقدامات گسترده خود در زمینه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را به پیش ببرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز،  مراسم تودیع و معارفه جانشین جدید فرماندهی سپاه  حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان با حضور مسئولان و سران عشایر و اقوام بزرگ خوزستان  برگزار شد.

سردار پاسدار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج)  ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و فعالیت‌های سردار باقری جانشین سابق سپاه گفت: سردار فلاحی جانشین جدید فرماندهی سپاه خوزستان اقدامات مهم و ارزنده‌ای برای خوزستان انجام داده است.

وی با بیان اینکه سردار فلاحی برای جانشینی سمت فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) ارزشمند است، افزود: سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است تا بتواند اقدامات گسترده خود در زمینه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را به پیش ببرد و برای نظام اسلامی موثر واقع شود.

سرتیپ شاهوارپور یادآور شد: همچنین طی همین آیین سرهنگ مکوندی به عنوان دژبان کل تعیین شد تا نظم را در سراسر مکان‌های نظامی سپاه در خوزستان برقرار کند.

 سردار سرتیپ دوم پاسدار مسعود فلاحی ، جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان نیز گفت: امیدوارم بتوانم سرباز خوبی در جایگاه جدید خود در سپاه باشم.

 وی افزود: جایگاه فرماندهی و جانشینی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با جایگاه‌های دیگر سازمان‌های نظامی کشور و دنیا تفاوت خاص خود را دارد.

سردار فلاحی گفت: این جایگاه در سپاه بازگشتی ندارد و هر کسی وارد آن شود، در جلوی نیروها قرار می‌گیرد و دیگران را هم مانند واقعه عاشورا به حضور در میدان دعوت می‌کند.

وی در ادامه افزود: سپاه حضرت ولیعصر (عج) چه در حوزه اجتماعی و فرهنگی و محرومیت‌زدایی نامی همیشه درخشان دارد لذا انتظار می‌رود بتوانیم سرباز خوبی باشیم.

جانشین سابق فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان نیز گفت: خداوند را شاکر هستم که در سنگر دیگری در خدمت مردم غیور و شهیدپرور استان لرستان هستیم.

سردار نعمت الله باقری با بیان اینکه 28سال سرباز مردم خوزستان بوده‌ام، افزود: خدا را شاکر هستم که این توفیق را به من داد تا در این استان به عنوان خادم و سرباز این مردم  خدمت‌رسانی کنم.

 سردار باقری با اشاره به اینکه خدمت کردن به مردم در خوزستان جزو اولویت های اول و مهم  من بود، گفت: امروز هم در استان لرستان برای خدمت‌رسانی به مردم این استان آماده هستیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری یادآور شد: امروز بهترین جهاد خدمت کردن به مردم است.

به گزارش تسنیم، با حکم حسین سلامی؛ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار نعمت الله باقری به عنوان فرمانده سپاه 57 حضرت ابوالفضل (ع) لرستان منصوب شد.

سردار باقری پیش از این به عنوان جانشین سپاه استان خوزستان انجام وظیفه می‌کرد.

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور