Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، دکتر عادل ابراهیم پور با اشاره به اینکه بیست و هفتمین کنگره بین المللی انجمن جراحان ارتوپدی ایران یک کنگره جنرال است و موضوعات مختلف در آن مطرح می‌شود گفت: روز آخر این کنگره اختصاص به مشکلات ارتوپدی که توافق نظر در آن وجود ندارد مطرح می‌شود و به عبارتی اختلاف نظر درمانی بین پزشکان مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در این کنگره مطالبی نو در بحث استفاده از تکنولوژی در علم ارتوپدی و همچنین مهندسی بافت ارائه خواهد شد گفت: میهمانان خارجی این کنگره از کشورهای فرانسه، انگلستان، عمان، تایلند، لبنان، ترکیه و هندوستان بوده و مسائل درمانی به روز و درمان‌های ارتوپدی نوین مطرح خواهد شد. همچنین از تجربیات اساتید داخلی و خارجی استفاده می‌شود.
دبیر بیست و هفتمین کنگره انجمن جراحان ارتوپدی به موضوع تحریم‌های ظالمانه دشمنان اشاره کرد و گفت: تحریم‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله ارتوپدی تأثیرگذار بوده و این مسئله هم در زمینه تهیه وسایل و تجهیزات و هم در زمینه همکاری با اساتید خارج از کشور مشکل‌ساز است.


وی افزود:‌ البته جامعه ارتوپدی جزو قشری بوده که از دل و جان جهت خدمت‌رسانی به مردم فعالیت کرده و این مسئله در زمان جنگ تحمیلی نیز ثابت شد.همچنین جامعه ارتوپدی در همه اتفاقات از جمله جنگ تا حوادث و تروما ازجان‌برکفانی بوده اند که در خط اول خدمت‌رسانی به مردم قرار دارد.
بیست و هفتمین کنگره بین المللی انجمن جراحان ارتوپدی ایران در تاریخ ۱۳ تا ۱۷آبان توسط انجمن جراحان ارتوپدی ایران درهتل المپیک تهران برگزار می شود.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.iranoa.org مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۸۸۹۶۶۵۸۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

20 / 20 دکتر عادل ابراهیم پور کنگره بین المللی انجمن جراحان ارتوپدی ایران جراحی دست جراحی زانو جراحی ستون فقرات جراحی اطفال درمان‌های ارتوپدی نوین

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جراحی دست جراحی زانو جراحی ستون فقرات جراحی اطفال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۰۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین کنگره ملی ایران شناسی ایران پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت توسط انجمن ایران شناسی در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

ارزیابی مکاتب ایران‌شناسی، زبان‌ها و گویش‌های ایرانی، متون ادب فارسی، جغرافیا و تاریخ ایران، فرهنگ و هویت ایرانی، مطالعات اجتماعی، محیط زیست، باستان‌شناسی، هنر و معماری و ادبیات تطبیقی، محورهای این کنگره خواهد بود.

بیش از ۸۰ مقاله علمی و پژوهشی در این کنگره پذیرفته شده است. مقالات پذیرفته‌شده در این همایش، در موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) و در مرجع دانش سیویلیکا نمایه خواهد شد.

این‌کنگره با حضور محمود جعفری دهقی به عنوان دبیر علمی و محمدعلی عزت زاده به عنوان دبیر اجرایی از ساعت ۹ تا ۱۹ توسط انجمن ایران شناسی برگزار می‌شود.

کد خبر 6096394 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • امسال انجمن جراحان پلاستیک در کنگره جراحان حاضر نمی شود
  • وزیر اسبق بهداشت: طرح اجباری پزشکان برداشته شود
  • جراحان پلاستیک از کنگره جامعه جراحان ایران انصراف داد
  • کنگره ایران‌شناسی بین‌المللی می‌شود
  • کنگره در سال آینده بین المللی می‌شود
  • طرح اجباری پزشکان برداشته شود
  • هوش مصنوعی نمی‌تواند جای پزشک را بگیرد
  • هوش مصنوعی جایگزین پزشک نمی‌شود
  • بررسی ابعاد مختلف تروما در کنگره جراحان ایران
  • نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می‌شود