Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادث گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز سه شنبه ۹ مهر ماه مشاهده می‌کنید. تاریخ انتشار: 17:00 - 09 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۴۷۴۳

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادث گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز سه شنبه ۹ مهر ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تریلی حامل ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق توقیف شد
فرمانده انتظامی شهرستان "سیب و سوران" از کشف سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی خبر داد.

بیشتر بخوانید: نحوه صدور گذرنامه زیارتی موقت اعلام شد
رئیس پلیس گذرنامه ناجا ضمن اعلام نحوه صدور گذرنامه زیارتی موقت گفت: ساعات کار دفاتر پلیس +۱۰ و پلیس مهاجرت در ایام اربعین افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: قاچاق میلیاردی البسه در مهران کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان مهران، گفت: یک هزار و ۲۵۰ ثوب البسه قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در "مهران" کشف شد.

بیشتر بخوانید: شهر زیرزمینی میزبان سالمندان
به مناسبت روز سالمند، برنامه میز مشاوره با عنوان تهران شهر دوستدار سالمندان در ایستگاه‌های متروی تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: توقیف خودرو حامل ۳۹۰ کیلو تریاک در نی‌ریز
فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یک خودرو سواری و کشف ۳۹۰ کیلو تریاک در شهرستان نی‌ریز خبر داد.

بیشتر بخوانید: پلیس‌های قلابی در دام پلیس واقعی گرفتار شدند

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ کلاهبردار ۳۰ میلیاردی خبر داد که با جعل عنوان مامور نیروی انتظامی از عمده فرو شان مواد غذایی کلاهبرداری می‌کردند.

بیشتر بخوانید: دزدی که در عرض ۳۰ ثانیه، موتور سرقت می‌کند/کشف عتیقه متعلق به دوران قبل از میلاد مسیح/ سارق گوشی پیرمرد خواهان برگزاری نشست مطبوعاتی شد!

 "من دزد نیستم" جمله ایست که بار‌ها از زبان هر کدام از سارقانی که در طرح رعد ۲۹ دستگیر شده اند، شنیده می‌شود، اما شواهد و مدارک موجود در پرونده شان نشان می‌دهد پلیس بی علت پای آن‌ها را به کلانتری باز نکرده است.

بیشتر بخوانید: ضرورتی برای مجاز بودن تردد ۲۰ روزه خودرو‌ها در هر فصل وجود ندارد/ درآمد شهرداری از طرح کاهش آلودگی هوا کمتر از سال‌های قبل است

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه ضرورتی برای تردد خودرو‌ها در هر فصل به مدت ۲۰ روز وجود ندارد، گفت: عامل افزایش ترافیک تردد‌های غیرضرور است.

بیشتر بخوانید: جزئیات دستگیری اعضای باند قاچاق مسلح و کشف یک تن و ۳۳۸ کیلو مواد افیونی

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با سوداگران مرگ در "خاش" و کشف یک تن و ۳۳۸ کیلو انواع مواد افیونی خبر داد.

بیشتر بخوانید: انبار دپوی کالای قاچاق میلیاردی لو رفت

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان از کشف یک محموله انواع لوازم الکتریکی خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حوادث دستگیری فرمانده انتظامی پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۰۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران این پلیس موفق به کشف محل فروش البسه و کیف و کفش قاچاق در محدوده شمال تهران شدند.

وی عنوان داشت: با پالایش اطلاعات به دست آمد و روش های کفش نوین جرم، مشخص شد مالک فروشگاه در شمال تهران مقادیری البسه، کفش و کیف خارجی قاچاق بدون مجوزهای قانونی در محل فروشگاه دپو ی کرده است.

افشاری به هماهنگی های قضائی و اعزامی تیمی از ماموران به محل فروشگاه اشاره کرد و افزود: در بررسی های بیشتر از این مکان، ۳۳۰ جفت کفش و یک هزار و ۶۰۰ ثوب پوشاک و ۱۵۰ عدد کیف خارجی قاچاق، فاقد مجوزهای قانونی قانونی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۳۰ میلیاد ریال بر آورد کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می گردد.

سرهنگ افشاری از شهروندان درخواست کرد، درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

کد خبر 6092989

دیگر خبرها

  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز