Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ احمد فراهانی، مدیر گروه آموزش رادیو قرآن و دبیر طرح «قرآن، کتاب زندگی»(بشارت ۱۴۵۳) در رابطه با آغاز اجرای این طرح از سوی رادیو قرآن، گفت: طرح پاییزی «قرآن، کتاب زندگی»(بشارت ۱۴۵۳) شامل برنامه‌های بسیاری است که از 13 مهرماه در رادیو قرآن اجرایی می‌شود.
فراهانی اظهار کرد: برنامه‌ای با عنوان «قرآن، کتاب زندگی» با اجرای معتز آقایی تدارک دیده شده که به تکنیک‌های حفظ و مفاهیم قرآن کریم می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، سؤال پیامکی به صورت روزانه در چند نوبت پخش و شنوندگان می‌توانند پاسخ سؤالات خود را به شماره ۳۰۰۰۱۴۵۳ ارسال کنند. بر این اساس، هر روز سه برنده انتخاب و به هر نفر مبلغ یک میلیون ریال به عنوان هدیه به آن‌ها تقدیم می‌شود. اسامی برندگان نیز فردای هر روز در سایت رادیو قرآن اعلام خواهد شد.
وی اظهار کرد: حفظ و تثبیت اجزاء 29 و 30 قرآن کریم از اهداف مهم این طرح است. حفظ برای کسانی که تازه همراه این طرح می‌شوند و تثبیت برای افرادی که در دوره گذشته همراه این طرح بودند.
فراهانی در ادامه گفت: همچنین برنامه «زنگ آسمانی» ویژه دانش‌آموزان سراسر کشور شنبه تا چهارشنبه ساعت 7:30 با این طرح همراه خواهد بود. برنامه «تصحیح قرائت قرآن» نیز روزهای چهارشنبه با همین رویکرد تقدیم شنوندگان می‌شود.
دبیر طرح «قرآن، کتاب زندگی»(بشارت ۱۴۵۳) در ادامه بیان کرد: «هدیه‌های آسمانی» از دیگر برنامه‌های این طرح در جهت حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه کودکان و نوجوانان است که پنجشنبه‌های هر هفته از ساعت ۹ تا ۱۰ با حضور دو تن از حافظان کل قرآن کریم (مریم تقی‌زاده و نجمه شبانی قهرودی) به سمع مخاطبان می‌رسد.
مدیر گروه آموزش رادیو قرآن تصریح کرد: همچنین برنامه «فهم زبان قرآن» در مدت زمان ۳۰ دقیقه به ترجمه و مفاهیم قرآن کریم می‌پردازد که روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ساعت ۱۸:۲۰ از رادیو قرآن موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز پخش می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی آغاز طرح 1453 13 مهرماه رادیو قرآن احمد فراهانی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۰۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: این مسابقات در سه روز و در شکل اردوی تفریحی و رقابتی برای دانش آموزان پسر و دختر به صورت مجزا در حال برگزاری است.

مولوی افزود: حدود ۳۰۰ دانش آموز پسر و ۳۰۰ محصل دختر در این دوره به رقابت می‌پردازند.

او با اشاره به اینکه این مسابقات در قسمت‌های و رشته‌های تحقیقی و آوایی برگزار می‌شود، ادامه داد: رشته‌های آوایی شامل حفظ قرآن کریم، ترتیل، قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی قرآن، اذان و مداحی مخصوص پسران در حال برگزاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: رشته‌های پژوهشی نیز شامل تفسیر یا فهم قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشاء نماز است.

مولوی ادامه داد: این دوره از مسابقات به دلیل حضور دانش آموزان در اردوگاه شامل فوق برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی متنوع است.

دیگر خبرها

  • قرآن؛ کتاب زندگی/ قرآن، نور و رحمت و هدایت به سوی خیر و سعادت است
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • فیلم/ تلاوت قرآن کریم قبل از بیانات رهبر انقلاب
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل