Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار دشتی استان بوشهر روز سه‌شنبه در نشست فعالان گردشگری شهرستان دشتی گفت: این شهرستان با راه‌اندازی ۶ اقامتگاه بومگردی در روستاهای خود از شهرستان‌های موفق و پیشتاز استان بوشهر در این بخش است.

عبدالله نادری اضافه کرد: از مهمترین برنامه های این شهرستان توسعه امکانات و زیرساخت‌های گردشگری در مناطق تاریخی، باستانی و آثار ثبت ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: امسال با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار طرح برق‌رسانی به محرابه مند بعنوان یکی از قدیمی‌ترین آثار باستانی استان بوشهر اجرایی شد و با این اقدام زمینه توسعه گردشگری در این اثر ملی فراهم شد.

نادری افزود: این شهرستان در حوزه گردشگری از ظرفیت بالایی برخوردار است و هرچند در ۲ سال گذشته کارهای خوبی در این حوزه انجام شده اما  هنوز کافی نیست و جا برای توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال برای جوانان در این زمینه بسیار زیاد است.

نادری ادامه داد: امروز فضای مجازی بعنوان فرصتی برای اطلاع‌رسانی و جذب گردشگر از تمام نقاط دنیا به‌شمار می‌رود و فعالان گردشگری باید از این فضا برای معرفی مناطق گردشگری، تاریخی و باستانی دشتی بیشتر استفاده کنند.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزار نفر جمعیت در ۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

۷۲۰۶/۶۰۴۷/۶۰۴۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر اقامت گاه بوم گردی دشتی میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۰۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه استان به‌ علت عدم توسعه در حوزه راه‌‌ها در بن‌بست قرار گرفته، گفت: اختصاص اعتبار جهت تکمیل خط ریلی باید در اولویت قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، بهمن میری در اجلاس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به عمده مطالبات جهت جذب اعتبار، اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرها و روستاهای شهرستان کیار مورد تقاضاست.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از دفن زباله و مدیریت پسماند در شهرها و روستاهای تابعه استان، تصریح کرد: استقرار کارخانه پسماند زباله جهت شهرستان‌های کیار،کوهرنگ، اردل و فارسان نیازمند برنامه‌ریزی و اختصاص اعتبار ویژه است تا بخشی از مشکلات زیست‌ محیطی و آسیب‌های ناشی از دفن غیربهداشتی زباله‌ها بر سلامتی مردم مدیریت شود.

میری با اشاره به اینکه استان چهارمحال و بختیاری به‌ علت عدم توسعه در حوزه راه‌‌ها در بن‌بست قرار گرفته، افزود: برای خروج این استان از بن‌بست، توسعه محورهای مواصلاتی و ایجاد کریدورهای ارتباطی از ضروریات است.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای همین اختصاص اعتبار جهت تکمیل خط ریلی، جاده‌ها و تونل‌ها  و همچنین افزایش تعداد پرواز‌های فرودگاه به استان‌ها و کشورهای دیگر باید در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه توجه به مناطق محروم  استان چهارمحال و بختیاری و پیشرفت همه جانبه شهرها و روستاها از اهمیت بالایی برخوردار است، تأکید کرد: اهم مطالبات شهرها و روستاهای شهرستان کیار، اجرای روکش آسفالت مسیرهای روستایی، احداث سالن‌های ورزشی چندمنظوره در برخی روستاهای واجدالشرایط، اجرای فیبر نوری درمناطق کم‌برخوردار، تکمیل پروژه‌های گردشگری و تکمیل خطوط گازرسانی به روستاها، بهره‌برداری از گلخانه‌ها، شیلات و کلیه طرح‌های اشتغال‌زایی است.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • تکذیب ادعای ارزپاشی از محل ذخایر ارزی
  • «گردشگری دریایی» فقط یک وعده در روز خلیج فارس بود!
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر