Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن عملیاتی را در استان الجوف انجام داده که در پی آن شماری از عناصر مزدور سعودی به هلاکت رسیده و یا مجروح شدند. تاریخ انتشار: 17:33 - 09 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۴۷۷۲

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، شبکه المسیره از عملیات یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در استان «الجوف» خبر می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این عملیات محل تجمع مزدوران سعودی در منطقه «الحزم» هدف موشک قرار گرفته است.

بنابر این گزارش، چندین نفر از عناصر مزدور سعودی در پی این عملیات به هلاکت رسیده و یا مجروح شده‌اند.

در همین حال شبکه المسیره می‎گوید که انفجار یک بمب در محل تجمع مزدوران سعودی در زمان تلاش آنها برای نفوذ به جبهه «الظهره» در منطقه «خب و الشعف»، هلاکت و مجروح شدن شماری از عناصر مزدور سعودی را در پی داشت.

از سوی دیگر «یحیی سریع»، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن نیز با انتشار پیامی اعلام کرد که تا ساعاتی دیگر جزئیات دومین مرحله عملیات بزرک «نصر من الله» را ارائه خواهد داد.

روز یکشنبه سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن طی یک نشست خبری، جزئیات جدیدی را درباره عملیات بزرگ "نصر من الله" در خاک عربستان ارائه داد که بر اساس آن صد‌ها تن از نیرو‌های سعودی کشته و یا زخمی شدند.

«یحیی سریع» گزارش داد که عملیات "نصر من الله" از ۲۵ آگوست (۶ شهریور) در چند محور نجران آغاز شد.

این مقام نظامی ارتش یمن گفت: گزارش‌های اولیه نشان می‌دهد که در این عملیات بیش از ۵۰۰ نفر از نیرو‌های سعودی کشته و یا مجروح شدند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن ضمن اشاره به این مطلب که بیش از ۲۰۰ نفر از نیرو‌های دشمن در جریان فرار یا تسلیم با حمله هواپیما‌های سعودی کشته شدند، گفت: این عملیات به اسارت بیش از ۲ هزار نیروی دشمن منتهی شده است.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش یمن عربستان سعودی یگان موشکی ارتش یمن موشک بالستیک الجوف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۰۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان

 ابراهیم بابایی گفت: این حادثه صبح امروز ١٠ اردیبهشت ماه با تماس شهروندان در بلوار آزادگان به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی گزارش شد که بدون درنگ آتش نشانان از ایستگاه شماره ۴ در کمتر از ٢ دقیقه در محل حادثه حضور یافتند.

وی که در محل این حادثه حضور داشت افزود: آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه با آتش سوزی گسترده و حجم بسیار زیاد دود در منزل روبه رو شدند و با توجه به محبوس شدن یک مرد حدودأ ۴٠ ساله که در منزل تنها بوده است و به دلیل بیماری زمینه‌ای دچار تشنج شده بود، بلافاصله با عملیات جستجو و نجات از دل شعله‌های آتش نجات یافت.

وی گفت:آتش نشانان با اطفاء حریق و تحویل مصدوم به عوامل اورژانس، به عملیات خود پایان دادند.

بابایی خاطرنشان کرد: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان علت یابی که در محل حادثه حضور داشتند در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • عملیات در رفح هیچ اهمیت راهبردی ندارد/ شرایط اسراییل نامطلوب است
  • عملیات ارتش یمن علیه چهار کشتی در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • دهم اردیبهشت، سالروز آغاز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد