Web Analytics Made Easy - Statcounter

نهال نوروزی، مسئول روابط عمومی هیات والیبال استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،گفت: کانون والیبالی که مربی آن بدون کارت مربیگری فعالیت می‌کرد، طبق دستور هیات تعلیق شد.

او جزییات این موضوع را چنین توضیح داد: پذیرش تیم در مسابقه مینی والیبال استان اصفهان به درستی انجام شده بود و کارت مربیگری کلیه تیم‌های حاضر در این مسابقات توسط هیات پذیرش مسابقه بررسی شده بود، اما در این بررسی‌ها مشخص شد که مربی یکی از تیم‌ها با کارت شخص دیگری در این مسابقات حضور پیدا کرده است، هیات والیبال پس از مشخص شدن این موضوع، با جدیت با این موضوع برخورد کرده و کانون متخلف تعلیق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نوروزی، درباره چگونگی فعالیت‌های کانون‌های والیبال در اصفهان تصریح کرد: مربیان کانون‌ها و باشگاه‌های والیبال در سطح شهر حتما باید دارای مدرک درجه یک مربیگری والیبال باشند و مربیان درجه سه فقط به عنوان کمک مربی تحت نظر مربیان درجه یک می‌توانند فعالیت کنند. همچنین همه‌ی کانون‌ها و مراکز آموزش والیبال در اصفهان باید هیات والیبال ثبت شده باشند.

او با اشاره به نظارت‌های دقیق هیات والیبال بر فعالیت مربیان و مراکز آموزشی این رشته اضافه کرد: مربیان درجه سه والیبال برای ارتقا به درجات بالاتر، حتما باید سوابق کاری و میزان فعالیت خود را به هیات ارائه کنند و از این جهت، هیات والیبال اصفهان با جدیت نسبت به سایر استان‌ها عملکرد قابل قبولی را ارائه کرده است.

مسئول روابط عمومی هیات والیبال با بیان اینکه والیبال بانوان اصفهان حرف اول را در سطح کشور می‌زند، گفت: با توجه به فعالیت‌های خانم صادقی به عنوان مدیر قبلی و نایب رییس کنونی در امور بانوان و پرورش استعداد‌های این رشته بانوان والیبالیست اصفهانی از پتانسیل خوبی برخوردارند.

همچنین در المپیاد استعداد‌های برتر کشور، در رده سنی نونهالان از اصفهان دو تیم شرکت کردند و موفق به کسب مقام‌های دوم و چهارم شدند که حضور خانم کرباس بافی رییس کمیته استعدادیابی هیات والیبال اصفهان؛ به عنوان ارزیاب این دوره از مسابقات نشان دهنده پتانسیل بالای اصفهان در این رشته است. در مسابقات رده سنی جوانان و امید نیز نمایندگان اصفهان به مقام اول کشوری دست یافتند.

نوروزی در خصوص استعدادیابی رشته والیبال در اصفهان عنوان کرد: استعداد یابی توسط کمیته استعدادیابی هیات والیبال اصفهان، در قالب جشنواره‌های مختلف در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان انجام می‌گیرد و همچنین با اداره آموزش و پرورش تفاهم نامه‌ای در جهت گسترش همکاری‌های مربوطه در مدارس امضا کردیم و در نهایت استعداد‌های شناخته شده برای مسابقات و راه یابی به رده‌های سنی بالاتر راه می‌یابند.

او در پایان به حضور درخشان داوران و مدرسین اصفهانی در رشته والیبال اشاره کرد و گفت: از اصفهان خانم نوری و آقای عابد زاده از داوران نمونه‌ای هستند که در مسابقات برون مرزی عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته اند و همچنین دوره‌های مربیگری والیبال در سایر شهر‌ها با حضور مدرسینی از شهر اصفهان برگزار می‌شود که این موضوع در امر قهرمان پروری و بازیکن سازی والیبال اصفهان نقش مهمی را ایفا می‌کند.


انتهای پیام/م   چگونگی فعالیت‌های کانون‌های والیبال در اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۰۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا

به گزارش "ورزش سه"،  با اعلام باشگاه شهداب یزد و پس از مذاکرات انجام شده با تایید مدیریت باشگاه؛ علی عثمان فریاد دریافت کننده قدرتی تیم ملی پاکستان که فصل گذشته در تیم والیبال هورسان رامسر در لیگ برتر والیبال ایران توپ می زد به این تیم پیوست.

بر اساس آمار و ارقام او تاثیرگذار ترین بازیکن دور گروهی رقابت های فصل گذشته لیگ برتر والیبال ایران بود؛ این بازیکن با عقد قراردادی رسمی و یکساله به عضویت تیم والیبال شهداب یزد درآمد تا هم در رقابت های جام باشگاه‌های آسیا آینده و هم در لیگ برتر سال آینده تیم والیبال شهداب یزد را همراهی کند.

گوشه ای از سوابق و افتخارات عثمان فریاد دریافت کننده قدرتی جدید تیم والیبال شهداب یزد:


از سال 2016 در رده های مختلف در تیم های ملی پاکستان حضور دارد
قهرمان مسابقات آسیای میانه در سال 2022 با تیم ملی پاکستان
مقام پنجم بازی های آسیایی 2023
مقام هفتم مسابقات قهرمانی آسیا
بهترین دریافت کننده و اسپکر در مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی 2022
بهترین دریافت کننده مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا 2019

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • حسینی: والیبال ایران باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند
  • معالجه ملی‌پوش والیبال در لیگ ملت‌ها با موافقت کادر فنی تیم ملی
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • کانون موسیقی نواحی تشکیل می‌شود/ معرفی مدیر هماهنگی
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد