Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از جویبار؛ در این دیدار ابتدا جعفری، فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، گزارشی از عملکرد و فعالیت‌ها و همچنین برنامه‌های فرماندهی انتظامی در هفته ناجا بیان داشت.

سپس سیدعلی اسد، فرماندار جویبار، طی سخنانی ضمن تبریک هفته ناجا، حضور نیروی انتظامی را مظهر امنیت و آرامش در جامعه دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسد افزود: امروز دو نعمت فراموش شده ارزشمند شامل سلامتی و امنیت است و امنیت در شهرستان جویبار نیز در شرایط خوب و رضایت‌بخش است و ما سپاسگزار زحمات شبانه‌روزی سبزپوشان ناجا هستیم.

وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات فرماندهی و کارکنان ناجا اظهار داشت: امیدواریم با امکانات و تجهیزات بروز آنچه را که مورد نیاز امنیت در جامعه است، فراهم شود.

خبرنگار: سیدعبدالله ساداتی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امنیت و آرامش جامعه فرماندار فرماندهی انتظامی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۱۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمعی از بانوان بهبهان در دیدار با فرمانده انتظامی این شهرستان از اجرای  موفق وتاثیرگذار طرح نور قدردانی کردند.

در این دیدار سرهنگ کاظم نیسی؛ فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان ضمن تقدیر از بانوان این شهرستان گفت:  دراجرای مستمرطرح نور در شهرستان دارالمومنین بهبهان  این فرماندهی انتظامی باتمام تلاش وتوان در خدمت مردم شریف ومومن هستند.

وی افزود:  از همکاری  تمامی بانوان فهیم  شهرستان بهبهان در جهت همکاری در اجرای طرح نور تقدیر می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور