Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@08:23:28 GMT

ساخت و سازهای بیهوده به بهانه گردشگری ممنوع!

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۱۵۰۷

ساخت و سازهای بیهوده به بهانه گردشگری ممنوع!

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری مازندران گفت: به بهانه گردشگری از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری شود.

به گزارش ایسنا، مهدی رازجویان با بیان اینکه در حال حاضر زندگی هتلی و سبک شهری آن سبب بروز مشکلاتی از جمله کم‌تحرکی در جامعه شده است، اظهار کرد: برپایی نمایشگاه‌های عرضه و فروش مواد غذایی و تولیدات روستایی برای معرفی توانمندی‌های مازندران در عرصه گردشگری لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: استفاده از غذای ارگانیک در شرایط فعلی برای مردم حائز اهمیت است و برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها می‌تواند محصولات ارگانیک را در دسترس مردم قرار داده و بستر را برای توسعه درآمد پایدار هموار ‌کند.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها می‌تواند  بازار فروش برای تولیدات روستایی را فراهم کرده به طوری که به سایر مردم کشور صنایع دستی و محصولات ارگانیک مازندران معرفی شود.

*جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در جهت کاهش آسیب سیل

رازجویان خواستار پیشگیری ازتغییر کاربری‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی مازندران شد و افزود: تغییر کاربری‌های اراضی کشاورزی باید مورد بررسی قرار گرفته و در عین حال امکانات لازم برای نظارت شوراها و بخشداری‌ها در این بخش افزایش یابد.

وی بیان کرد: به دلیل اهمیت تامین مواد غذایی در مازندران باید به تغییرکاربری‌ها با حساسیت بیشتری توجه شود.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری مازندران توجه به بومگردی روستایی را عامل محرک اقتصادی در مناطق مختلف این استان خصوصا روستاها دانست و گفت: طرح‌های هادی از جمله مسائل و دغدغه‌های پیش روی روستاها است و بازنگری این طرح‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

رازجویان خاطرنشان کرد: توجه به پروژه‌های گردشگری روستایی با تفکر و پشتوانه و اعطای تسهیلات کم‌بهره از سوی بانک‌ها از موضوعات قابل پیگیری در مازندران است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۱۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور حکمی، اکرم فداکار را به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد منصوب کرد.

در حکم انتصاب اکرم فداکار آمده است:

 بنا به پیشنهاد معاون محترم حقوقی امور دولت مجلس و استان‌ها و نظر به شایستگی تعهد تخصص و تجربیات ارزشمندتان به موجب این حکم سرکار عالی را به سمت مدیر کل ارتباطات و فناوری و اطلاعات استان یزد منصوب می‌نمایم.

از سرکار عالی انتظار می‌رود به عنوان نماینده ارشد وزیر در استان علاوه بر انجام امور محوله در چهارچوب شرح وظایف، ضمن هماهنگی ظرفیت‌های سایر واحد‌های استانی و منطقه‌ای این وزارتخانه و با هماهنگی و تعامل با استاندار محترم و سایر دستگاه‌های اجرایی استانی نسبت به تحقق موارد تعیین شده اهتمام لازم را به عمل آورید.

امیدوارم با اتکال به خداوند سبحان، رعایت اخلاق اسلامی، تقوای الهی، با روحیه جهادی در راستای خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهت تحقق اهداف "دولت مردمی، ایران قوی" موفق و موید باشید.

گفتنی است، اکرم فداکار پیش از انتصاب به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، عناوینی همچون مسئول مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان، معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، مسئول پیگیری‌های ویژه اقتصاد دانش بنیان در استان، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد را در کارنامه کاری خود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • لزوم توجه به سلیقه مردم در امور مختلف
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • وزیر کشور: استاندار جدید مازندران در حوزه اقتصاد متخصص است/ نوری: توجه جدی به اقتصاد دریا پایه خواهیم داشت
  • قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود