Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@21:15:57 GMT

رایکا بابل مقابل فجرسپاسی به میدان می‌رود

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۱۵۵۹

به گزارش ایلنا، علی فاریابی دوست مدیرعامل باشگاه رایکا بابل در این خصوص گفت: باشگاه با مشکلات زیادی این روزها دست و پنجه نرم می‌کند و خداروشکر با به میدان آمدن هواداران و تامین هزینه بازی، مشکلی برای بازی با فجرسپاسی نخواهیم داشت و در این بازی به میدان می‌رویم.

وی افزود: تصمیم جدی باشگاه بر این بود که مقابل فجرسپاسی به میدان نرویم اما وقتی حمایت هواداران را دیدیدم و همچنین از طرفی تیم مقابل ما نیز نام یک شهید است، به حرمت خون شهدا در این بازی حاضر می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل رایکا در خاتمه اظهار داشت: دست تک تک هواداران را می‌بوسیم که در این شرایط مالی سخت، پشتیبان باشگاه هستند و به ما دلگرمی می‌دهند. هواداران باحضورشان در ورزشگاه، ما را مقابل فجر حمایت کنند تا اولین برد تاریخ باشگاه رقم بخورد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ یک لیگ دسته اول لیگ آزادگان رایکا بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: می‌دانستیم روند باخت‌های ما یک جا قطع می‌شود و خوشبختانه زمانش، این بازی بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سیدمجتبی حسینی در نشست خبری پس از پیروزی مقابل پرسپولیس و صعود به یک چهارم جام حذفی، اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جذابی شد. چیزی که ما را خیلی خوشحال کرد فقط بحث صعود نیست. در جام حذفی تا قهرمان نشوید سودی ندارد. از صعود خوشحالیم اما دو مورد ما را خیلی خوشحال کرد.

وی افزود: یکی شکل بازی تیم‌مان بود. واقعا شکیل و زیبا بازی کردیم. بازیکنان فارغ از نتیجه سعی می‌کنند فوتبال خوبی را ارائه بدهند. دوم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است. هردو تیم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند. روی 2 غافلگیری، 2 گل خوردیم اما به بچه‌ها ایمان داشتیم. می‌دانستیم علیرغم دو باخت قبلی در لیگ حقمان نبود و واقعا خوب بازی کرده بودند، می‌دانستیم یک جا این روند قطع می‌شود. خوشبختانه زمانش، این بازی بود.

سرمربی آلومینیوم تصریح کرد: بچه‌ها توانستند با یک نیمه دوم خیلی خوب و مسلط بازی را برگردانند. در وقت‌های اضافه هم روی غافلگیری عقب افتادیم. بازهم بچه‌ها توانستند فوتبال خوبی ارائه بدهند. تعویض‌های ما خیلی خوب و اثرگذار بودند. خداراشکر توانستیم از این مرحله و حریف سرسخت عبور کنیم اما بچه‌های ما باید بدانند مساله اصلی ما لیگ است. فعلا فقط جزو 8 تیم جام حذفی هستیم. اتفاق خاصی نیفتاده است.

وی افزود: اتفاق خاص این است که تیم ما خوب بازی می‌کند و هواداران از این قضیه خوشحال هستند. از هواداران خونگرم‌مان که در روزهای سخت هم ما را تنها نگذاشتند و دلگرمی دادند، تشکر می‌کنم. این برد را به همه مردم خوب اراک و کارگران زحتمکش آلومینیوم تقدیم می‌کنم.

حسینی درمورد اینکه تیمش 2 بار عقب افتاد اما کامبک زد، نشان داد فعل خواستن را صرف کرده و نمی‌خواهد بازنده باشد، گفت: به این بچه‌ها و کاری که شده ایمان داریم. در نیم فصل دوم، نسبت به نیم فصل اول امتیاز کمتری گرفتیم اما نوع فوتبالمان بهتر بود. متاسفانه در نیم فصل دوم، روی اتفاقات فقط 5-4 گل در وقت‌های تلف شده در پایان نیمه اول یا پایان بازی خوردیم.

وی افزود: می‌دانستم کار خوب روزی جواب می‌دهد. امیدوار این بازی شروعی باشد برای تیم خوب آلومینیوم باشد تا هم خوب فوتبال بازی کند و هم خوب نتیجه بگیرد. بچه‌های ما هم باید به این بلوغ برسند که فعلا فقط در جمع 8 تیم برتر جام حذفی هستیم. اگر بازی بعدی را ببازیم، همه چیز فراموش می‌شود. باید از الان تمام فکروذکرمان لیگ باشد تا جایگاه‌مان را بهتر و این فصل را با نتیجه خوب تمام کنیم.

سرمربی آلومینیوم اراک درخصوص اینکه جو ورزشگاه به نفع هواداران پرسپولیس بود و آیا صحبتی با هواداران تیمش برای بازی‌های بعدی دارد، گفت: نه، هواداران ما همیشه سعی کردند انرژی خوب بدهند. به هرحال استقلال و پرسپولیس در شهرستان‌ها، طرفداران خودشان را دارند اما جو استادیوم بسیار خوب بود. خیلی خوشحالم که این بازی واقعا هیجان انگیز شد. علاوه بر موقعیت‌های زیاد و 8 گل، خیلی خوشحالم که مردم لذت بردند و درنهایت هم ما برنده شدیم.

حسینی درمورد اینکه امروز بخشی از این مردم یعنی بانوان امروز از حضور در استادیوم محروم بودند و مساله‌ای که رفته رفته در حال جا افتادن بود به خاطر یکسری اتفاقات در حال از دست رفتن است، عنوان کرد: ان‌شاالله بتوانیم مقررات را رعایت کنیم. ورود بانوان یک اتفاق خوبی بود. امیدوارم فرد دیگری وارد حاشیه نشود تا همه عزیزان، چه بانوان و چه آقایان بتوانند از فوتبال در شهرها لذت ببرند و یک تفریح سالم داشته باشند.

وی درمورد اینکه پس از بازی با استقلال اعلام کرد زورشان به این تیم نرسید اما امروز 2 بار زورشان به پرسپولیس رسید، اظهار داشت: هربازی شرایط خودش را دارد. مدل فوتبال ما تغییر کرده است. فوتبال خوبی ارائه می‌دهیم. نیمه دوم بازی با استقلال هم دست ما بود. به هرحال در فوتبال اتفاقات هم دخیل هستند. اگر توپ ثانیه آخر جبیره وارد گل می‌شد، دوباره کامبک زده بودیم. حالا آن بازی این اتفاق نیفتاد، خوشبختانه در این بازی اتفاق افتاد.

حسینی درخصوص نقش شروین بزرگ پس از تحمل فشارهای زیاد، در نتیجه بازی امشب، گفت: او قبلا هم با من سابقه همکاری داشت. هیچ وقت ناامید و از انتقادات دلخور نشد. همیشه بدون حاشیه دراختیار تیم بود، مزد و پاداش صبر، تمرینات و به حاشیه نرفتن را در این بازی گرفت. برای او و برای تیم‌مان که توانستیم یک مهاجم جدید پیدا کنیم، خیلی خوشحالم.

وی درمورد اینکه به نظر می‌رسد شیرین ترین برد تاریخ فوتبالش را تجربه کرده، اظهار داشت: بله، به هرحال زمانی هم که با یحیی گل‌محمدی 2 بار قهرمان جام حذفی شدیم، از این بردها آورده بودیم! ولی خیلی وقت بود این اتفاق نیفتاده بود. بیشتر از همه برای مردم عزیز اراک و شکل فوتبالمان خوشحالم.

سرمربی آلومینیوم ادامه داد: بدون اینکه مربی مقابل را تحقیر کنیم یا با کسی کری بخوانیم، فقط به کارخودمان فکر می‌کنیم. اینکه در کنفرانس سوالاتی بپرسیم و طرف مقابل را تحقیر کنیم اشتباه است. این توصیه را به همکاران عزیزم می‌کنم که سرشان به کار خودشان باشد. باید بتوانند با کار کردن پیشرفت کنند و وارد حاشیه نشوند.

حسینی درمورد اینکه تیم‌های بزرگ مربیان خارجی می‌آورند اما نتیجه نمی‌گیرند، گفت: باید در کار تداوم داشته باشیم. ما عاشق فوتبال هستیم. هر مدل تیمی به من بدهند سعی می‌کنم به هترین شکل کار کنم. اگر عمکلرد ما خوب باشد و به حاشیه نرویم، قدر هرجا به ما می‌دهند را بدانیم، سرمان به کار خودمان باشد و کار خودمان را خوب انجام بدهیم، این تابو هم روزی شکسته می‌شود.

وی افزود: ما (مربیان ایرانی) باید بیشتر تلاش کنیم. من به عنوان مربی تیم اراک، پیکان یا تیم مسجدسلیمان، همیشه قدر تیم‌ها را می‌دانستم. چشمم دنبال جای دیگر نبود. سعی کردم کارم را خوب انجام بدهم. ان‌شاالله این نفراتی که کار می‌کنند، با عملکرد خوب خودشان، این تابو را بشکنند و شایسته سالاری شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است