Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی نبیان، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست بررسی و پایش اتمام مسکن مهر بر ضرورت پیگیری مستمر مسائل و مشکلات تعاونی‌ها و قرارداد‌های سه‌جانبه در پروژه‌های مسکن مهر تاکید کرد و گفت: اولویت دولت در بخش مسکن، اتمام مسکن مهر و اجرای پروژه اقدام ملی در استان‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبیان با اشاره به ضرورت به‌روز رسانی مستمر اطلاعات سامانه جامع مسکن مهر، افزود: اطلاعات هر استان در سامانه به‌صورت هفتگی توسط وزیر راه و شهرسازی پایش و ارزیابی می‌شود.

در این نشست که با حضور مدیران استان‌های گیلان، خراسان شمالی، قزوین، هرمزگان و خوزستان برگزار شد، گزارشی از تعداد واحد‌های باقیمانده مسکن مهر هر استان ارائه و راهکار‌های رفع مشکلات این پروژه‌ها مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن حضور مدیر اعتبارات بانک مسکن در این نشست را مثبت ارزیابی کرد و اظهار کرد: همکاری ادارات کل راه و شهرسازی با بانک مسکن و سایر دستگاه‌های مرتبط با مسکن مهر ضامن پیشرفت پروژه‌های باقیمانده این طرح مطابق برنامه است.

بیشتر بخوانید:اعتبارات لازم برای اتمام مسکن مهر تامین شد/عزم دولت برای اتمام این طرح تا پایان امسال

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین در خصوص همکاری ادارات راه و شهرسازی با سازمان‌ها و نهاد‌های دیگر نیز ادامه داد: برای واحد‌های بدون متقاضی مسکن مهر براساس تفاهم‌نامه چند جانبه با سایر نهاد‌ها و ارگان‌ها می‌توان نسبت به واگذاری این واحد‌ها در قالب طرح اقدام ملی مسکن بهره برد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۲۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ الکترونیک تا هفته آینده خبر داد. 

سیدرضا یحیوی اظهار کرد: برای نحوه اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در مرحله جدید تصمیم‌گیری در سطح دولت صورت خواهد گرفت. در این راستا وزارت رفاه مدل‌هایی طراحی و پیشنهاد می‌دهد که تا هفته آینده در خصوص نحوه اجرای مرحله جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

وی افزود: بنا براین است که تا زمان پایان مرحله اجرای فجرانه، در خصوص اجرای مرحله جدید طرح تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی صورت گیرد؛ چراکه با راه‌اندازی شبکه ملی اعتبار طرح حمایتی تداوم دارد و قطع نمی‌شود.

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: سیاست دولت حمایت مضاعف از جامعه است که این موضوع در دستور کار است و در حال انجام برنامه‌ریزی‌های جدیدی هستیم که یا طرح فجرانه اجرا خواهد شد و یا مدل جدیدی طراحی می‌کنیم که مردم بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

منبع: ایسنا

tags # کالا برگ الکترونیک سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه
  • دلیل اعتراض طلافروشان به پرداخت مالیات/ طلافروشان عامل تورم اند؟
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • روند ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن از طریق سامانه خودنویس کوتاه می‌شود
  • روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • رونمایی از سامانه جامع بازار کار به زودی
  • روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان