Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاجر دباغی ملی پوش این فصل تیم فوتبال سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در سال‌های گذشته تنها سه تیم برای کسب عنوان در لیگ برتر بانوان می‌جنگیدند، اما خوشبختانه فصل ۹۷ اتفاقات جدید و خوب بسیاری رخ داد که در نتیجه منحر به این شد که ۶ تا هفت تیم برای کسب عنوان در مسابقات تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
یک علت این پویایی همان پخش شدن بازیکنان در تیم‌های مختلف بود. به قدری مسابقات سال گذشته نزدیک به هم بود که کسی نمی‌توانست نتیجه این رقابت‌ها را پیش بینی کند.

او تصریح کرد: این امید می‌رود که فصل ۹۸ نتایج درخشان تری در لیگ بانوان به چشم بخورد، خوشبختانه هر تیمی سه تا چهار بازیکن مطرح و ملی پوش در اختیار دارد که با انگیزه و روحیه بالایی رقابت‌ها را دنبال کند. داشتن چنین لیگ فعالی سرمایه اصلی پیشرفت تیم ملی کشور ما خواهد شد.

بیشتر بخوانید: برنامه هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان مشخص شد

۲ هفته از آغاز تمرینات سپاهان می‌گذرد

دباغی افزود: ۲ هفته از آغاز تمرینات تیم سپاهان گذشته و خداراشکر روز به روز آماده‌تر از گذشته می‌شویم. تمام تلاش بازیکنان و کادرفنی تیم این است که خودمان را به بالاترین سطح آمادگی برسانیم.

ملی پوش تیم سپاهان در ادامه گفت: سه تا چهار بازی از فصل گذشته برای تماشای بازی تیم سپاهان تماشاگران زیادی آمدند و تقریبا تمام سکو‌ها پر بود، تیم شهرداری بم و ملوان بندرانزلی هم تعداد تماشاگران زیادی داشت، اما وقتی بازی‌ها در ورزشگاه‌هایی خارج از شهر برگزار می‌شد در کل شاید تعداد تماشاگران به ۵۰ نفر می‌رسید. باید قبول کنیم که رفت و آمد برای یک خانم ساعت ۱۰ صبح روز جمعه آن هم در ورزشگاهی خارج از شهر بسیار سخت است. جذب تماشاگر در فوتبال بانوان نیاز به برنامه ریزی و تبلیغات بیشتری دارد.

دباغی تصریح کرد: در حال حاضر شرایط اقتصادی برای همه تیم‌ها سخت است و برای حرکت به سمت جلو باید برنامه ریزی صحیحی در باشگاه‌ها انجام پذیرد.

او افزود: دور دوم مسابقات مقدماتی انتخابی المپیک ۲۰۲۰ فوتبال بانوان در قاره آسیا به پایان رسید، اما از آن زمان تاکنون شاهد برگزاری هیچ اردویی نبودیم. امیدوارن تصمیمی اتخاذ شود که بعد از پایان رقابت‌های برون مرزی با تمرینات مناسب آمادگی و هماهنگی ملی پوشان را بالا ببرند که خدا نکرده ما از سایر کشور‌های هم رده عقب نیافتیم. در سراسر دنیا برای تیم‌های ملی بازی‌های تدارکاتی مختلفی برگزار می‌شود که متاسفانه هنوز در این مورد فوتبال بانوان ما نیاز به توجه بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: ناظمی: تیم‌ها برای انصراف از لیگ فوتبال بانوان باید مکتوب درخواست کنند

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال بانوان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۲۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرستاری یک شغل سخت و دشوار است/ ۷۵ درصد پرستاران ایران زن هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس عبادی، با اشاره به نقش پررنگ بانوان در حرفه پرستاری گفت: در دنیا ۹۰ درصد پرستاران را بانوان و ۱۰ درصد را آقایان تشکیل می‌دهند، اما در کشور ما پذیرش دانشجویان مرد افزایش یافته و ۷۵ درصد پرستاران، زن و ۲۵ درصد آنها، مرد هستند.

وی ادامه داد: جمعیت بزرگ بانوان در این حرفه نشان از تأثیرگذاری زنان در اجتماع دارد و نیاز به توجه خاص به این گروه را بیشتر می‌کند.

عبادی گفت: ماهیت شغل پرستاری، سخت و دشوار است، زیرا خدمت پرستاری لحظه‌ای متوقف نشده و مراقبت از بیمار در شیفت‌های پی در پی ادامه دارد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزشمند دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی، در زمینه پیگیری فرآیند نگارش لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران، افزود: این لایحه به انجمن‌های پرستاری ارسال شده و در این زمینه نیاز به حمایت بیشتری داریم.

وی گفت: امیدواریم پس از تدوین لایحه نهایی و چکش کاری آن در وزارت بهداشت، از ظرفیت‌های نهاد ریاست جمهوری برای ابلاغ آن نیز بهره ببریم تا خدمات سلامت توأم با حفظ کرامت مردم و پرستاران، با کیفیت بالا به جامعه ارائه شود.

کد خبر 6094491 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جابه‌‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو 
  • جابه‌ه‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان هوادار
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار
  • پرستاری یک شغل سخت و دشوار است/ ۷۵ درصد پرستاران ایران زن هستند