Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گفت: ۳۴۵ برنامه‌ به مناسبت هفته ناجا در استان مرکزی اجرا می‌شود. ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سرهنگ محمود خلجی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برنامه‌های هفته ناجا اظهار داشت: برنامه‌های هفته ناجا با 345 برنامه و 36 عنوان در زمینه درون و برون‌سازمانی عملیاتی می‌شود، هفته ناجا از پنجشنبه 11 مهرماه آغاز و تا چهارشنبه 17 مهر ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: عناوین روزهای هفته ناجا شامل پلیس، بصیرت و ولایتمداری، پلیس جامعه ایمانی ارزشمندی، پلیس رفتار حکیمانه، امانتداری، پلیس، قانون گرایی، پلیس دانش‌بنیان، پلیس آموزش همگانی پیگیری اجتماعی، پلیس، مرزبانی و اقتدار مرزی است.

خلجی ادامه داد: برنامه‌های هفته ناجا از روز پنجشنبه با کوهپیمایی کارکنان در سرتاسر  استان مرکزی، حضور در گلزار شهدا و غبارروبی مزار شهدا آغاز می شود.

وی افزود: برنامه دیگر نیروی انتظامی حضور همه مجموعه در نماز جمعه و سخنرانی فرمانده انتظامی قبل از خطبه‌ها، کوهپیمایی با حضور شهروندان و خانواده کارکنان و برگزاری صبحگاه نیروهای مسلح است.

برگزاری صبحگاه مشترک هفته ناجا در کاشان به روایت تصویر1600 برنامه ‌هفته ناجا در استان فارس برگزار می‌شود40 برنامه محوری هفته ناجا در استان گلستان اجرا می‌شود

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی عنوان کرد: حضور کارکنان ناجا در پایگاه انتقال خون، برگزاری مسابقات کتابخوانی، بازدید از اماکن تاریخی و موزه‌ها، برگزاری برنامه‌های ورزشی به مناسبت هفته ناجا، ملاقات فرماندهی انتظامی با کارکنان، بهداشت روان برای کارکنان، برگزاری نشست‌های تخصصی با مشاوران از دیگر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی است.

خلجی تصریح کرد: همچنین در این هفته به دنبال موضوعاتی همچون بازدید دانش‌آموزان از مراکز انتظامی و آشنایی با 110 و فعالیت‌های انتظامی، حضور کارشناسان انتظامی در مدارس و مساجد، ملاقات فرماندهی انتظامی در سامانه 197 و حضور در مساجد، افتتاح پارک ترافیک، اجرای نمایش اقتدار یگان‌های ویژه در مدارس، راه‌اندازی قطار نظم و دوستی توسط پلیس راه آهن و نشست با امام جماعت هستیم.

انتهای پیام/ ت

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۲۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان گفت: ۲۵۰ برنامه در هفته میراث فرهنگی و روز جهانی موزه‌ها طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، ولی جهانی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ اظهار کرد: روز جهانی موزه‌ها و هفته میراث فرهنگی بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی تاریخی استان گیلان به منظور حفاظت بهتر و گسترده‌تر از آن‌ها است.

وی با بیان اینکه در هفته میراث فرهنگی و روز جهانی موزه‌ها ۲۵۰ برنامه طراحی و برنامه‌ریزی شده است، افزود: افتتاح و بهره‌برداری از بناهای تاریخی که طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ مورد مرمت قرار گرفته از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این هفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان خاطرنشان کرد: بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی استان، افتتاح پروژه‌های مرمت و احیای بناهای تاریخی در سطح استان، تقدیر از میراث‌بانان و برگزاری رویداد تخصصی افتتاح موزه مردم‌شناسی رودبار بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته میراث فرهنگی است.

جهانی اضافه کرد: افتتاح دفاتر خدمات مسافرتی، نمایشگاه باستان‌شناسی و نمایش اشیای شاخص و کمتر دیده شده، برگزاری جشنواره بهار نارنج ثبت ملی استان و دیدار با چهره‌های شاخص فرهنگی و مذهبی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این هفته است.‌

وی تصریح کرد: برنامه‌هایی ویژه این هفته از جمله پاکسازی آثار و محوطه‌های تاریخی سطح استان، برگزاری نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های آنلاین و حضوری آموزشی، نمایشگاه‌ها، تجلیل از مفاخر و میراث‌بانان حوزه میراث فرهنگی، تورهای آشناسازی برای دانش‌آموزان، دانشجویان، مدیران و سازمان‌های مردم نهاد انجام خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان با قدردانی از مقام عالی دولت در گیلان گفت: استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان تعامل خوبی با حوزه میراث فرهنگی دارند و اعتبار خوبی برای سه حوزه تخصصی تخصیص داده شده که بخش عمده این تخصیص مربوط به مرمت و بازسازی بناهای تاریخی است.

کد خبر 748691

دیگر خبرها

  • پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • پلیس مکتبی پیشگام برای اجرای احکام الهی