Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از رویترز، گزارش ماهانه اداره اطلاعات انرژی آمریکا نشان می دهد تولید نفت خام آمریکا در جولای 276 هزار بشکه در روز کاهش یافته و به 11.81 میلیون بشکه در روز رسیده است. این سومین ماه پیاپی کاهش نسبت به بالاترین رکورد آن در ماه آوریل بود. آمریکا در آوریل 12.12 میلیون بشکه در روز نفت تولید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بیشتر این کاهش تولید به خاطر پایین آمدن  تولید در خلیج مکزیک آمریکاست. تولید در این منطقه حدود 332 هزار بشکه در روز کاهش یافته و به 1.58 میلیون بشکه در روز رسیده است.

تولید در داکوتای شمالی 14 هزار بشکه در روز بالا رفته و به رکورد 1.41 میلیون بشکه در روز رسیده است در حالی که تولید در تگزاس 40 هزار بشکه در روز افزایش یافته و برای اولین بار از 1981 به بیش از پنج میلیون بشکه در روز رسیده است.

 رونق نفت شیل مخصوصاً افزایش تولید در تگزاس و داکوتای شمالی کمک کرد تا آمریکا تبدیل به بزرگترین تولید کننده نفت در جهان شود و از عربستان و روسیه پیشی بگیرد.

 ولی سرعت رشد تولید آمریکا در سال جاری میلادی کند شده است چون شرکتهای انرژی آمریکا ده ماه متوالی است تعداد چاه های نفت خود را کاهش میدهند و هدف آنها کاهش هزینه های حفاری های جدید است.

 در همین حین، طبق گزارش اداره اطلاعات انرژی آمریکا، تولید ناخالص ماهانه گاز طبیعی آمریکا در 48 ایالت پایینی این کشور به رکورد جدید 101.34 میلیارد متر مکعب در روز در ماه جولای رسید در حالی که تولید گاز این کشور در ژوئن 101.19 میلیارد متر مکعب در روز بود.

 در تگزاس، بزرگترین ایالت تولید کننده گاز آمریکا، تولید 1.8 درصد افزایش یافت و به رکورد 27.96 میلیارد متر مکعب در روز رسید.

در پنسیلوانیا، دومین ایالت بزرگ تولیدکننده گاز آمریکا، تولید 1.9 درصد بالاتر رفت و به 19.09 میلیارد متر مکعب در روز رسید.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۳۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه بیولوژیک با آفات، در مزارع دیم ایلام آغاز شد

ایسنا/ایلام ناظر استانی طرح جهش تولید در دیم‌زارهای استان ایلام از مبارزه بیولوژیک در مزارع دیم استان با آفات خبر داد.

مهندس «خدابخش داودی‌نصر» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در راستای کاهش مصرف سموم شیمیایی و عرضه محصول سالم و عاری از بقایای سموم و به منظور کاهش خسارت کرم پیله‌خوار به عنوان یکی از آفات مهم و خسارت زای نخود، رهاسازی زنبور پارازیتویید براکون در مزارع نخود شهرستان بدره آغاز شده است. 

ناظر استانی طرح جهش تولید در دیمزارهای ایلام گفت: با توجه به مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در طرح جهش تولید در دیم زارها و تأمین بخشی از اعتبار کنترل بیولوژیک عوامل خسارت‌زای نخود، پیش‌بینی می‌شود بیش از ۳۰۰۰ هکتار از مزارع نخود استان تحت پوشش این نوع مبارزه قرار گیرد. 
داودی‌نصر افزود: اجرای کنترل بیولوژیک یکی از مولفه‌های اصلی مبارزه تلفیقی آفات برای کاهش مصرف سموم، کاهش هزینه نهاده‌ها و تولید محصول سالم است و توسعه آن در دستور کار طرح ملی و مشترک جهش تولید در دیم‌زارها قرار دارد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس
  • مبارزه بیولوژیک با آفات، در مزارع دیم ایلام آغاز شد
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • نرخ‌ بیکاری اصفهان تک رقمی شد
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • نرخ تورم در آمریکا همچنان بازهم افزایشی شد
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • راز لگد تاریخی کلینزمن: مقابل تراپاتونی گریه کردم!
  • بیژن زنگنه متهم ناترازی بنزین/ احیای پالایشگاه‌سازی در دولت سیزدهم