Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرن مونیخ در شبی رویایی با نتیجه 2-7 تاتنهام را مغلوب کرد.


به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که در یک دهه اخیر سابقه پیروزی های پرگلی در لندن مقابل آرسنال در کارنامه داشت، امشب نیز با درخشش و پوکر سرژ گناربری موفق شد 2-7 تاتنهام را شکست داده و به یک پیروزی بزرگ دست یابد.

 

اولین فرصت بازی در دقیقه 3 و روی فرار زیبای سرژ گناربری ایجاد شد اما ضربه محکم او با مهار تماشایی هوگو لوریس همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دو دقیقه بعد این بار سون هیونگ مین در موقعیتی تقریبا تک به تک می توانست دروازه بایرن مونیخ را باز کند اما نویر با واکنشی تماشایی دروازه را نجات داد.

 

 

اما در دقیقه 11 تاتنهام به گل اول سید. روی پاس بلند و زیبای سیسوکو، سون هیونگ مین موفق شد با یک ضربه زمینی از درون محوطه گل اول تاتنهام را به ثمر رساند.

 

اما بعد از دریافت بایرن سراپا جمله شد و خیلی سریع به گل تساوی دست یافت. دفع توپ فرتونگن به جاشوا کیمیچ رسید و او با یک ضربه غیرقابل مهار موفق شد دروازه تاتنهام را باز کند.

 

 

در دقیقه 17 هری کین بعد از جا گذاشتن نویر تا آستانه زدن گل دوم تاتنهام نیز پیش رفت اما بواتنگ به زیبایی در آخرین لحظات دروازه تیمش را نجات داد.

 

دقایقی بعد فیلیپ کوتینیو از فاصله ای دور شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما هوگو لوریس واکنش خوبی روی ضربه ستاره برزیلی نشان داد.

 

در دقیقه 28 این بار اندومبله با یک ضربه تماشایی دروازه بایرن را تهدید کرد اما نویر با واکنشی زیبا این توپ را دور کرد.

 

 

 

در ادامه جریان بازی کمی آرام شد و در حالیکه به نظر می رسید دو تیم به تساوی رضایت داده اند، رابرت لواندوفسکی با یک چرخش فوق العاده و ضربه ای دقیق در لحظات پایانی موفق به گلزنی شد تا بایرن مونیخ با برتری 1-2 راهی رختکن شود.

 

بایرن مونیخ نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و خیلی سریع به دو گل دست یافت. ابتدا سرژ گناربری در دقیقه 53 با یک حرکت تماشایی از سمت چپ و نفوذ به محوطه موفق شد با یک ضربه زیبا گل سوم بایرن را به ثمر رساند.

 

 

اما همین ستاره جوان دو دقیقه بعد روی پاس تولیسو، با یک ضربه زمینی و فنی از سمت چپ محوطه گل چهارم بایرن مونیخ را نیز وارد دروازه هوگو لوریس کرد.

 

 

تاتنهام که چیزی برای از دست دادن نداشت، سراپا حمله شد و در دقیقه 62 به یک ضربه پنالتی دست یافت که هری کین علیرغم تشخیص درست نویر این موقعیت را تبدیل به گل کرد.

 

در دقیقه 68 اریکسن با یک ضربه زیبا و مواج از پشت محوطه دروازه بایرن را تهدید کرد، اما نویر با یک فوق واکنش دروازه تیمش را نجات داد.

 

در ادامه جریان بازی آرام شد و تاتنهام نمی توانست موقعیت چندانی ایجاد کند تا اینکه بایرن در دقیقه 83 به گل پنجم هم دست یافت.

 

پاس پشت مدافعان تیاگو باعث شد گناربری تک به تک شده و با یک ضربه زمینی و دقیقه، هت تریک خود را کامل کرده و زننده گل پنجم لقب گیرد.

 

اما این پایان کار نبود و روی پاس کوتینیو، لواندوفسکی موفق شد در دقیقه 86 با یک بغل پای تماشایی و نرم گل ششم را به ثمر برساند.

 

کابوس تاتنهام ادامه یافت و یک دقیقه بعد سرژ گناربری موفق شد برای چهارمین بار دروازه تاتنهام را باز کند تا در نهایت بایرن مونیخ با نتیجه غیرقابل باور 2-7 مقابل تاتنهام به برتری دست یابد.

بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 

ایسنا/فارس فجرسپاسی شیراز با وجود برخورداری از حمایت کم نظیر تماشاگرانش، مغلوب تیم پرستاره و لیگ برتری استان کرمان شد و از جام حذفی کنار رفت. 

از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور امشب، ۷ اردیبهشت یک دیدار در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد و دو تیم فجرشهید سپاسی شیراز و گل گهر سیرجان در حضور ۱٠ هزار تماشاگر شیرازی به مصاف هم رفتند. 

ترکیب فجرسپاسی را احمد محرابی، میثم مرادی، آرام عباسی، شاهین طاهرخانی، علی فتحی، علی نجفی، سعید زارع، حمید ملکی، محمدرضا فلاحیان، محسن سیفی و عباس بوعذار تشکیل داده بودند و محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، علیرضا کوشکی، مهدی تیکدری، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، سامان فلاح، قائو اسلامی‌خواه و  اریک باگناما نیز از ابتدا در ترکیب تیم سیرجانی به میدان آمدند. 

حسین زمانی داور این مسابقه بود و مهدی شفیعی به‌همراه سجاد ایران‌پور او را در امر قضاوت یاری می‌کردند.

اولین گل مسابقه را آبی پوشان گل گهر در دقیقه ۱۴ به ثمر رساندند. ارسال روبرتو تورس از  جناح راست با ضربه سر سعید سحرخیزان همراه شد و توپ در میان غافلگیری احمد مهرابی به تور دروازه میزبان چسبید. در نهایت نیمه اول با یک گل به سود میهمان مسابقه به پایان رسید. 

در نیمه دوم فجر با فشار بیش از ۱٠ هزار تماشاگر، سعی در جبران نتیجه داشت و در دقیقه ۶۷ به گلی رسید که مردود شد. ارسال حمید ملکی با ضربه بهنام برزای، کاپیتان گل گهر می توانست به یک گل به خودی تبدیل شود که محمدرضا اخباری به سختی توپ را دفع کرد. در برگشت محمدرضا فلاحیان بازیکن فجر با ضربه آرنج خود دروازه را گشود که داور به درستی این گل را مردود کرد و یک کارت زرد هم به فلاحیان نشان داد. 
این تصمیم داور البته با واکنش تماشاگران و پرتاب اشیا به زمین مواجه شد. 

گل گهر در دقیقه ۷۸ به گل دوم هم دست یافت. ارسال زمینی مهدی تیکدری نژاد از سمت راسا با ضربه روبرتو تورس درون دروازه مهرابی قرار گرفت. 

در دقیقه ۸۶ تیم لیگ برتری تیر خلاص را به پیکر زردپوشان شیرازی شلیک کرد. پاس در عمق روبرتو تورس با ضربه مسعود زائر کاظمین به گوشه دروازه فجری‌ها چسبید تا تماشاگران شیرازی خیلی زودتر از سوت پایان، شروع به ترک ورزشگاه کنند. 

در نهایت این مسابقه با پیروزی سه بر صفر تیم گل گهر سیرجان به پایان رسید. 

به گزارش ایسنا، تیم فجر شهید سپاسی شیراز که مسابقات حساسی را در لیگ دست اول فوتبال کشور پیش رو دارد روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در ورزشگاه حافظیه میزبان خیبر خرم آباد صدر نشین جام آزادگان است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!