Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنگین ترین شکست خانگی تاریخ تاتنهام و سنگین ترین شکست خانگی باشگاه های انگلیسی در رقابت های اروپایی به نام بایرن مونیخ ثبت شد.

طرفداری - در جریان هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تاتنهام هاتسپر و بایرن مونیخ به مصاف هم رفتند که در پایان بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه پرگل 7-2 میزبان خود را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکات آماری جالب این دیدار به شرح ذیل است:

شکست 7-2 تاتنهام مقابل بایرن مونیخ (با اختلاف 5 گل)، سنگین ترین شکست خانگی باشگاه های انگلیسی در رقابت های اروپایی می باشد. بایرن مونیخ اولین باشگاهی است که موفق می شود 7 بار دروازه یک باشگاه انگلیسی را در خانه حریف در رقابت های اروپایی بگشاید. برای اولین بار در تاریخ باشگاه تاتنهام هاتسپر، این تیم در یک دیدار خانگی 7 گل دریافت می کند. بایرن مونیخ اولین تیم تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است که موفق به ثبت 7 گل در دو دیدار خارج از خانه اش می شود. تاتنهام اولین باشگاه انگلیسی از جولای 1995 است که دروازه اش 7 بار در رقابت های اروپایی باز می شود. آخرین بار نیز خود تاتنهام با نتیجه 8-0 در جام اینترتوتو مغلوب کلن شده بود. بایرن مونیخ در هیچیک از 10 دیدار اخیر خارج از خانه اش در لیگ قهرمانان اروپا شکست نخورده (7 برد و 3 مساوی) و با رکورد تاریخ باشگاه در این مسابقات مساوی کرد. این تیم از اکتبر 2012 تا آوریل 2014 نیز چنین رکوردی کسب کرده بود. سرژ گنابری دومین بازیکن بایرن مونیخ و سیزدهمین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپاست که موفق به ثبت پوکر در این مسابقات می شود. ماریو گومز در پیروزی 7-0 بایرن مونیخ مقابل بازل در مارس 2012 موفق شده بود پوکر کند. سرژ گنابری به دومین بازیکن پس از لیونل مسی (مقابل آرسنال) بدل شد که موفق به ثبت پوکر در مقابل یک باشگاه انگلیسی در لیگ قهرمانان اروپا می شود. پیش از این ساندور کوچیس نیز در مقابل وولورهمپتون در سال 1960 موفق به ثبت پوکر شده بود. سرژ گنابری اولین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است که موفق به ثبت پوکر در نیمه دوم می شود. روبرت لواندوفسکی موفق شده در 9 دیدار اخیر بایرن مونیخ در تمامی رقابت ها گلزنی کند و 13 بار دروازه رقبا را بگشاید. روبرت لواندوفسکی در تمامی رقابت های سال 2019 موفق به ثبت 31 گل شده تا در میان بازیکنان حاضر در پنج لیگ معتبر اروپایی رکورددار باشد. لیونل مسی (30)، سرخیو آگوئرو (27) و کیلیان ام باپه (25) در رده های بعدی قرار دارند. روبرت لواندوفسکی به ششمین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بدل شد که در 40 مسابقه مختلف موفق به گلزنی می شود. کریستیانو رونالدو (83)، لیونل مسی (68)، رائول (56)، کریم بنزما (45) و رود فن نیستلروی (42) دیگر بازیکنان این لیست هستند. فقط روبرتو سولدادو (20) و رود فن نیستلروی (20) به بازی های کمتری نسبت به هری کین (21) برای ثبت 16 گل در لیگ قهرمانان اروپا نیاز داشتند. هری کین 5 بار دروازه باشگاه های آلمانی را در لیگ قهرمانان اروپا گشوده که بیشتر از باشگاه های هر کشور دیگری است. سون هیونگ مین موفق شد پنجمین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2019 را به ثمر رساند. فقط لیونل مسی (6) و کریستیانو رونالدو (6) آمار بهتری نسبت به وی دارند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۳۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب اما واقعی؛ رکورد جالب استوک سیتی در نیمه‌نهایی‌های لیگ قهرمانان اروپا!

خوسلو ششمین بازیکن با سابقۀ بازی در تیم استوک سیتی است که در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا حاضر شده است.

طرفداری | رکوردی جالب و در عین حال عجیب در بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید با حضور خوسلو برای تیم استوک سیتی به ثبت رسید.

در فصل 16-2015، استوک سیتی که به عنوان "استوکالونا" شناخته می‌شد، با وجود کسب مقام نهم در لیگ برتر، تیمی پرمهره و شگفت‌انگیز بود. آنها در آن فصل با جذب بازیکنانی مانند ژردان شکیری، خوسلو، ابراهیم آفلای، گلن جانسون و شی گیون، تیمی قابل احترام در فوتبال باشگاهی انگلستان بودند. نکته قابل توجه این تیم انگلیسی اما حضور 6 بازیکن در ترکیب آن بود که سابقه حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را با تیم‌های دیگر داشتند.

در ترکیب آن تیم استوک سیتی، بازیکنانی حضور داشتند که در سال‌های ۲۰۰۴، ۲۰۰۵، 2007، 2008، 2009، 2010، ۲۰۱۱، ۲۰۱۳، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۴ راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان شده بودند. حضور این بازیکنان در تیم استوک سیتی، نشان‌دهنده تجربه و سطح بالای برخی از تیم‌های به ظاهر میان‌جدولی در لیگ برتر است.

لیست بازیکنان حاضر در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان در تیم استوک سیتی فصل 16-2015 2004: گلن جانسون در چلسی 2005: گلن جانسون در چلسی، ابراهیم آفلای در آیندهوون 2007: پیتر کراوچ در لیورپول 2008: بویان کرکیچ در بارسلونا و پیتر کراوچ در لیورپول 2009: بویان کرکیچ در بارسلونا 2010: بویان کرکیچ در بارسلونا 2011: ابراهیم آفلای در بارسلونا 2013: ژردان شکیری در بایرن مونیخ 2019: ژردان شکیری در لیورپول 2024: خوسلو در رئال مادرید

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • عجیب اما واقعی؛ رکورد جالب استوک سیتی در نیمه‌نهایی‌های لیگ قهرمانان اروپا!
  • امری: سطح بالای لیگ برتر مانع موفقیت تیم‌های انگلیسی در اروپا است
  • دریسن: امیدواریم توماس توخل بایرن مونیخ را با جام اروپایی ترک کند
  • برترین گلزنان انگلیسی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا / وین رونی در صدر
  • کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!
  • شوخی جالب مولر با چوامنی در میکسدزون
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • کین: بلینگام سعی داشت تمرکزم را در صحنه پنالتی بر هم بزند
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)