Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا نوشت: در ادامه هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۶ دیدار برگزار شد.

در یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین دیدارها دو تیم بایرن مونیخ و تاتنهام به مصاف هم رفتند.

در این دیدار نتیجه عجیبی رقم خورد و تاتنهام فینالیست فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا با وجود آنکه در خانه از بایرن پذیرایی می‌کرد اما با نتیجه عجیب و دور از انتظار هفت بر دو تن به شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاتنهام در این بازی شروع بسیار خوبی داشت و در دقیقه ۱۲ توسط سون هیونگ مین به گل رسید اما بایرن تنها سه دقیقه بعد توسط جاشوا کیمیچ به گل رسید و کار را به تساوی کشاند.

بایرن در ادامه یکی از بهترین بازی‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا را به نمایش گذاشت و با درخشش خط حمله‌اش دروازه تاتنهام را به توپ بست و ۶ گل دیگر به ثمر رساند تا در نهایت بازی را نتیجه هفت بر دو به سود خود به پایان رساند.

ستاره بایرن در این دیدار سرژیگ گنابری بود که توانست چهار گل به ثمر رساند. لواندوفسکی هم در این دیدار دبل کرد تا بایرن این پیروزی باشکوه را به دست آورد.

بایرن با پیروزی که در این دیدار به دست آورد ۶ امتیازی شد. این درحالی است که تاتنهام تنها یک امتیاز دارد.

در دیگر دیدار این گروه ستاره سرخ بلگراد با نتیجه سه بر یک المپیاکوس را شکست داد.

پاری سن ژرمن که برای دیدار با گالاتاسرای به ترکیه رفت موفق شد با تک گلی که مائورو ایکاردی به ثمر رساند دست پر به پاریس برگردد و با ۶ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی گروه قرار گیرد.

منچستر سیتی در ورزشگاه الاتحاد موفق شد  با دو گلی که رحیم استرلینگ و فودن به ثمر رساندند دینامو زاگرب را شکست دهد.

در گروه  D هم دو دیدار برگزار شد. یوونتوس توانست در خانه با سه گل بایرلورکوزن را شکست دهد.

گل‌های این تیم را ایگواین، برناردسکی و کریستیانو رونالدو به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار این گروه هم اتلتیکو مادرید موفق شد برابر میزبان خود لوکوموتیو مسکو با دو گل پیروز شود. گل‌های این تیم را توماس و ژائو فلیکس به ثمر رساندند.

کد خبر 457160 برچسب‌ها فوتبال - لیگ قهرمانان اروپا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۳۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا

باواریایی ها امیدوار هستند بار دیگر شاهد حضور پپ گواردیولا روی نیمکت خود باشند.

طرفداری | حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا 2025 در آلیانتس آرنا، رویایی است که بایرن مونیخ می خواهد با پپ گواردیولا به آن برسد.

به گزارش کیکر، جستجوی بایرن مونیخ برای یافتن یک سرمربی مناسب بیش از انتظار طول کشیده اما آن ها یک رویای دور از ذهن نیز در سر دارند. بایرن مونیخ رویای بازگشت پپ گواردیولا به آلیانتس آرنا را در سر دارد. قرارداد سرمربی اسپانیایی با منچسترسیتی در تابستان 2025 به پایان می رسد و شواهدی مبنی بر ادامه حضور او در جمع سیتیزن ها وجود ندارد. پپ گواردیولا هنوز خانه ای در مونیخ دارد و گاهی به این شهر سفر می کند. همچنین گواردیولا یک کار نیمه تمام در بایرن مونیخ دارد. این سرمربی در طول سه سال حضور خود در بایرن مونیخ موفق به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نشد. برای این اتحاد دوباره، شاید بایرن مونیخ توماس توخل را قانع کند تا یک فصل دیگر در مونیخ بماند یا یک سرمربی موقت برای یک سال به خدمت بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • پیش‌بازی رئال مادرید - بایرن مونیخ؛ تصنیف اصالت در سمفونی شاهانه
  • پیروزی آتالانتا مقابل سالرنیتانا؛ سهمیه لیگ قهرمانان در چنگ گاسپرینی
  • بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا
  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • درخواست امری از بازیکنان: انرژی را برگردانید
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد