Web Analytics Made Easy - Statcounter

گاسپرینی می گوید تیمش در لیگ قهرمانان اروپا شایسته کسب نتایج بهتری است.

طرفداری- در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا، دیدار آتالانتا-شاختار دونتسک با برد 2-1 تیم اوکراینی خاتمه یافت تا آتالانتا در 2 بازی نخست خود در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا، متحمل دو باخت ناامیدکننده شود.

پس از این شکست، جانپیرو گاسپرینی در مصاحبه ای با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

دقیقا همان طور که آماده شده بودیم، بازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از عملکرد بازیکنان راضی هستم. نتیجه صحیح این بازی، مساوی بود و شکست خوردن در 5 ثانیه پایانی واقعا ناامیدکننده است. بچه ها امشب سزاوار این باخت نبودند و به این شکل باختن، ناراحت کننده است.

اینطور به نظر می رسد که در لیگ قهرمانان اروپا آنطور که شایسته اش هستیم به نتیجه نمی رسیم. دیداری مهم مقابل تیمی قدرتمند بود که به حضور در این مسابقات عادت دارد. ما مثل همان آتالانتایی که همه می شناسند، بازی کردیم و خودمان را با لیگ قهرمانان اروپا وفق دادیم اما باختیم و این موضوع ناراحت کننده است.

سطح رقابت ها فوق العاده بالاست و این یک تجربه بسیار ارزشمند برای ماست. از این تجربه برای یادگیری و رشد استفاده می کنیم اما در هر حال، گل خوردن در ثانیه های پایانی غیرقابل قبول است چون دیگر زمانی برای جبران باقی نمی ماند. تیم تا 30 ثانیه مانده تا پایان بازی، عملکردی عالی داشت و مایه تاسف است که در آن لحظات، گل خوردیم. نتیجه دروغ می گوید؛ ما شایسته چیز بیشتری بودیم. خوب بازی کردیم و باید از هواداران عذرخواهی کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۳۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم

بایرلورکوزن در بازی هفته سی و یکم بوندس‌لیگا از اشتوتگارت میزبانی کرد و به تساوی ۲ - ۲ رسید.  

اشتوتگارت با گل‌های کریس فوریخ در دقیقه ۴۷ و دنیز اونداو در دقیقه ۵۷ از میزبان پیش افتاد. لورکوزن توسط امین عدلی در دقیقه ۶۲ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.  در حالی که اشتوتگارت تا دقیقه ۹۶ با نتیجه ۲ - ۱ پیش بود، در نهایت رابرت آندریخ در ثانیه‌های پایانی بازی را به تساوی کشاند تا باز هم روند شکست ناپذیری خود را در ثانیه‌های پایانی حفظ کند. شاگردان آلونسو اکنون ۴۶ بازی بدون شکست در فصل جاری را گذرانده اند.

این تیم آلمانی در ۱۲ بازی اخیر خود، ۱۳ گل بعد از دقیقه ۸۰ به ثمر رسانده است. شاگردان ژابی آلونسو در همه رقابت‌های فصل جاری تاکنون در ۱۰ بازی موفق شده اند در وقت‌های تلف شده نیمه دوم، باخت را با مساوی یا برد عوض کنند. آنها پس از دقیقه ۹۰ تاکنون ۱۳ گل زده اند و هیچ گلی دریافت نکرده اند.

با این نتیجه لورکوزن ۸۱ امتیازی شد و اشتوتگارت هم با ۶۴ امتیاز همچنان در رده سوم جدول باقی می‌ماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • شرط رم برای خرید سردار آزمون
  • باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم