Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجید صفری در جمع خبرنگاران از معرفی سرپرست شهرداری رودهن خبر داد و گفت: «مهدی رسولی» به عنوان سرپرست شهرداری رودهن  از سوی شورای اسلامی این شهر برگزیده شد.

صفری با اشاره به استعفای «مهدی کچویی» از سمت شهرداری رودهن گفت: با این استعفا نشست اعضای شورای اسلامی شهر رودهن برگزار و سرپرست شهرداری این شهر انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش بعد از ظهر سه شنبه ۹ مهرماه ۹۸ خبر دستگیری شهردار و یک عضو شورای شهر رودهن به دلیل تخلف واتهام رشوه توسط رئیس حوزه قضایی رودهن منتشر شد و در پی آن نیز اعلام شد که ۱۴ نفر از عوامل شهرداری رودهن بازداشت شده اند.

کد خبر 4734616

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری رودهن فرمانداری دماوند هفته دفاع مقدس اربعین 98 بوشهر اربعین حسینی قزوین شیراز اجلاس جاده ابریشم گرگان خطبه های نماز جمعه شهرکرد گردشگری بیرجند دفاع مقدس جنگ تحمیلی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۳۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر جنوب به شمال هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد

 فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از یکطرفه شدن محور هراز در مسیر شمال به جنوب خبر داد و گفت: این محور از جنوب به شمال تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با مهر، از یکطرفه شدن محور هراز در مسیر شمال به جنوب خبر داد و گفت: این محور از جنوب به شمال تا اطلاع ثانوی مسدود.

کهریزی با بیان اینکه ترافیک در مسیر شمال به جنوب هراز سنگین است گفت: محور هراز از محدوده رودهن به سمت شمال مسدود شده و هم‌وطنان برای سفر به شهرهای شمالی می‌توانند از محورهای جایگزین فیروزکوه و کندوان استفاده کنند.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به اینکه تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز از محدوده آب‌اسک به سمت رودهن یکطرفه شده افزود: در برخی مناطق این محور مثل مشاء و پیست آبعلی با پس‌زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.

وی عنوان کرد: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و پرحجم در جریان بوده و در برخی نقاط این محور با افزایش بار ترافیکی روبرو هستیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مسیر جنوب به شمال هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • مداحی حاج مهدی رسولی در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) + ویدئو
  • ‌مداحی حاج مهدی رسولی در سالروز شهادت امام ‌صادق(ع) + فیلم
  • «با مردم»، نماهنگ جدید مهدی رسولی منتشر شد + دانلود
  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد
  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • شوک شبانگاهی به استقلال؛ علی خطیر برکنار شد
  • خطیر برکنار و سمیعی سرپرست استقلال شد
  • برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال؛ سمیعی سرپرست باشگاه شد/ افضلی:جزئیات این تصمیم را بعدا اعلام می‌کنیم
  • برکناری خطیر از مدیرعامل استقلال؛ سمیعی سرپرست باشگاه شد/ افضلی:جزئیات این تصمیم را بعدا اعلام می‌کنیم