Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@18:22:12 GMT

آیا بن‌سلمان با نتانیاهو دیدار کرد؟

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۴۱۷۵

یک رسانه رژیم صهیونیستی نوشته است محمد بن سلمان ولیعهد سعودی به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تعهد داده است که حاضر است به صورت مشروط اسرائیل را به رسمیت بشناسد.

اخبار بین‌الملل- پایگاه عبری مفزایک لایف روز سه شنبه به نقل از تلویزیون«PBS» نوشت که بن سلمان به دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در سفری که اخیرا به ریاض داشته بود، اطلاع داده بود که آماده است اسرائیل را به رسمیت بشناسد، البته به شرطی که ایالات متحده آمریکا به وی برای شکست ایران کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارتین اسمیت تهیه کننده برنامه‌های مستند در این شبکه تلویزیونی گفته است ترامپ به محمد بن سلمان گفته است به وی برای شکست ایران و اجرای طرح‌هایش برای اینکه پادشاهی عربستان سعودی به بازیگر اصلی در خاورمیانه تبدیل شود، کمک خواهد کرد.

اسمیت افزود در مقابل، بن سلمان به ترامپ وعده داده است به وی و جارید کوشنر دامادش برای حل منازعه اسرائیلی فلسطینی کمک خواهد کرد . به نوشته رسانه رژیم صهیونیستی، نکته اصلی تمرکز بر طرح آمریکایی موسوم به معامله قرن بوده است.

منابع خبری رژیم صهیونیستی به نقل از منابع آمریکایی فاش کرده‌‌اند که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی اخیرا با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرده است.

بر اساس گزارش تلویزیون پی بی اس آمریکا، محمد بن سلمان ولیعهد سعودی چند ماه پیش با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل دیدار کرده است که این دیدار در چارچوب وعده‌های محمد بن سلمان به ترامپ برای به رسمیت شناختن اسرائیل صورت گرفته است.

یک دیپلمات سعودی به روزنامه گلوبز گفته است که عادی سازی روابط عربستان و اسرائیل فقط مسئله زمان است.

از سوی  دیگر یک رسانه رژیم صهیونیستی از برگزاری تظاهرات حامیان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم در برابر منزل آویخای مندلبلیت مشاور قضایی رژیم صهیونیستی خبر داده است.

به نوشته سایت 0404 طی فراخوانی که از طریق شبکه‌‌های اجتماعی از جمله فیسبوک صورت گرفته است، هواداران نتانیاهو به حضور در تجمع اعتراضی در برابر منزل مندلبلیت دعوت شده‌ اند، این تظاهرات امشب ساعت 21 به وقت محلی برگزار می‌شود که هدف از آن بیان اعتراض به اقداماتی است که مندلبلیت در  ارتباط با پرونده‌های فساد نتانیاهو علیه نخست وزیر کنونی اسرائیل اتخاذ خواهد کرد که کار بسیار دشواری برای تشکیل دولت جدید این رژیم دارد.

طرفداران نتانیاهو هدف از اقدامات مندلبلیت را تلاش برای سرنگونی بنیامین نتانیاهو و کنار زدن وی از عرصه قدرت رژیم صهیونیستی قلمداد کرده‌اند.

یکی از هواداران نتانیاهو گفته است که اینکه یک اقلیت خطرناک زندگی ما را مدیریت کنند، نوعی جنون و دیوانگی است، همه می‌دانند که مندلبلیت به گشودن پرونده‌هایی علیه نخست وزیر اقدام می‌کند، در حالی که از احزاب چپگرا(رقیب نتانیاهو و حزب لیکود) کمک دریافت می‌کند و آنها وی را در این مسیر سوق داده‌اند.

 مندلبلیت اعلام کرده است که تصمیم دارد نتانیاهو را درباره رشوه‌گیری در پرونده 4000 و امتیازدهی به شرکت ارتباطاتی «بزک» متعلق به «شائول الوویچ» در قبال پوشش خبری بهتر درباره وی و خانواده‌اش در پایگاه صهیونیستی «والا» (که متعلق به الوویچ است)، محکوم کند، وی همچنین قصد دارد نتانیاهو را در پرونده 1000، در رابطه با دریافت هدایای فاخر از بازرگانان اسرائیلی وآمریکایی مانند «آرنون میلچن»، به پای میز محاکمه بکشاند. مندلبلیت همچنین در ارتباط با پرونده موسوم به 2000، در حال گفت‌وگو با «نیتسان» دادستان کل و «لیئات بن آری» دادستان منطقه تل آویو  برای حل پرونده فساد نتانیاهو بوده است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رئیس جمهور آمریکا ایالات متحده آمریکا ایران شبکه تلویزیونی عربستان سعودی خاورمیانه کوشنر رسانه نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلویزیون نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل عربستان بنیامین نتانیاهو دولت پوشش رژیم صهیونیستی آمریکا محمد بن سلمان دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۴۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو : پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است

نخست‌وزیر رژیم اسرائیل می‌گوید شرط حماس برای پایان دادن به جنگ غزه را نخواهد پذیرفت و جنگ در غزه ادامه خواهد یافت.

به گزارش فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اسرائیل، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، در جلسه کابینه گفت که با شروط حماس در مذاکرات آتش‌بس موافقت نخواهد کرد.

یک مقام ارشد حماس، صبح امروز، به روزنامه «العربی الجدید» خبر داده بود که حماس بدون پایان جنگ و خروج کامل نیرو‌های اسرائیلی از نوار غزه هیچ توافقی را نخواهد پذیرفت.

نتانیاهو در این باره گفت: «نمی‌توان خواسته حماس در خصوص توقف کامل جنگ و خروج از غزه را پذیرفت.»

او ادامه داد: «پذیریش درخواست حماس به این معناست که ما قبول کرده‌ایم آن‌ها در قدرت باقی بمانند.»

نخست‌وزیر رژیم اسرائیل همچنین گفت: «جنگ در غزه تا را تا زمان تحقق اهداف ادامه خواهیم داد. پذیریش شروط حماس یعنی تسلیم شدن در برابر ایران.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • نتانیاهو : پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • مقام صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را به پرتگاه می‌کشاند
  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • نقشه نتانیاهو برای غزه پس از جنگ فاش شد/ نیویورک تایمز: طرح نخست وزیر اسرائیل به احتمال زیاد از سوی کشورهای عربی رد خواهد شد
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه
  • از اعتصاب اساتیددانشگاه نیویورک تا حمایت دانشگاه‌های ترکیه از غزه
  • نتانیاهو به دنبال به شکست کشاندن مذاکرات است
  • ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد