Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،جعفر ربیحاوی سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت: برای تامین سلامت زائران اربعین حسینی، اطمینان از سلامت خادمان مواکب بسیار حائز اهمیت است و به این منظور برای خادمان مواکب در مرز شلمچه کارت تندرسی به صورت رایگان صادر می‌شود.

او با بیان اینکه صدور کارت تندرستی ویژه خادمان مواکب تا پایان مراسم اربعین حسینی ادامه دارد، ادامه داد: با توجه به اینکه هنوز به صورت رسمی مواکب برپا نشده‌اند تاکنون تنها برای حدود ۵۰ نفر کارت تندرستی صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت: هفته آینده آزمایشگاهی سیار در مرز شلمچه راه‌اندازی خواهد شد تا نمونه‌برداری از خادمان مواکب در محل مرز انجام و کارت تندرستی برای آنان صادر شود.

ربیحاوی افزود: سال گذشته ۲۳۸ موکب فعال در مرز شلمچه مستقر بود و پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۴۰۰ موکب در مرز شلمچه فعال باشند بنابراین در مجموع ۴ تا ۵ هزار خادم در مواکب خواهیم داشت که تعدادی از آنان پشتیبان مواکب هستند و کارت تندرستی را از شهرستان خود دریافت می‌کنند، اما تلاش بر این است که برای همه خادمان مواکب از شلمچه کارت تندرستی صادر شود.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/ د

صدور کارت تندرستی   در مرز شلمچه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین حسینی مرزشلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۴۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی

پاکستان مهلت اعتبار کارت ویژه مهاجرین افغانستانی (POR) را تا دهم ماه تیر تمدید کرد.

پناهجویان با تمدید مهلت این کارت می‌توانند به آموزش، خدمات بانکی و مرااقبت‌های بهداشتی دسترسی داشته باشند.

این درحالی است که دولت اسلام‌آباد مرحله دوم اخراج مهاجرین را از دو هفته قبل آغاز کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ۳۵۶ مورد کارت بازرگانی جدید در کردستان صادر شده است
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی
  • بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد