Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@20:26:52 GMT

جذب سرمایه‌گذار اولویت‌ توسعه در خوشاب است

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۴۵۸۸

جذب سرمایه‌گذار اولویت‌ توسعه در خوشاب است

امان الله خدمتگزار شامگاه سه شنبه در جمع مسئولان شهرستان خوشاب افزود: زیرساخت های ناحیه صنعتی خوشاب برای جذب سرمایه گذاران فراهم شده است.
وی اضافه کرد: تمامی امکانات زیر ساختی آب، برق و گاز در ناحیه صنعتی خوشاب وجود دارد همچنین خطوط تلفن و فیبر نوری نیز در دست اجراست و زمین های این ناحیه آماده واگذاری به سرمایه گذاران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار خوشاب با اشاره به طرح مثلث توسعه اقتصادی- فرهنگی استاندار خراسان رضوی گفت: باید با تلاش همه مسئولان، مردم و بخش خصوصی موانع توسعه در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی – فرهنگی برداشته شود.
خدمتگزار افزود: هدف از اجرای طرح مثلث اقتصادی، اشتغال زایی، کارآفرینی، تسهیلگری و رفع موانع تولید در حوزه های مختلف است.
در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی شهرستان خوشاب، هلدینگ اقتصادی پارسیان به عنوان معین اقتصادی این شهرستان مشخص شده است که اجرای  ۱۹ سند همکاری با سرمایه گذاری ۲۷۰ میلیارد ریال را در حوزه های صنعت، کشاورزی و توسعه روستایی شهرستان خوشاب با اشتغال‌زایی برای ۲۴۵ نفر تعهد کرده است.
سلطان آباد، مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری خوشاب در فاصله ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
۸۱۴۵/۷۴۹۵/۱۹۲۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پارسیان توسعه اقتصادی خوشاب خراسان رضوی سرمایه گذاری داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ترمینال بار هوایی در دستور کار در فرودگاه گناباد قرار گرفت

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی با بیان اینکه فعالیت های اقتصادی در فرودگاه گناباد آغاز شده است، گفت: احداث ترمینال بار هوایی نیز به منظور توسعه صادرات شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان خراسان رضوی، محمود امانی بنی در نشستی با نمایندگان و فرماندار گناباد و جمعی از سرمایه گذاران این شهرستان، فرصت های سرمایه گذاری در فرودگاه شهدای گناباد را بررسی کرد.

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی با بیان اینکه فعالیت های اقتصادی در فرودگاه گناباد آغاز شده است، اظهار داشت: به منظور بررسی راهکارهای اقتصادی سازی فرودگاه این شهرستان نیازمند تصمیمات کارشناسی از ناحیه سرمایه گذاران و کارشناسان حوزه اقتصادی و بازرگانی هستیم.

امانی بنی با بیان اینکه با توجه به امکانات و زیرساخت های لازم می تواند آموزش هوانوردی عمومی در این فرودگاه در دستور کار قرار گیرد، افزود: در همین راستا نیاز است ضمن بررسی دیگر فرصت های سرمایه گذاری جدید در این فرودگاه؛

به گفته مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی نشست با سرمایه گذاران فرصت مناسبی به منظور بررسی نقاط قوت و ضعف، منطقه جغرافیایی، چشم انداز آینده و همچنین سیاست گذاری های تعیین شده در حوزه آموزش هوانوردی، گردشگری سلامت و ظرفیت های فرودگاه شهدای گناباد است، تا در آینده سبب افزایش پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه و توسعه مراودات تجاری این شهرستان شود.

گفتنی است؛ فرودگاه شهدای گناباد با هزینه ای بالغ بر ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال و با مساحتی در حدود ۳۸۰ هکتار ساخته شده که ۲۷۰۰ متر باند و دارای عرض ۶۰ متری است و تا فرودگاه مشهد ۲۷۰ کیلومتر، تا فرودگاه سبزوار ۳۰۰ کیلومتر و تا فرودگاه بیرجند در استان خراسان جنوبی ۲۱۸ کیلومتر فاصله دارد.

به گفته مسئولان، راه اندازی فرودگاه شهدای گناباد، موجب توسعه کمی و کیفی همه بخش های این شهرستان اعم از اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شده و علاوه بر آن، بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان های بجستان، تربت حیدریه، مه ولات، فیض آباد و دیگر شهرهای نزدیک به آن در خراسان رضوی و نیز شهرستان های فردوس، سرایان، خضری و دشت بیاض در شمال استان خراسان جنوبی از ظرفیت این فرودگاه برخوردار می شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جذب ۵۴۰ میلیون دلار سرمایه ارزی در استان هرمزگان
  • ادغام شرکت‌های کوچک نفتی و فولادی جهشی در اقتصاد کشور است
  • سرمایه‌گذاری‌های بزرگ صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد
  • سرمایه گذاری در حوزه‌ گندم‌ به یک فرهنگ اقتصادی در کردستان تبدیل شود
  • اصلاحات ، راه برون رفت از بحران مهاجرت سرمايه های انسانی
  • احداث ترمینال بار هوایی در دستور کار در فرودگاه گناباد قرار گرفت
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • آیا ساخت شهر فرودگاهی در ایران توجیه پذیر است؟