Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رییس دانشگاه شیراز در این آیین که شامگاه سه شنبه برگزار شد، گفت: با همفکری و همدلی می شود مشکلات را حل کرد.

دکتر حمید نادگران خطاب به دانشجویان، اظهار کرد: دانش آموختگان توانمند دانشگاه شیراز در داخل و خارج کشور، خدمت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

رییس دانشگاه شیراز از دانشجویان ورودی جدید خواست تا با تلاش و کوشش فعالیت های علمی آموزشی را ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادگران تصریح کرد: در کنار درس خواندن، انجام فعالیت های فرهنگی و ورزشی، زمینه ساز حضور موثر دانشجویان در اجتماع است.

رئیس دانشگاه شیراز به ظرفیت های فراوان این دانشگاه هم اشاره کرد و گفت: دانشگاه شیراز با 17 هزار دانشجو، 75 رشته، 350رشته گرایش، 15 دانشکده،15 پژوهشگاه و 714 عضو هیات علمی، بر تارک آموزش عالی کشور می درخشد.

نادگران گفت: دانشگاه شیراز یکی از دانشگاه های برتر و سطح یک کشور است و تنوع موجود در رشته های آن، بستر مناسبی برای فعالیت های علمی پژوهشی است.

در ادامه مراسم، نشست های پرسش و پاسخ با حضور دکتر محمدی، مدیر حراست دانشگاه، دکتر رحیمی، رئیس مرکز مشاوره و روان درمانی دانشگاه شیراز، دکتر حسینچاری، رئیس دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی و نویسنده کتاب فوت و فن زندگی دانشجویی، خانم دکتر محبوبه البرزی، قائم مقام معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه، دکتر واعظی، معاون فرهنگی و دانشجویی، دکتر افشاریفر و قائم مقام رئیس و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی برگزار شد و مسئولان دانشگاه شیراز به پرسش های دانشجویان پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، برپایی نمایشگاه توانمندی ها و فعالیت های کانون های علمی فرهنگی اجتماعی دانشجویان،  پخش کلیپ، اجرای سرود و استند آپ کمدی، از دیگر بخش های مراسم معارفه دانشجویان کارشناسی ورودی جدید دانشگاه شیراز بود.

کد خبر 4734570

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز دانشگاه شیراز هفته دفاع مقدس اربعین 98 بوشهر اربعین حسینی قزوین شیراز اجلاس جاده ابریشم گرگان خطبه های نماز جمعه گردشگری بیرجند شهرکرد دفاع مقدس جنگ تحمیلی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۴۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️در مراسمی که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد از دکتر مجید قلهکی عضو هیات علمی دانشگاه سمنان نیز به عنوان عضو هیات علمی نمونه تجلیل شد.

دکتر قلهکی در حال حاضر استاد تمام و معاون برنامه‌ریزی و توسعه‌ی منابع اقتصادی دانشگاه سمنان بوده و زمینه‌های تحقیقاتی وی عبارتند از: سیستم دیوار برشی فولادی - سیستم مهاربند ستون فقراتی - سیستم قاب با ستون پیوند شده و تکنولوژی بتن‌های جدید است.
گفتنی است، دکتر مجید قلهکی مدرک کارشناسی خود را در رشته‌ی مهندسی عمران، از دانشگاه سمنان و مدارک کارشناسی‌ارشد و دکترای خود را در رشته‌ی مهندسی سازه از دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیرالدین‌طوسی اخذ نموده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشریح فعالیت‌های موسسه فرهنگی حقوقی بزرگمهر حکیم
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان اخراجی خارجی
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز برگزار می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد
  • لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی حوزه مهدویت در دانشگاه‌ها