Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@06:27:00 GMT

#کمپین حمایت از سارق گمنام!

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۴۶۵۱

#کمپین حمایت از سارق گمنام!

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - طنز روز فرزین پورمحبی

کشور ما این روزها با دو مسئله شگفت‌انگیز مواجه است:

1- چرا ستایش جوان می‌شود؟

2- چرا یک سارق گمنام قهرمان ملی می‌شود؟

بیایید برای یک بار هم که شده دل‌مان به یک نماینده مجلسی که «کاسه چه کنم» به دست گرفته، مانند قتل فجیع خاشقچی بسوزد! خدا وکیلی خودتان را بگذارید به جای این بنده خدا که مجبور است هم داغ از دست دادن  4 میلیارد تومان را تحمل کند، هم داشتن چنین پولی را به‌شدت کتمان کند! از همه بدتر اینکه بفهمد باید در انتخابات بعدی، درد پیروز شدن در انتخابات سارق اموالش را در رقابت با خودش تحمل کند! چون سارق اموالش قهرمان ملی شده و این روزها کولاک می‌کند!

خوب؛ قبول بفرمایید سارق بی‌ریایی که شب‌ها به شکل ناشناس با احتکارکنندگان ارز مبارزه می‌کند و خیلی زودتر از مجریان عدالت دادگاه آقای (ب.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ز) اموال‌ آنها را کشف و ضبط می‌کند، سه سوته می‌تواند در حد یک رابین‌هود وطنی محبوبیت پیدا کند! اینجاست که می‌گویند: «دزدی ره 4 ساله مجلس را یک‌شبه طی می‌کند!» قربان خدا بروم؛ با حکمتش؛ چه‌ها که نمی‌کند! طرف برای آنکه  بازرسان مبارزه با فساد و ریای قوه قضائیه را بپیچاند، پولش را به‌جای بانک، زیر تشک می‌گذارد اما بعد قهر خدا سر و صدا می‌کند و سارقی از بیرون آمده و عدالت را از درون اجرا می‌کند!

حتی اگر مردم حرف نماینده مفلوک را مبنی بر سرقت صرف مدارکش باور کنند، باز هم این ادعا چیزی از محبوبیت سارق گمنام کم نمی‌کند! چون در این صورت هم، مردم کلی جد و آباء چنین دزدی را دعا می‌کنند که با هزاران زحمت، از دیوار منزلی بالا می‌رود و به جز چند مدرک شخصی و دفترچه قسط و فیش و آب و برق، چیز دیگری از خانه بلند نمی‌کند و تازه، برای آنکه ریا نشود، خود را هم متواضعانه معرفی نمی‌کند! یعنی از آن کارهایی که عمرا پوریای ولی هم بکند! فقط باید دعا کرد از فردا #کمپین حمایت از سارق گمنام، هویت خود را اعلام نکند!

 می‌بینید چگونه ممکن است بخت آدم همه جوره برگردد و امکان شفا هم پیدا نکند؟ آخر به جز عالم سیاست، کجای دنیا را دیده‌اید که زمین خورده را له کنند؟             

خوب؛ سیاست عالم عجیبی است؛ یک سیاست‌مدار ممکن است پرچم آمریکا و برجام را در صحن علنی پاره کند اما در عین حال به شکل غیرعلنی بچه‌هایش را روانه خاک پاک آمریکا کند! سیاستمدار می‌تواند مثل آب خوردن و به شرح زیر همه چیز را حاشا کند:

 او می تواند عکس خوشگل‌ها را به گندمی در بهشت تبدیل کند یا یک کامیون طلا را به تیرآهن بدل کند یا کاری کند که ترخیص شاسی بلندش در گمرک، به دعواهای قومیتی ربط پیدا کند، یا سفر به ممالک خارجه‌اش در زمان سیل، به مداوای مجروحیت شیمیایی‌اش وصل شود و یا فرزندان مقیم در آمریکایش را سفرای نظام معرفی کند و.... در همین راستا هم، یک نماینده می‌تواند 4 میلیارد پول را به یک خانه 150 متری ناقابل تبدیل کند، بدون آنکه مظنه قیمت «خانه ملت» در بهارستان برایش مهم باشد و بخواهد از آن هم؛ سوالی کند؟ 

اما ما که سیاست مدار نیستیم و پدر و مادر داریم و از همه مهمتر، انصاف ...

ما - باید - در زمان انتخابات حماسه بیافرینیم و در بین انتخابات ماله‌کشی بنماییم، فراموش نکنید بخشش از بدبختان است!         

حال می‌شود فهمید که قطعا تحریم‌های ترامپ دخل‌مان را درنخواهند آورد، چون بزرگ‌تر از آن هم هستند که دمار از روزگارمان دربیاورند!

اما ما به توطئه دشمنان با هدف تخدیش اذهان عمومی و خصوصی وقعی نمی‌نهیم و باز هم در انتخابات شرکت می‌کنیم. چون نمایندگان‌مان را مانند مرغ عشق و پرستو دوست داریم. آنها می‌خواهند ما را خوشبخت کنند، هر چند که راه خوشبختی ما از خوشبختی خودشان بگذرد!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طنز روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۴۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم

یکصد و بیست و نهمین نشست هیأت عالی شورای وحدت اصولگرایان در دفتر مرکزی این شورا برگزار و حاضرین در مورد سیاست‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی بحث و تصمیم گیری کردند.

منوچهر متکی سخنگو و رئیس هیأت اجرایی شورای وحدت اعلام کرد: در یکصد و بیست و نهمین نشست هیأت عالی شورای وحدت، موضوع دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بر اساس تصمیمات اخذ شده در این جلسه مقرر شد که فهرست نامزد‌های مورد حمایت شورای وحدت در سراسر کشور از جمله حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلام شهر، شمیرانات و پردیس تهیه و به اطلاع مردم شریف رسانده شود.

متکی گفت: در این نشست با نظر قاطع اعضا، مصوب شد با توجه به اینکه تمامی نامزد‌های راه یافته به مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه تهران بزرگ را آقایان تشکیل داده و هیچ نامزدی از بین بانوان موفق به کسب آرای لازم در دور نخست نشد، شورای وحدت با در نظر گرفتن اصل تخصص و تعهد کلیه نامزدها، اولویت خود را به حمایت از بانوان قرار داده و تلاش می‌کند تعداد بیشتری از بانوان نامزد دارای صلاحیت در دور دوم انتخابات را در فهرست خود بگنجاند.

وی ضمن تاکید بر لزوم مشارکت مؤثر ملت نجیب و قهرمان ایران در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: شورای وحدت استان‌ها در تمام حوزه‌هایی که انتخابات در آن‌ها به دور دوم کشیده است، حضوری فعال داشته و در راستای وظایف خود در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، عمل کرده و فهرست نامزد‌های مورد حمایت خود را اعلام می‌کند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود از بین نامزد‌ها تعداد ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

شورای وحدت در مرحله اول انتخابات در تهران و سایر حوزه‌ها فهرست خود را ارائه کرده بود. این شورا پس از اعلام نتایج در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ۹۰ نفر از منتخبان در دور نخست انتخابات مجلس دوازدهم مورد حمایت شورای وحدت بودند که از این تعداد ۶۰ نامزد به طور اختصاصی در فهرست شورای وحدت و ۳۰ نفر نیز به طور مشترک با سایر فهرست‌ها حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • زلنسکی: روسیه کمپین ارعاب به راه انداخته است
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است