Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهرزاد حمیدی شامگاه سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه آذربایجان شرقی گفت: در راستای افزایش تحرک دانش آموزان طرحی را آماده اجرایی شدن کرده ایم چرا که اگر دانش آموزان در دوره ابتدایی سواد حرکتی لازم را کسب نکنند، نمی توان انتظار موفقیت در ورزش پایه و به دنبال آن ورزش همگانی و قهرمانی را در کشور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کودک اگر در همان سنین پایین با حرکت مانوس نباشد بعدها نیز اقدام به فعالیت بدنی و ورزش نخواهد کرد و به همین دلیل باید این دوران طلایی را قدر بدانیم.

حمیدی از آموزش های لازم ورزشی و تربیت بدنی به معلمان پایه ابتدایی خبر داد و گفت: در این راستا ۱۰۰ هزار نفر از معلمان مدارس ابتدایی مورد آموزش قرار گرفته و با دانشگاه فرهگیان نیز برای آموزش معلمان پایه ابتدایی هماهنگی هایی شد تا تمامی کسانی که در رشته آموزش ابتدایی تحصیل می کنند، ۴۰ ساعت آموزش در خصوص آمادگی بدنی ببینند که برای این امر بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره ای به آغاز مرحله بعدی آموزش علوم ورزشی به معلمان پایه ابتدایی گفت: ۲۰ هزار نفر دیگر نیز در این مرحله آموزش می بینند تا شاهد تحولی ویژه در این راستا در مدارس و در بین دانش آموزان باشیم.

حمیدی از شرکت چهار و نیم میلیون دانش آموز در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای خبر داد و گفت: شرکت این تعداد دانش آموز در این المپیاد نشان از گام محکم آموزش و پرورش در راستای بالا بردن سطح نشاط بین دانش آموزان، شناسایی استعدادهای ورزشی بین آنان و تربیت قهرمانان آینده ورزشی کشور است.

وی ادامه داد: این فعالیت های ورزشی در ۲ قالب کانون های ورزشی درون مدرسه ای و برون مدرسه ای دنبال می شود تا دانش آموز بتواند در سطح حرفه ای، ورزش را در این کانون ها دنبال کند که هم اکنون می توان گفت نظام یکپارچه ای برای تربیت دانش آموزان در حوزه های ورزشی و تحویل آن ها به جامعه ورزش حرفه ای شکل گرفته است.

معاون تربیت ‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نظام ورزش کشور از نظام غربالگری ملی برخوردار است، گفت: هم اکنون می توان ادعا کرد کسانی که عضو تیم های ملی می شوند، اتفاقی نبوده و بر اثر غربالگری هایی انتخاب شده اند.

کد خبر 4734594

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش ورزش مدارس هفته دفاع مقدس اربعین 98 بوشهر اربعین حسینی قزوین شیراز اجلاس جاده ابریشم گرگان خطبه های نماز جمعه گردشگری بیرجند شهرکرد دفاع مقدس جنگ تحمیلی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۴۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، علی موحدی افزود: دانش‌آموزان پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی تا نوزدهم اردیبهشت و دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی که دو امتحان هماهنگ کشوری دارند تا هشتم خرداد در مدارس حضور خواهند داشت.

وی با بیان این‌که امتحانات پایه متوسطه اول از نوزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود، اضافه کرد: به مدیران مدارس متوسطه اول اعلام شده دو روز قبل‌از شروع امتحانات یعنی از هفدهم اردیبهشت کلاس‌های درس تعطیل تا دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات آماده شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: امتحانات دانش‌آموزان پایه متوسطه اول تا ۱۳ خرداد ادامه دارد.

وی گفت: کلاس‌های درس دانش‌آموزان متوسطه دوم (پایه‌های ۱۰، ۱۱ و ۱۲) هم تا نوزدهم اردیبهشت دایر است و بعد از آن باید برای شرکت در امتحانات نهایی که به صورت هماهنگ کشوری است، آماده شوند.

موحدی ادامه داد: امتحانات نهایی دانش‌آموزان متوسطه دوم تا سی‌ام خرداد تمام می‌شود.

وی گفت: برنامه‌های امتحانی پایه متوسطه اول به همه شهرستان‌ها و مناطق ابلاغ شده و امتحانات پایه‌های دهم تا دوازدهم به‌صورت هماهنگ کشوری برگزار خواهد شد.

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش استان فقط امتحانات هنرستان‌های فنی و کار و دانش به صورت داخلی است و سوالات در مدرسه طراحی می‌شود.

وی همچنین به تجهیز ۹۲ حوزه امتحانی در استان اشاره کرد و افزود: این حوزه‌ها مجهز به دوربین‌های مدار بسته و دستگاه‌های سیگنال یاب هستند.

موحدی همچنین گفت: ۸ حوزه تصحیح به صورت الکترونیکی داریم که برگه‌های امتحانی پس از رونوشت‌برداری بر روی سامانه آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: دو تصحیح کننده از نقاط مختلف کشور برگه‌های امتحانی را بدون اعمال نظر نمره می‌دهند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری