Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروی دریایی پاکستان ضمن انجام عملیات در آب‌های آزاد جان ۹ ماهیگیر ایرانی که از ۱۲ روز پیش در دریا گرفتار شده بودند را نجات داد. ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از اکسپرس نیوز، نیروی دریایی ارتش پاکستان ضمن انجام عملیاتی موفق شد جان تمامی سرنشینان یک کشتی ایرانی را که در آب‌های آزاد دچار مشکل شده بود نجات دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش ها حاکی است این کشتی حامل 9 ماهی گیر بود که از 12 روز در آب‌های آزاد دچار مشکل شده بودند و به دلیل کمبود آب و آذوقه وضعیتی وخیم داشتند.

طبق اعلام ارتش پاکستان این کشتی ایرانی 240 مایل دریایی دورتر از بندر گوادر پاکستان دچار حادثه شده بود و نظامیان پاکستانی با عملیاتی تمام سرنشینان را به محلی امن منتقل کرده و ضروریات آنها را تامین کردند.

امدادرسانی ناو نیروی دریایی پاکستان به ماهیگیران ایرانی

سرنشینان کشتی واحدی نیز ضمن قدردانی از نیروی دریایی ارتش پاکستان این گونه اقدامات را تلاش مثبتی برای بهتر شدن روابط دوستانه دو کشور قلمداد کردند.

نیروی دریایی پاکستان پیش از این نیز با انجام عملیات ماهیگیران ایرانی را که در آب های آزاد دچار حادثه شده بودند نجات داده بود.

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار پاکستان اخبار پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۴۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه دریایی جدید در غرب یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس (UKMTO)، لندن امروز دوشنبه از وقوع یک حادثه امنیتی در فاصله ۵۴ مایل دریایی در غرب یمن خبر داد.

بر اساس اعلام الجزیره، اداره عملیات تجارت دریایی بریتانیا خبر داد: یک افسر شرکت امنیتی اعلام کرد که یک کشتی در ۵۴ مایل دریایی المخا در غرب یمن آسیب دیده است.

افسر امنیتی شرکت از آسیب دیدن کشتی خبر داد و افزود: به خدمه آسیبی نرسیده است و کشتی به مسیر خود به سوی بند بعدی در حرکت است.

ادامه دارد ....

کد خبر 6092498

دیگر خبرها

  • جزایر ایرانی به سمت مسکونی شدن خواهند رفت
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • حادثه دریایی جدید در غرب یمن
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • خلیج فارس یکی از مهم‌ترین حوزه‌های تمدنی ماست/ نسل جوان باید با گذشته پرافتخارمان آشنا شود
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن
  • تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد