Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساموئل اتوئو به تمجید از روملو لوکاکو پرداخته است.

طرفداری- صحبتهای ساموئل اتوئو در مورد ماریو بالوتلی و همچنین بهترین دوران حرفه ای وی که در مایورکا بوده را احتمالا خوانده اید. در بخش دیگری از این صحبتها، مهاجم سابق تیم ملی کامرون در مورد روملو لوکاکو و ژوزه مورینیو به اظهار نظر پرداخته است.

اتوئو قبلا در مصاحبه ای اعلام کرده بود 'ژوزه مورینیو باعث شده که او علاوه بر فوتبال، به چیزهای مهمی در زندگی خود پی ببرد'.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم سابق اینتر و بارسلونا در مورد این صحبت خود به گاتزتا دلا اسپورت گفت:

در فوتبال لحظه هایی وجود دارند که خوب است در آن مدتی متوقف شوید. مورینیو برای 20 ساله به مدیریت، مبارزه، موفقیت و کار به منظور پیشرفت دادن بازیکنانش عادت کرده. به یاد می آورم که پس از اتمام جام ملت های آفریقا، از اردوی تیم ملی کامرون به ایتالیا بازگشتم و مورینیو برای 4 بازی من را از ترکیب اینتر بیرون گذاشت. از وی خواستم تا با یکدیگر در این باره صحبت کنیم زیرا بسیار دلخور شده بودم. مورینیو به من گفت 'تو بهترین بازیکن من هستی اما تیم بدون حضورت به خوبی در حال کار است'. این صحبت مورینیو چگونگی نگاه من نسبت به بسیاری از مسائل را تغییر داد و یاد گرفتم که گاهی اوقات، و در واقع تقریبا همیشه، این کل تیم است که ستاره تیم محسوب می شود و این موضوع علاوه بر فوتبال در زندگی نیز صدق می کند. 

اتوئو در مورد روملو لوکاکو نیز گفت:

با هم در اورتون سابقه کار داریم. او مهاجمی عالی به ویژه از لحاظ بدنی است. روملو باهوش است و حرف های مهمی در مورد نژاد پرستی به زبان آورده است. بعضی فوتبالیست ها هستند که احساس ستاره بودن می کنند و برخی دیگر نیز عادی رفتار می کنند و لوکاکو در دسته دوم قرار دارد. حالا خواهید دید چند گل برای اینتر به ثمر می رساند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۴۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول و تاتنهام روز یکشنبه در دیداری حساس در چارچوب لیگ برتر انگلیس به مصاف همدیگر می‌روند. هر دو تیم در روند ضعیفی به سر می‌برند و این دیدار بهترین فرصت برای بازگشت به روزهای خوب است. آنگه پوستکوگلو که تیمش شب گذشته مقابل چلسی متحمل شکست ۲-۰ شد، در مورد شرایط تیمش صحبت کرده است.

آپدیتی از وضعیت مصدومان؟
در حال حاضر چیزی مشخص نیست. بنابراین صحبت درباره آن کمی سخت است. امروز بعدازظهر نتایج بهتری خواهیم داشت. البته فکر نکنید که چیز مهمی مشخص می‌شود اما قطعا وضعیت روشن‌تر خواهد شد.

کند شدن روند پیشرفت تاتنهام؟
هر شغلی که داشته‌ام بخش‌های سختی داشته است، گاهی اوقات در وسط، شروع و پایان. هیچ چیز من را شگفت‌زده نمی‌کند. یک باشگاه اینطور رشد می‌کند. همیشه همه چیز آرام نیست. باید از این زمان‌ها هم گذشت.

رویارویی با کلوپ؟
مطمئناً روزی او را می‌بینم که او خیلی زود دوباره به سطح اول فوتبال بازگشته است. او در چنین باشگاه بزرگی توانست سبک و فلسفه خود را به تصویر بکشد و موفقیت را به ارمغان بیاورد.

بازی یکشنبه با لیورپول؟
شرایط ما طوری است که باید این بازی و دیگر بازی‌هایمان تا پایان فصل را ببریم. متاسفانه در مقطع نامناسبی افت کرده‌ایم و شرایط برای بازگشت سخت است اما چاره‌ای جز تلاش و سخت‌کوشی برای بازگشت نداریم.

دیگر خبرها

  • ترکیب رئال زیر و رو شد: 10 تغییر مقابل کادیز
  • آنتونیو کاسانو: تمجیدها از اینزاگی را درک نمی کنم؛ باید از او انتقاد کنید!
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد + ویدیو
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد
  • پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • خون مسلمان در اسلام حرمت دارد/ حکام کشورهای عربی نسبت به مسلمانان بی گناه بی تفاوت نباشند
  • ژابی آلونسو: تشنه قهرمانی در اروپاییم!
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!