Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@23:06:04 GMT

قاتل شهید «حسن پاینده» قصاص شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۴۹۶۶

قاتل شهید «حسن پاینده» قصاص شد

بامداد امروز حکم اعدام قاتل شهید «حسن پاینده» در رشت اجرا شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، ساعت پنج صبح چهارشنبه حکم اعدام قاتل شهید مدافع امنیت اخلاقی سروان «حسن پاینده» در پارک دانشجو رشت (محل شهادت این شهید) اجرا شد.

شهید سروان حسن پاینده، اهل یکی از روستاهای شهرستان لاهیجان بود که پنجم آبان ماه سال ۹۷ در حین گشت‌زنی یگان امداد نیروی انتظامی شهر رشت با ایجاد مزاحمت تعدادی اراذل و اوباش برای خانواده‌ها در پارک دانشجوی این شهر مواجه و برای پایان دادن به این موضوع وارد عمل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شهید بزرگوار در این درگیری با چاقوی یکی از این اراذل از ناحیه گردن و دست مجروح و به بیمارستان منتقل شد که متاسفانه اقدامات پزشکی موفقیت آمیز نبوده و وی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

گفتنی است قاتل شهید حسن پاینده بعد از انجام قتل در هنگام خروج از گیلان به همراه چند نفر از همدستانش در رودبار دستگیر شده بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: هزینه سفر اربعین حسین فریدون نیکول پاشینیان بیژن قاسم زاده گذرگاه البوکمال القائم مولانا اتحادیه اقتصادی اوراسیا رشت قاتل قصاص پارک دانشجو اراذل و اوباش مزاحمت هزینه سفر اربعین حسین فریدون نیکول پاشینیان بیژن قاسم زاده گذرگاه البوکمال القائم مولانا اتحادیه اقتصادی اوراسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۴۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که خانم ۳۶ ساله‌ای را در اصفهان به قتل رسانده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وصول شکایتی مبنی بر مفقودی یک زن ۳۶ ساله در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان با بررسی‌های تخصصی و اقدامات هوشمندانه پلیسی دریافتند فرد مفقود شده چند روز قبل از جانب شخصی تهدید به قتل شده است و همین سرنخ شک کارآگاهان را به سمت این برد که ممکن است فرد گم شده به قتل رسیده باشد و طی هماهنگی با مرجع قضائی نسبت به دستگیری مظنون پرونده اقدام کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: فرد دستگیر شده ابتدا از موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد و منکر انجام هرگونه جرمی شد، اما در مواجهه با ادله و مستندات موجود و در تحقیقات تخصصی به ناچار لب به اعتراف گشود و پرده از این جنایت برداشت.

ترکیان ادامه داد: در بازجویی‌های که از متهم انجام شد مشخص شد وی به علت اختلافات مالی با فرد مفقود شده داخل پارک قرار گذاشته و پس از جر و بحث او را هل داده که با برخورد سرش با دیوار جان خود را از دست داده است.

وی خاطرنشان کرد: با اظهارات متهم و اعتراف وی به پنهان کردن جسد مقتول در باغ شخصی خود، در نهایت جسد خانم ۳۶ ساله که در باغ قاتل مدفون شده بود کشف و متهم به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 749795

دیگر خبرها

  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس ۱۱۲ ساله
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • دستگیری قاتل مست دو زن در عروسی
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس 112 ساله (+عکس)
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف
  • تشکیل پرونده برای ضاربان آمر به معروف که برای ۳دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند | آخرین وضعیت جوان باغیرت و ۲ اراذل و اوباش
  • پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی تشکیل شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر
  • ببینید | تصاویری از بازداشت اراذل و اوباش قمه به دست در بابلسر
  • قاتل سریالی در دام پلیس| او قربانیایش را در بزرگراه رها می‌کرد