Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:14:12 GMT

نرم افزار تلفن همراه «مسجد یاب» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۵۱۴۲

نرم افزار تلفن همراه «مسجد یاب» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نرم افزار تلفن همراه «مسجد یاب» ویژه مساجد استان تهران در اختیار عموم قرار گرفت.

 نرم‌افزار «مسجدیاب» به عنوان بانک اطلاعات مساجد استان تهران، برای بهره‌مندی ائمه جماعات و نمازگزارن طراحی شده است. این نرم‌افزار به گونه‌ای طراحی و تنظیم شده است که نمازگزارن بتوانند برای اقامه نماز نزدیک‌ترین مسجد را نسبت به موقعیت مکانی خود پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است طراحی این نرم افزار به گونه ای است که می‌توان فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی مساجد را در آن ملاحظه کرد. 

بر اساس این گزارش در این نرم‌افزار قابلیت افزایش اطلاعات مساجد تازه تاسیس، ویرایش برنامه‌های مساجد و ارسال گزارش اصلاح اطلاعات تعبیه شده است. «مسجدیاب» در زمینه گردشگری حلال در استان تهران نیز نقش بسزایی خواهد داشت و گردشگران می‌توانند اطلاعات و تصاویر مساجد تاریخی و فاصله مکانی بین آنها را در این نرم افزار مشاهده کنند.

نرم افزار «مسجد یاب» برای تلفن همراه طراحی شده و برای اخذ داده‌ها نیاز به اینترنت دارد و پس از آن به‌صورت آفلاین به ارائه خدمات می‌پردازد.

علاقمندان می توانند برای دریافت مسجدیاب به آدرس www.masjed.ir/fa/mosque  مراجعه کنند.

کد خبر 4734700

منبع: مهر

کلیدواژه: مساجد تولید نرم افزار اپلیکیشن موبایل پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی اربعین حسینی معرفی کتاب کنفرانس بین المللی اربعین 98 فعالیت های قرآنی گام دوم انقلاب پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی قرآن کریم نشست علمی امام سجاد ع مجمع عالی حکمت اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۵۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران

به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت ششمین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت جعفر صادق (ع) هیئت و دسته‌های عزاداری باحضور نوجوانان مساجد منتخب شهر تهران در ۴۰۰ مسجد پایتخت برگزارشد.

این مراسمات با حضور ائمه جماعت مساجد منتخب تهران و نوجوانان علاقمند به خاندان عصمت و طهارت برپا گردید.

نوجوانان با شرکت در این هیئات و دسته‌های عزاداری ضمن عرض ارادت به ساحت رئیس مذهب جعفری با شخصیت علمی و معنوی این امام همام بیشتر آشنا شدند.

همچنین دسته‌های عزاداری دانش آموزی در شهر تهران با حضور عاشقان صادق آل محمد (ع) به راه افتاده و نوجوانان تهرانی در سوگ امام خود گریستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • جواب بده ۱۰۰ میلیون برنده شو؛ کلاهبرداری جدید
  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • مسجد و هویت‌بخشی به محله
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران