Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@05:31:38 GMT

۸ میلیون درآمد روزانه خانم دکتر قلابی و دستیارش

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۵۲۵۶

مدتی قبل چند زن که دچار عارضه‌های پوستی از قبیل افتادگی پلک و لب شده بودند با مراجعه به دادسرای جیرفت از یک خانم دکتر شکایت کرده و پرونده‌ای تشکیل شد. با شروع تحقیقات بلافاصله خانم دکتر و دستیارش دستگیر شدند.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، حسین سلامی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در تشریح این خبر گفت: مأموران مطب این زن را نیز پلمب و تجهیزات پزشکی داخل مطب را توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد هر دو متهم تحصیلات دیپلم دارند و با اجاره یک آپارتمان و استخدام منشی، روزهای چهارشنبه هر هفته از کرمان به جیرفت آمده و به مشتریان خدمات زیبایی ارائه می‌کردند و روزانه بیش از ۸ میلیون درآمد داشتند.

دربررسی کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و پلیس اطلاعات شهرستان از این مطب، مقادیر زیادی تجهیزات و دستگاه مخصوص اقدامات پزشکی کشف و توقیف شد و متهمان در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

سلامی ادامه داد: براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی، تزریق ژل و انواع آمپول‌های زیبایی و همچنین استفاده از تجهیزات کشف شده در این مطب فقط بایستی توسط پزشک متخصص پوست و مو یا پزشک عمومی صورت می‌گرفت که هیچ کدام از این افراد تخصصی در این زمینه نداشتند. تحقیقات تکمیلی در این رابطه در شعبه اول بازپرسی دادسرای جیرفت ادامه دارد و تاکنون یک پزشک و چند نفر دیگر نیز در این پرونده به دادستانی احضار شده‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: هزینه سفر اربعین حسین فریدون نیکول پاشینیان بیژن قاسم زاده گذرگاه البوکمال القائم مولانا اتحادیه اقتصادی اوراسیا جیرفت دکتر قلابی شکایت تزریق ژل خدمات زیبایی بازداشت هزینه سفر اربعین حسین فریدون نیکول پاشینیان بیژن قاسم زاده گذرگاه البوکمال القائم مولانا اتحادیه اقتصادی اوراسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۵۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم

رهنگ منوچهر نصیری، جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: این کالا‌ها شامل انواع لوازم رایانه‌ای، تجهیزات پزشکی، گردو، ابزار و تجهیزات ساختمانی، قهوه، موتور سیکلت و... است که در هشت ماموریت جداگانه توسط پلیس اقتصادی قم کشف و توقیف شد.

وی گفت: یکی از خودرو‌های توقیف شده در پوشش حمل ضایعات، انواع کالای قاچاق را جاساز کرده و از استان‌های جنوبی به سمت مرکز کشور در حال حرکت بود که با هوشیاری ماموران پلیس قم از ادامه حرکت وی جلوگیری به عمل آمد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با اشاره به توقیف دو دستگاه خودروی شوتی در ۴۸ ساعت گذشته گفت: ۸ نفر قاچاق‌بر نیز ظرف این مدت بازداشت و جهت تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.

وی همچنین از کشف و توقیف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت گاز (گازوئیل) از یک کامیون خبر داد و گفت: این کامیون حامل مقدار قابل توجهی سوخت قاچاق از یکی از استان‌های همجوار به سمت شرق کشور در حال حرکت بود که با رصد اطلاعاتی ماموران کشف و با بازرسی از مدارک خودرو و بارنامه، قاچاق بودن سوخت در حال جابجایی محرز و توقیف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • مرگ پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • تکذیب مرگ پزشک طرحی در جاسک /در تهران فوت کرده
  • مرگ پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد/ علوم پزشکی: در تهران فوت کرده
  • ماجرای تیراندازی، دکتر قلابی را رسوا کرد
  • نسخه‌نویسی مرد مهاجر افغان با مهر پزشک زن | تیراندازی و زخمی شدن یک نفر دکتر قلابی را رسوا کرد
  • فقر، مشتری ثابت دندان‌پزشکی زیرپله‌ای
  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • موفقیت به لطف حجاب و ۳ فرزند