Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@16:43:15 GMT

تمام فعالان گردشگری از طرح اصفهان 2020 حمایت کنند

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۵۳۷۲

تمام فعالان گردشگری از طرح اصفهان 2020 حمایت کنند

شهردار اصفهان گفت: از تمام کسانی که علاقه مند به حوزه گردشگری هستند درخواست می کنم برای اینکه طرح اصفهان 2020 موفق باشد از آن حمایت کنند.

به گزارش ایسنا؛ قدرت الله نوروزی شامگاه سه شنبه در آیین رونمایی از نشان و شعار برگزیده پروژه اصفهان 2020 گفت: این طرح تعهدی در کشور بر بحث گردشگری است و همه باید از این طرح حمایت کرده زیرا این طرح می تواند در فرایند منطقی تاثیری مثبت در شهر و کشور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از تمام کسانی که علاقه مند به حوزه گردشگری هستند درخواست می کنم برای اینکه این طرح موفق باشد از آن حمایت کنند.

شهردار اصفهان ادامه داد: با ارائه نقطه نظرات خود می توانید به ما کمک کنید و از ایده های شما حمایت  می کنیم. با این نگاه گردشگری امر مهم و هویتی است که نقش مهمی در زیست پذیر شدن شهر، رفاه مردم و اشتغال ایجاد می کند.

همچنین استاندار اصفهان گفت: گردشگری یکی از مهم ترین صنایع به حساب می آید و ایران به عنوان 10 کشور برتر در حوزه جاذبه گردشگری است و به همین دلیل باید برنامه هایی داشته باشیم که به دنبال استفاده از این جاذبه ها باشیم نه اینکه صرفا در حد شعار عمل کنیم.

عباس رضایی اظهار کرد: در اصفهان جاذبه ها اختصصاصی است و گردشگران برای جاذبه های گردشگری، استان اصفهان را برای سفر انتخاب می کنند، پس می توانیم با استفاده  مناسب از ظرفیت های گردشگری، بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی را رفع کنیم.

در ادامه علیرضا نصر، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان به عنوان نگین گردشگری است که برای همه ایران افتخار است و این جایگاه باید برجسته تر شود.

وی تصریح کرد: جاذبه های انبوهی در شهر اصفهان وجود دارد و نزدیک به 200 اثر در شهر اصفهان داریم که سرمایه های استان به حساب می‌آیند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، افزود: از مردم درخواست داریم همانطور که همیشه حامی برنامه‌های شهرداری بوده‌اند در این برنامه نیز ما را همراهی کنند.

نصر اظهار کرد: امروز ظرفیت های خوبی را در شهر اصفهان داریم  و  سی و دومین جشنواره فیلم کودک را  در شهر اصفهان برگزار کردیم و نشان دادیم زیر ساخت‌های خوبی برای اجرای برنامه‌های مختلف داریم.

وی اضافه کرد: امروز اصفهان به عنوان شهر دوستدار کودک در یونیسف شناخته شده است. زیرساخت در اصفهان وجود دارد و اصفهان متعلق به همه مردم  کشور است و ما در این راستا دست نیاز به مردم دراز می کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پروژه 2020 می‌تواند در دیگر شهرها نیز  تاثیر داشته باشد و امروز این اتفاق در شهر اصفهان رقم خورده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه اصفهان فرهنگ استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۵۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی بنا‌های تاریخی استان در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه مصادف با شهادت امام جعفر صادق (ع) تمامی بنا‌های تاریخی، موزه‌ها و محوطه‌های زیر مجموعه این اداره کل در شهرستان‌های مختلف استان تعطیل است.
امیر کرم زاده اصفهان افزود: از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه تمامی این اماکن آماده ارائه خدمات به گردشگران و دوستداران میراث فرهنگی خواهد بود.
استان اصفهان با پنج میلیون نفر جمعیت به‌عنوان قطب گردشگری جهان و ایران، بیش از ۲۲ هزار بنا و اثر تاریخی شناسایی شده دارد که از میان آنها بیش از هزار و ۸۰۰ اثر ثبت ملی شدند.
هفت اثر از آثار تاریخی اصفهان به نام‌های میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع و سه قنات به نام‌های وزوان، مزدآباد و مون به ثبت جهانی رسیده و کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی است.

دیگر خبرها

  • یک کشف دیواره تاریخی در همدان حین عملیات پیاده‌راهسازی
  • از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه میراث‌ فرهنگی
  • جیب‌بُرترین شهر و کشور اروپایی
  • جاذبه‌های گردشگری شیراز
  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!
  •  جیب‌بُرترین شهرهای اروپا برای گردشگران کدام‌ها هستند؟
  • (تصاویر) جاذبه‌های گردشگری و طبیعی آستارا
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)