Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@22:21:46 GMT

سفر دو مرحله‌ای برای زائران زنجانی مرز مهران

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۵۴۱۰

سفر دو مرحله‌ای برای زائران زنجانی مرز مهران

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: زائران زنجانی از 23 تا 30 مهرماه برای تردد در مرز مهران سفر دو مرحله‌ای تا کرمانشاه و مرز خواهند داشت.

عبدالحسین علی‌اکبری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: 150 دستگاه اتوبوس از 17 مهرماه تا 3 آبان‌ماه در قالب ستاد اربعین برای جابه‌جایی زائران در آماده‌باش هستند و امسال صد درصد ناوگان سرویس می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این مدت 400 سواری پلاک عمومی برای انتقال مسافران به سایر نقاط کشور پیش‌بینی شده، ضمن اینکه توافقاتی با راه‌آهن صورت گرفته که در روزهای 27 و 28 مهرماه که اوج سفرهای اربعین خواهد بود، از قطار نیز برای جابه‌جایی مسافران دیگر مقاصد استفاده شود.

مدیرکل راهداری و حمل و ‌نقل جاده‌ای یادآور شد: زائرانی که از تاریخ 23 تا 30 مهرماه از مرز مهران تردد می‌کنند، سفر آن‌ها دو مرحله‌ای خواهد بود؛ چراکه اتوبوس‌های زنجان در کرمانشاه مستقر هستند و ابتدا باید به کرمانشاه و از آنجا به زنجان مراجعه کنند.

وی همچنین تصریح کرد: کسانی که از مرز خسروی تردد می‌کنند باید توجه داشته باشند که ساعت کاری این مرز از 7 صبح تا ساعت 19 است و باید ورود خروج خود را در این زمان مدیریت کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه انجمن شرکت‌های حمل و نقل نرخ بلیت اتوبوس‌ها را اعلام کرده است، بیان کرد: سامانه 141 برای کسب اطلاع و سامانه 3000143 برای ثبت شکایت در اختیار مسافران قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان مرز مهران پياده روي اربعين راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۵۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت محصولات صیفی جات از مزارع مهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ رحیمی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی کاشت محصولاتی مانند: گوجه، خیار و بامیه اظهار کرد:  با نزدیک شدن به  زمان برداشت صیفی جات در شهرستان مهران کار مقابله غیر شیمایی با آفات این محصولات نیز  از طریق رها سازی زنبور‌های براکون شروع شده است.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • (ویدیو) افشاگری مهران رجبی در مورد سریال پایتخت
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • آغاز برداشت محصولات صیفی جات از مزارع مهران
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی