Web Analytics Made Easy - Statcounter

طهماسب پور رییس ادراه منابع طبیعی شهرستان بابل در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: قاچاقچیان چوب در این شهرستان ساعت ۵ صبح دیروز سه شنبه ۹ مهرماه، ۹ درخت را در کمترین زمان ممکن در منطقه شیردارکلای این شهرستان قطع کردند.

او با اشاره به اینکه ۳ نفر از ۴ مضنون این ماجرا با همکاری مراجع قضایی و نیروی انتظامی دستگیر شدند، افزود:یک نفر دیگر نیز از سوی مراجع قضایی تحت پیگرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طهماسب پور گفت:این درختان قطع شده از نوع دست کاشت بوده است.

او افزود:۹۵ درصد قاچاقچیان چوب در این شهرستان قبلا شناسایی و دستگیر شدند.

او با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ یا اداره منابع طبیعی شهرستان اطلاع دهند.
انتهای پیام/س دستگیری ۳ قاچاقچی چوب در بابل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۵۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مهرداد فولاد گفت: به دنبال صدور دستور قضایی، اکیپ اجرای احکام‌قضایی شامل واحد حقوقی و گشت ۱۳۱ مدیریت جهاد کشاورزی آمل با همراهی عوامل نیروی انتظامی اقدام به قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب در روستای شهنه‌کلا این شهرستان کردند.

او افزود: یک بنای نیمه کاره و ۱۴ مورد تفکیک و دیوارکشی در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ قلع و قمع و ۹۰۰ متر‌مربع زمین کشاورزی آزادسازی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه جهاد کشاورزی با تمام قدرت در راه حفظ بستر تولید محصولات کشاورزی ایستاده است، به مالکین اراضی کشاورزی توصیه کرد بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام به تغییر کاربری اراضی خود نکنند.

دیگر خبرها

  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • زخمِ کاری «قطع درختان» مرثیه‌ای بر پیکر سبز سنندج
  • درختان ماه روی زمین کاشته می‌شوند
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • دستگیری متخلفین برداشت غیرمجاز شن و ماسه در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو
  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه