Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان فراخوان جذب را فراهم کرد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم، نظر به اینکه برخی از اعلام نیاز‌های دانشگاه‌های وابسته به دستگاه‌های اجرایی به دلیل عدم هماهنگی از سامانه جذب اعضای هیئت علمی حذف شده بود، در فرصت تمدید مهلت ثبت نام مجددا این اعلام نیاز‌ها فعال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از این طریق مرکز جذب از متقاضیان عضویت هیئت علمی خصوصا در رشته‌های مدیریت (مدیریت صنعتی)، مدیریت کار آفرینی، نقاشی، ارتباط تصویری، تصویرسازی، روانشناسی (روانشناسی سلامت)، روانشناسی (روانسنجی) درخواست کرده است که مجددا ضمن مراجعه به سایت مربوطه اطلاعات خود را به روزرسانی کنند.

همچنین فرصت ویرایش اطلاعات و تغییر اولویت‌ها برای کسانیکه قبلا ثبت نام انجام داده اند تا ۱۰ مهر ۹۸ تمدید شده بود. این فرصت فقط برای کسانی است که قبلا ثبت نام کرده اند، ولی مایلند با توجه به ظرفیت‌هایی که جدیدا در سایت ثبت شده اطلاعات خود را ویرایش کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جذب اعضای هیئت علمی فراخوان جذب وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۵۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌توانند از ۸ لغایت ۱۶ اردیبهشت با مراجعه به سایت گلستان نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند.

برای تغییر محل آزمون در ابتدا ضروری است که دانشجویان نسبت به پرداخت شهریه اقدام کنند تا گزینه تغییر محل آزمون برای آنها فعال شود.

اگر دانشجویی قصد تغییر محل آزمون خود را ندارد و می‌خواهد در همان مرکز محل تحصیل امتحان دهد، نیازی به انجام این عملیات ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • تشریح روند انتخاب استادان نمونه کشوری
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • دسترسی به نقشه مترویی راه های کشور در سایت ۱۴۱ فراهم شد
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • پروفسور‌های ضداسرائیل
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد