Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت بوکس ارتش و عضو هیئت رئیسه فدراسیون بوکس، گفت: تلاش ما اعزام تیم ایران به مسابقات ارتش‌های جهان (سیزم) است. ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

سرتیپ دوم محمد داود صارمی در جریان برگزاری مسابقات بوکس ارتش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: شروع ورزش بوکس ایران در ارتش بوده است و در اکثر کشورهای مطرح، بهترین ورزشکاران این رشته در نیروهای نظامی آن حضور فعالی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوکس ورزش کاربردی است که با روحیه سلحشوری و نظامی همخوانی دارد.

وی افزود: با توجه به همت مسئولان، ارتش همانند دیگر هیئت‌های بوکس وارد ورزش بوکس شد و اکنون پتانسیل خوبی در ارتش وجود دارد. با بهره‌گیری از ورزشکاران کادر وظیفه، اکنون بخشی از تیم ملی را ارتشی‌ها تشکیل می‌دهند.

این مقام مسئول ادامه داد: برنامه داریم خیلی مقتدر در لیگ کشوری باشیم و برای مسابقات سیزم که در چین برگزار می شود در تلاش هستیم تا مقدمات را برای اعزام فراهم کنیم. می‌خواهیم با این ظرفیت خوبی که در بوکس ارتش ایران است، پرچم پرافتخار کشورمان را در میادین بزرگ جهانی به اهتزاز درآوریم.

رئیس هیئت بوکس ارتش تصریح کرد: مسابقات قهرمانی ارتش اکنون در سالن همت مجموعه شیرودی در 10 وزن در حال برگزاری است و ترکیب تیم ارتش از همین مسابقات شناخته می‌شود.

وی با بیان اینکه فدراسیون از یک مدیریت خوب و توانمند برخوردار است که همگی خاک خورده بوکس هستند، گفت: دست در دست هم تلاش می کنیم تا بوکس در راستای پیشبرد اهدافش حرکت کند.

ماجرای عجیب حضور بوکسور هندوراسی در جام جهانی 2019+ عکس

انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بوکس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بوکس بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۵۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است

فرمانده سپاه عاشورا گفت: نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی در مسابقات کشوری و جهانی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در آذربایجان‌شرقی، مراسم تجلیل از قهرمانان، مربیان، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش بسیج استان آذربایجان‌شرقی با حضور جمعی از فعالان و قهرمانان ورزشی استان، عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ به‌همت معاونت تربیت بدنی سپاه عاشورا برگزار شد.

سردار سرتیپ‌دوم اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا حضور قهرمانان بسیجی در ورزش استان را مهم دانست و گفت: نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی در مسابقات کشوری و جهانی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است.

وی ناتوانی و شکست استکبار جهانی در برابر اراده ملت ایران را امری مسلم دانست و افزود: روحیه شکست‌ناپذیر ناشی از روحیه ورزش قهرمانی و پهلوانی این ملت است.

فرمانده سپاه عاشورا به غیرت و غرور ورزشکاران ایرانی در مسابقات جهانی اشاره کرد و گفت: خودداری ورزشکاران ایرانی از مسابقه با ورزشکاران رژیم صهیونیستی نماد غیرت ملی و مذهبی قهرمانان ملی ماست.

سردار عباسقلی‌زاده اهمیت ورزش را در سیره رهبری مورد تأکید دانست و افزود: شجاعت رزمندگان و روحیه ورزشکاری رزمندگان در جبهه‌های دفاع مقدس و فتنه داعش پیروزی‌هایی برای ما به ثمر آورد که ناشی از روحیه ورزشی رزمندگان دلاور ایران اسلامی بود.

وی با ابراز خرسندی از حضور تعداد کثیری از ورزشکاران شاخص بسیجی در مسابقات کشوری و جهانی که در این مراسم نیز حضور داشتند اظهار کرد: تعبیر رهبری از آذربایجان، سر ایران است و امروز با سربلندی و غرورآفرینی ورزشکاران و قهرمانان بسیجی معنا پیدا می‌کند.

در ادامه، سرهنگ علی حیدرپناه، معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا با اشاره به نقش‌افرینی هیئت‌های ورزشی مختلف در سپاه عاشورا اظهار کرد: ۳۲ هیئت ورزشی و منتخبی از قهرمانان و نخبگان ورزشی در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی افزود: ۸۰ نفر از خواهران و برادران قهرمان ورزشی، رؤسای هیئت‌ها و فعالان کمیته ورزش و جوانان کنگره ده هزار شهید آذربایجان‌شرقی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا به نقش فعالان کمیته ورزش و جوانان کنگره ده هزار شهید آذربایجان‌شرقی در جامعه ورزشی استان تأکید کرد و گفت: این کمیته نقش مهمی در انتقال فرهنگ جوانمردی در ورزش استان داشته است.

سرهنگ حیدرپناه گفت: نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی استان در مسابقات کشوری و به‌دست‌آوردن مقام‌های ورزشی امروز بیش از پیش مایه مباهات جامعه ورزشی و ولایی استان است.

کد خبر 749532

دیگر خبرها

  • این گزارشگر تاکنون گاف نداده است!
  • مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت
  • خداحافظی با مرد خوش صدای رادیو/ مسعود اسکویی درگذشت
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم