Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا -
بیوگرافی میلاد عبادی‌پور بازیکن والیبال
میلاد عبادی پور قره حسنلو( زادهٔ 25 مهر 1372- ارومیه) بازیکن والیبال اهل ایران و عضو تیم ملی زیر 21 سال ایران، تیم ملی والیبال ایران و باشگاه والیبال اسکرا بلچاتوف لهستان است.
چکیده ای از بیوگرافی میلاد عبادی پور
اسم کامل: میلاد عبادی پور قره حسنلو
متولد: 25 مهر 1372( 26 سال)
محل تولد: قره حسنلو، ارومیه، ایران
قد: 196 سانتیمتر
وزن: 87 کیلوگرم
پست: دریافت کنندهٔ قدرتی
باشگاه کنونی: لهستان اسکرا بلچاتوف
شماره پیراهن: 2
میلاد عبادی پور سابقهٔ حضور در تیم ملی نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی زیر 21 سال جهان 2013 و حضور در تیم ملی جوانان ایران در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را در کارنامهٔ خویش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلاد عبادی پور جوان ترین بازیکن ایران در مسابقات لیگ جهانی 2014 بود.
میلاد عبادی پور در سال 1393 پس از دو سال حضور در کاله به شهرداری ارومیه پیوست. او سال بعد را در بانک سرمایه که با قهرمانی در لیگ برتر همراه بود سپری کرد و در سال 1396 بصورت قرضی به الریان قطر پیوست. او در سال 2017 با عقد قراردادی یک ساله از تیم بانک سرمایه به تیم اسکرا بلچاتوف پیوست. بدین ترتیب میلاد عبادی پور نخستین بازیکن ایرانی نام گرفت که در لیگ لهستان بازی میکند .
میلاد عبادی پور جوان ترین بازیکن ایران در مسابقات لیگ جهانی 2014 بود.
میلاد عبادی پور در سال 1393 پس از دو سال حضور در کاله به شهرداری ارومیه پیوست. او سال بعد را در بانک سرمایه که با قهرمانی در لیگ ممتاز همراه بود سپری کرد و در سال 1396 بصورت قرضی به الریان قطر پیوست.
بیوگرافی میلاد عبادی‌پور
از زمین خاکی تا سالن والیبال میلاد عبادی پور
یک روز بواسطه یکی از بچه های روستا در مورد تست گرفتن باشگاهی در ارومیه خبردار می شود، وی می رود و انتخاب میشود پس از روستا و بچه محلی ها رو رها می کند زندگی اش میشود ورزش والیبال در سالن، در یکی از بازی های تیم اش در سن 18 سالگی توسط استعداد یاب تیم ملی نوجوانان انتخاب میشود .
بعد از چند بازی به عنوان جوانترین بازیکن با تیم اله قرار داد می بندد میگوید :همه چیز آن قدر تند سپری شد که خودم هم نفهمیدم چه طور وارد لوپ یا اصطلاحا دوران حرفه ای ورزش والیبال شدم.
درخشش میلاد عبادی پور آنقدر بود که از چند باشگاه خارجی مانند روسیه، ایتالیا و لهستان یشنهاد بازی گرفت، ولی سعید معروف که تجربه حضور در ایتالیا رو داشت جلوی لژیونر شدن او را گرفت.
میلاد عبادی‌پور
تیم ملی والیبال ایران میلاد عبادی پور
میلاد عبادی پور بعد از سه فصل حضور در تیم کاله مازندران و کسب عنوان قهرمانی با این باشگاه در لیگ برتر ایران و جام باشگاه های آسیا، مورد توجه کادرفنی تیم ملی والیبال مردان ایران قرار گرفت و برای حضور در مسابقات لیگ جهانی 2014 توسط اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی به اردو دعوت شد و اولین مسابقه ملی وی در سن بیست سالگی مصادف با اولین بازی ایران در لیگ جهانی 2014 برابر تیم ملی ایتالیا بود که ایران نتیجه را در سه ست متوالی به حریف خویش واگذار کرد.
درخشش میلاد عبادی پور بعنوان دریافت کننده قدرتی تیم ملی و دیگر ملی پوشان ایران در مسابقه های لیگ جهانی 2014 که با مقام چهارمی ایران همراه گردید و همچنین مسابقه های قهرمانی جهان در همان سال که ایران رتبه ششم جهان رسید و بعد اولین قهرمانی تیم ملی در بازی های آسیایی 2014 باعث محبوبیت بیش تر این بازیکن جوان و گمنام و دیگر ملی پوشان والیبال در پیش مردم ایران شد و جایگاه وی را بعنوان یک بازیکن آینده دار در ترکیب تیم ایران تثبیت کرد.
سال 2014
میلاد عبادی پور در نخستین سال حضورش در تیم ملی والیبال ایران یعنی سال 2014 میلادی موفق گردید بهمراه این تیم در لیگ جهانی 2014 به دور نهایی مسابقه ها صعود کند و در دور پایانی این رقابت ها که با حضور شش تیم در فلورانس ایتالیا برپا گردید حضور پیدا کند و در پایان عنوان چهارمی رقابت ها را از آن خویش کند. بعد از آن تیم ایران در مسابقه های قهرمانی جهان در لهستان به جمع شش تیم پایانی راه یافت و تیم ششم جهان لقب گرفت.
میلاد عبادی پور در این مسابقه ها که نخستین حضور وی در رقابت های جهانی بود عملکرد خوبی داشت و توانست بازی های جالب توجهی را از خویش به نمایش بگذارد. سپس تیم ایران با هدایت اسلوبودان کواچ با خستگی ناشی از مسابقه های پرفشار لیگ جهانی و قهرمانی دنیا در مسابقه ها بازی های آسیایی اینچئون شرکت کرد و مدال طلای مسابقه ها را برای اولین بار بدست‌آورد . میلاد عبادی پور با شرکت در این مسابقه ها توانست اولین مدال بین المللی خویش در تیم ملی بزرگسالان ایران را به گردن بیاویزد.
سال 2015
تیم ایران در مسابقه های لیگ جهانی 2015 در حالیکه میلاد عبادی پور را در پست دریافت کننده قدرتی در ترکیب خویش داشت عملکرد پر فراز و نشیبی داشت و در پایان نتوانست به جمع شش تیم پایانی راه پیدا کند و به عنوانی بهتر از هفتمی دست نیافت. سپس این تیم در مسابقه های جام جهانی 2015 ژاپن که سه تیم اول آن به المپیک ریو راه می یافتند حضور یافت و بعنوان یازدهمی مسابقات بسنده کرد. عملکرد ضعیف ملی پوشان در این رقابت ها سبب انتقاد مردم و کارشناسان از عملکرد ملی پوشان و در پایان کنارگذاشتن کواچ از هدایت تیم ملی گردید.
سال 2016
تیم ایران در مسابقه های گزینشی المپیک در ژاپن توانست بعنوان تنها تیم آسیایی جواز حضور در مسابقه های المپیک را بدست‌آورد و برای بار اول در المپیک شرکت کند. میلاد عبادی پور که در سال 2016 با نظر کادرفنی تیم ملی و رائول لوزانو سرمربی تیم ملی به اردوی مسابقه های انتخابی المپیک دعوت شده بود یکی از تاثیرگذارترین یاران ایران در راه کسب سهمیه ی المپیک بود و با دریافت های کم عیب خویش سهم به سزایی در اولین صعود تیم والیبال ایران به المپیک داشت.
میلاد عبادی پور طبق امار یکی از بهترین دریافت کنندگان مسابقه های گزینشی ریو در ژاپن بود. تیم ایران بعد از مسابقه های گزینشی المپیک در مسابقه های لیگ جهانی 2016 شرکت کرد و هشتم گردید. ایران در پایان توانست در مسابقات المپیک ریو عنوان پنجم را از آن خویش کند. عبادی پور در این مسابقه ها برای تیم ایران به میدان رفت و عملکرد قابل قبولی از خویش به نمایش گذاشت. این درحالی بود که بسیاری از کارشناسان و طرفداران والیبال در ایران انتظار حضور بهتر تیم ملی در مسابقه های المپیک و کسب مدال را داشتند.
سال 2017
میلاد عبادی پور همانند سه فصل قبل باز هم برای شرکت در مسابقه های لیگ جهانی توسط ایگور کولاکوویچ، سرمربی جدید تیم ملی به اردو دعوت گردید و بعنوان یکی از بازیکن های اصلی تیم ایران در لیگ جهانی 2017 به میدان رفت و بهمراه این تیم در بیست و هشتمین و آخرین دوره رقابت های لیگ جهانی به مقام یازدهم رسید و پس از پایان این مسابقات به تیم باشگاهی جدید خویش، اسکرا بلچاتوف در لیگ لهستان پیوست و اولین لژیونر والیبال ایران در والیبال باشگاهی لهستان گردید.
سال 2018
میلاد عبادی پور بعنوان دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران در سال 2018 بعنوان یکی از بازیکن های اصلی با هدایت ایگور کولاکوویچ در سه تورنومنت لیگ ملت ها و قهرمانی جهان و بازی های آسیایی شرکت کرد.
ایران در این سال در نخستین دوره لیگ ملت ها دهم گردید و بعد در مسابقه های قهرمانی جهان در ایتالیا و بلغارستان به دور دوم راه یافت و به رتبه سیزدهمی رقابت ها بسنده کرد و در پایان با قهرمانی و کسب مدال طلای بازی های آسیایی جاکارتا به کار خویش در سال 2018 میلادی پایان داد. میلاد عبادی پور که با تجربه یکساله حضور در پلاس لیگا و لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب تیم ملی قرار گرفته بود، در رقابت هایی که در این سال به میدان رفت با شرایط مناسب تری نسبت به سال های قبلی بازی های خویش را انجام داد.
سال 2019
تیم ملی والیبال ایران در حالیکه از میلاد عبادی پور در ترکیب اصلی خویش بهره می برد موفق گردید بعنوان تیم دوم جدول رده بندی دور مقدماتی مسابقات در جمع شش تیم نهایی رقابت های لیگ ملت های 2019 راه پیدا کند و بعنوان پنجمی مسابقات برسد.
میلاد عبادی پور در مسابقه های لیگ ملت های 2019 با نظر ایگور کولاکوویچ و کادر فنی در بیش تر بازی ها بعنوان بازیکن اصلی به میدان رفت و توانست امتیازات زیادی را با آبشارها و دفاع ها و سرویس های خویش بدست بیاورد. بعد از مسابقه های لیگ ملت ها ، میلاد عبادی پور همراه تیم ایران در مرحله نخست مسابقه های انتخابی المپیک توکیو در روسیه به میدان رفت. ایران در این مرحله از مسابقات انتخابی مسابقات با شکست دادن کوبا و مکزیک و باخت دربرابر روسیه نتوانست جواز حضور در المپیک توکیو را بدست بیاورد.
افتخارات میلاد عبادی پور
افتخارات میلاد عبادی پور
جام بزرگ قهرمانان جهان
2017 برنز ژاپن تیمی
قهرمانی ملت های آسیا
2019 طلا تهران تیمی
بازی های آسیایی
2014 طلا اینچئون تیمی
2018 طلا جاکارتا تیمی
پست میلاد عبادی‌پور
مراسم ازدواج میلاد عبادی‌پور
میلاد عبادی‌پور و خواهرش
میلاد عبادی‌پور و همسرش
میلاد عبادی‌پور و همسرش
میلاد عبادی‌پور
گردآوری: بخش ورزشی بیتوته

دریافت مشاوره برای حل اختلافات زناشویی
ویدئو آموزشی و جراحی بیماری های نشیمنگاه
لبخند زیبا با دندان های زیبا
تور استانبول (ویژه مهرماه)
بلیط مشهد و کیش زیر قیمت بازار
بااین روش دیگر نیازبه کفش پاشنه بلندندارید
بلیط های ارزان و زیر قیمت بازار بخرید
خرید بلیط کیش زیر قیمت بازار
ویژه همه دانش آموزان و دانش جویان
از عمل افزایش قد، چقدر می دانید؟
اگربه دنبال راهی مطمئن برای افزایش قدهستید
به بهترین مناطق پاییزی ارزان سفر کنید

تازه های ورزشی(ورزشکاران، درمان با ورزش، ورزش عمومی، زیبایی اندام و...) سایر مطالب ورزشی
رژیم لاغری بدون گرسنگی!

ورزش بدنسازی چیست ؟ انواع و فواید این ورزش

رقص باله برای کودکان چیست و مزایای آن کدامند؟

ورزش های افزایش قد

تغذیه قبل و پس از ورزش

توصیه هایی برای کسانی که ورزش می کنند؟

بیوگرافی آدام همتی بازیکن فوتبال

درمان خار پاشنه با ورزش

ورزش چیست؟ انواع ورزش و هدف از انجام آن

رشته ورزشی کوک سول وان

بیوگرافی هادی چوپان، گرگِ ایرانی مسترالمپیا

بیوگرافی خداداد عزیزی
سایر مطالب ورزشی

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۵۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هفته سی‌وهشتم لیگ دسته دوم فوتبال اسپانیا با یک حاشیه همراه بود که سر و صدای زیادی به راه انداخت. روز گذشته (شنبه) تیم‌های فوتبال راسینگ سانتاندر و الچه به میزبان راسینگ به مصاف هم رفته بودند که در آخرین دقایق آن یک هوادار روی سکوها دچار حمله قلبی شد.

به گزارش تسنیم و به نقل از نشریه مارکا؛ در این میان اینیگو ساینس ماسا، بازیکن تیم راسینگ که روی نیمکت نشسته بود، زودتر از تیم داوری متوجه اتفاق شد و به همین دلیل فوراً به سراغ خوان کانترو، ناضر مسابقه رفت و از او در کمال ادب و احترام اما با جدیت خواست که دستور توقف بازی را برای رسیدگی به وضعیت هوادار 58 ساله تیم میزبان که گویا دو بار پیاپی دچار حمله قلبی شده بود، صادر کند. میانجیگیری او برای نجات جان هوادار اما در میان بهت و ناباواری با کارت قرمز داور مسابقه، خوان کانترو مواجه شد؛ تصمیمی کاملاً متفاوت از آنچه سایر داوران در شرایط مشابه اتخاد می‌کنند.

مشخص نیست که دلیل داور برای مجازات بازیکن نیمکت‌نشین سانتاندر چه بوده است اما این‌طور به نظر می‌رسد که او فرض را بر این گذاشته که بازیکن در حال مشاجره با ناظر مسابقه است. به هر حال تصمیم او برای اخراج بازیکن پا بر جا مانده که این مسئله مسئولان باشگاه راسینگ را برآن داشته تا نسبت به مجازات بازیکن خود فرجام‌خواهی کنند.

در این بین خوشبختانه با ورود به موقع پزشکان و اجرای عملیات احیا، هوادار تیم راسینگ از مرگ نجات پیدا کرد و به بیمارستان انتقال داده شد. گفته می‌شود که وضعیت این هوادار پایدار است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903183

دیگر خبرها

  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • عکس‌| اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار!
  • یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر
  • یک ایرانی در لیگ کره شاگرد پائز شد!
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • پائز در لیگ کره جنوبی یک بازیکن ایرانی دارد!
  • چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!