Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@11:01:30 GMT

تاسیس دانشکده هنر باید پیگیری شود

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۵۸۸۸

تاسیس دانشکده هنر باید پیگیری شود

بهرام فاضلی زاد در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص فعالیت دانشکده علمی و کاربردی فرهنگ و هنر اظهار داشت: مصوبه شورای عالی اداری که یک مصوبه کشوری است که در این مورد اجرا شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: طبق مصوبه مذکور باید تمام دانشکده های زیرمجموعه وزارت خانه های دولتی یا تعطیل و یا به بخش خصوصی واگذار می شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول بیان داشت: مصوبه شورای عالی اداری یک مصوبه کشوری است و استان اختیاری برای اجرای آن ندارد.

فاضلی زاد در پاسخ به اینکه چرا روند خصوصی سازی برای این دانشکده اجرا نشده است، گفت: واجدالشرایطی برای این موضوع وجود نداشت و تنها یک مورد متقاضی در این زمینه داشتیم که به دلیل اینکه شرایط واگذاری محقق نشد، این اتفاق صورت نگرفت.

وی تاکید کرد: اصلح این است که دلسوزان فرهنگ و هنر استان و کسانی که دغدغه این موضوع را دارند، به جای اینکه به فکر تشکیلات جایگزینی چون دانشکده فرهنگ و هنر که با این مصوبه شورای عالی اداری کشور مواجه شد، مانند سایر استانها پیگیر ایجاد و اجرای دانشکده هنر در ذیل دانشگاه های مادر چون دانشگاه رازی باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه  افزود: ۶۰۰ مرکز در کشور مشمول مصوبه شورای عالی اداری  شدند و این مرکز نیز یکی از این مراکز است.

این مسئول ادامه داد: در کنار مرکز فرهنگ و هنر، مرکز میراث بیستون میراث فرهنگی، مرکز بنیاد شهید، مرکز دادگستری و...از دیگر مراکزی است که بنابر مصوبه مذکور تعطیل شده اند.

کد خبر 4733974

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه شورای عالی دانشگاه علمی کاربردی هفته دفاع مقدس اربعین 98 بوشهر اربعین حسینی قزوین شیراز اجلاس جاده ابریشم گرگان خطبه های نماز جمعه گردشگری بیرجند شهرکرد دفاع مقدس جنگ تحمیلی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۵۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: منطقه ۱۷ تهران محلی است که خیلی زیاد به واقعیت تهران و نبض شهر نزدیک می‌شوید و حضور وزیر فرهنگ و جمعی از همکاران در این منطقه، یک تجربه بسیار گران قیمت است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور افزود: یکی از اتفاقات کلیدی در این منطقه این است که بعد از بازار تهران بزرگترین کانون خرده فروشی پوشاک در تهران است. یک‌ کانون نظارتی جدی ذیل استان‌ تهران، اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد استان و کارگروه مد و لباس تشکیل خواهد شد که ناظران مردمی، تخلفات را رصد کنند. 

امامی همچنین گفت: به دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اولویت‌های وزارتخانه نباید بگذاریم مساله سالمندی به یک بحران تبدیل شود و یک‌پرونده سالمندی برای حل مساله سالمندی تشکیل شده است.

وی افزود: پیرو درخواست‌های مردمی، با همکاری شهرداری تهران ما یک‌ مرکز تجمعی بزرگ عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه را در منطقه امام‌زاده حسن ایجاد می کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • رونمایی از نشان نود سالگی دانشگاه تهران
  • بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت آموزش عالی در ایران/ لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد
  • لوگوی ۹۰ سالگی دانشگاه تهران منتشر شد
  • لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد /بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت آموزش عالی در ایران