Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در اعتراض به برخورد با مردم متحصن در منطقه چهاردانگه گفت: موضوع زباله نیاز به رسیدگی دارد و مسئولی که به نمایندگان توهین می‌کند باید پاسخگو باشد. ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

محمد دامادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری اظهار داشت: اگر چه نیروی انتظامی مسئول برقراری نظم و امنیت است اما چماق باید به مدیری زده شود که به نمایندگان می‌گویند هارت و پورت می‌کنید و برای برطرف کردن مشکل زباله در مازندران اقدامی نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه بیش از یک ماه از تحصن و اعتراض مردمی مردم گویچاله چهاردانگه می‌گذرد، افزود: همچنان برخورد با مردم را شاهد هستیم.

پروژه زباله‌سوز سراوان رشت 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز داردرفع معضل زباله مازندران با کمک سازمان‌های مردم نهاد میسر استروزانه 700 تن زباله در شهر قم تولید می‌شود

وی با تاکید بر اینکه شیرابه‌ها در اراضی نفوذ کرده و برنج از این شیرابه‌ها تولید می‌شود، خاطرنشان کرد: تهدید زیست محیطی در منطقه چهاردانگه داریم و در این رابطه تلاش همگانی را باید شاهد باشیم.

دامادی با اشاره به طرح موضوع زباله چهاردانگه در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: پس از گذشت سال‌ها همچنان نیروگاه زباله‌سوز تنها در حد یک شعار عمل نشده باقی مانده است.

انتهای پیام/ح

R41358/P/S6,74/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۶۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران

در فینال دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران، کاسپین آبی ساری با شکست ایرانیان نکا به عنوان قهرمانی دست یافت.

در دیدار فینال رقابت‌ها که در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی آسایش ساری برگزار شد، ۲ تیم در وقت قانونی به تساوی بدون گل رضایت دادند ولی در ضربات پنالتی تیم کاسپین آبی ساری ۴-۲ تیم ایرانیان نکا را از پیش رو برداشت.

در دیدار راه بندی نیز هم تیم سامان ماکران میاندورود برای کسب مقام سوم ستاره ساز بابلسر را شکست داد.

در پایان رقابت‌ها نیز در آئینی با حضور ابوطالبی و پیوسته رئیس و دبیر هیات ورزش‌های همگانی مازندران و موسوی رئیس کمیته مینی فوتبال استان از تیم‌های برتر و داوران تجلیل شد.

مرحله مقدماتی دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران با حضور ۸ تیم در ۲ گروه مرکز و شرق از شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ضرورت لایروبی حوضچه نیروگاه نکا/ پیشرفت زباله سوز ساری شتاب گرفت
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود
  • ورود وزیر کشور به مازندران + فیلم
  • ورود وزیر کشور به مازندران