Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها امروز، چهارشنبه 10 مهرماه با شعار «با رنگ مهر رؤیایی را بسازیم» در سطح مدارس استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مرحله اول این جشن با هدف تأمین نیازهای تحصیلی دانش‌آموزان مستمند، روز پنجشنبه ۷ شهریورماه در سطح پایگاه‌های اصلی سطح شهرها و روز جمعه ۸ شهریورماه نیز در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان بیان کرد: هم‌استانی‌های خیراندیش می‌توانند کمک‌های خود را از قبیل کیف، کفش، لوازم التحریر و پوشاک به مدارس اهدا کنند؛ همچنین می‌توانند از طریق شماره حساب سیبا ۰۱۰۷۰۷۳۰۳۰۰۰۲ بانک ملی کمک‌های مالی خود را پرداخت کنند.

عبادی با بیان اینکه در مرحله اول برگزاری جشن عاطفه‌ها در استان مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، کمک‌های مردمی جمع‌آوری شد، افزود: سال گذشته نیز در مجموع ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی جمع آوری شد که توسط اداره کل آموزش و پرورش استان میان دانش‌آموزان محروم استان توزیع شد.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن جشن عاطفه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نیرو‌های سپاه و ارتش از زمین و هوا کار ارسال کمک‌ها به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان را انجام می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • حمایت هزارو۱۲۷ میلیاردتومانی ازسبدامنیت غذایی مردم سیستان وبلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است