Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@12:33:39 GMT

همتی: پول ملی ۴۰درصد تقویت شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۶۴۶۹

همتی: پول ملی ۴۰درصد تقویت شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالناصر همتی در یادداشتی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: سال گذشته در این ایام وضعیت بدی بر اقتصاد کشورمان حاکم شده بود. دولت آمریکا و متحدین منطقه‌ای آن با شروع جنگ تمام‌عیار اقتصادی و راه انداختن ماشین جنگ روانی و تبلیغاتی در اندیشه فروپاشی کشور از طریق اقتصاد و با ابزار سقوط ارزش پول ملی و نهایتا ایجاد هرج‌ومرج در سراسر کشور بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خداوند متعال را شاکرم با هدایت و حمایت‌های مقام معظم رهبری، رئیس جمهور محترم و سران قوا و از همه مهمتر، مقاومت و همراهی تحسین‌برانگیز مردم عزیز، تدابیر و اقدامات بانک مرکزی و برنامه منسجمی که در این راستا تنظیم کردیم، با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادها توانستیم با یکی از پیچیده‌ترین و بی‌سابقه‌ترین تحریم‌ها و محدودیت‌های مالی و پولی با قدرت مقابله کرده و ثبات و آرامش را به بازار ارز و سایر بازارها برگردانیم.

رییس کل بانک مرکزی تصریح کرد: امروز درست نسبت به یک سال پیش، پول ملی ۴۰ درصد تقویت شده و رشد تورم مهار گشته و طلیعه رشد اقتصادی آشکار شده است.

همتی عنوان کرد: مردم عزیز خصوصاً اقشار با درآمدهای پایین و حقوق ثابت سختی زیادی را تحمل کرده و می‌کنند. لیکن این روزها طلیعه پیروزی مقاومت مردم بیش از همیشه آشکار شده است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه من و همکارانم را به ادامه این مسیر هر روز مصمم‌تر می‌کند امید به بهبود شرایط زندگی و رفاهی اقشار آسیب‌دیده از فشار تحریم‌ها و تلاش جدی مسئولین برای خدمت بهتر به مردم عزیز کشورمان است.

۲۲۳۲۲۵ کد خبر 1306117

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عبدالناصر همتی بانک مرکزی تورم باشگاه پرسپولیس اربعین حسن روحانی باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا پیاده روی اربعین ایران و عربستان استان البرز قاسم سلیمانی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۶۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ معلم نمونه استان سمنان تقدیر می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا همتی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی آموزش و پرورش استان سمنان از تقدیر ۳۰ معلم نمونه استان به طی هفته معلم خبر داد و بیان کرد: انگیزه بخشی و قدردانی از خدمات معلمان هدف این برنامه است.

وی با بیان اینکه سه معلم نیز برای قدردانی در سطح ملی به دبیرخانه گرامیداشت مقام معلم در وزارت آموزش و پرورش اعلام شده است، ابراز کرد: طرح شناسایی معلمان نمونه از ابتدای سال در تمام تحصیلی در تمام طول سال در استان اجرایی شده است.

معاون پژوهشی آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به ملاک‌های انتخاب معلمان نمونه، بیان کرد: معلمانی که از حیث عملکردی با داشتن وجدان کاری بالا در این فهرست جای می گیرند.

همتی مسئولیت‌پذیری را دیگر ملاک انتخاب معلمان نمونه یاد کرد و بیان داشت: پشتکار، خلاقیت و ابتکار عمل در کنار اخلاق‌مداری دیگر ملاک های انتخاب یک معلم نمونه است.

وی با بیان اینکه معلمان نمونه از طریق نظرات دانش‌آموزان، اولیا، همکاران هم‌پایه و هم‌رشته، مدیران و ارزیابان انتخاب می شوند، گفت: طی برنامه ای از این معلمان تقدیر خواهد شد.

کد خبر 6092455

دیگر خبرها

  • ضرورت تقویت زیرساخت های سلامت در کشور
  • آشکار شدن فریبکاری غرب در پیچیدن نسخه‌ آزادی‌خواهی برای دیگران
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری
  • ۳۰ معلم نمونه استان سمنان تقدیر می‌شوند
  • نقض قوانین از طریق دوستیابی مجازی با هوش مصنوعی
  • نیازمند تقویت اقناع در دولت هستیم
  • مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم یکی از آرمانهای اصلی انقلاب است
  • آشکار شدن چهره تزویر آمریکا در حمایت از حقوق بشر
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود