Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا داود ایوبی، شامگاه سه شنبه در نشست با معتمدین و بزرگان منطقه دوراهی نورآباد افزود: روز انتخابات همه بزرگان با همدلی و هم‌افزایی تصمیم‌گیری کنندتا روند توسعه شهرستان ممسنی که متناسب با پتانسیل‌های طبیعی و انسانی آن نیست سرعت گیرد.

وی ادامه داد:مبادا تعداد متهمان انتخاباتی و هنجار شکنیهای روز انتخابات برای زمان‌های طولانی مسئولان شهرستان و مردم آن را درگیر حاشیه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
رئیس شورای تامین شهرستان ممسنی اظهار داشت: انتخابات طایفه‌ای نتیجه‌ای طایفه‌ای به دنبال خواهد داشت که نه تنها تحولی در توسعه شهرستان نخواهد داشت بلکه موجب هدر رفت منابع و توسعه نامتوازن همه مناطق شهرستان خواهد شد.
فرماندار ممسنی ادامه داد: در حالی که درخشش فرزندان ممسنی در عرصه های علمی، ورزشی و فعالیت‌های اجتماعی متبلور شده، حوادث روز انتخابات باعث سرافکندگی آنها شده که همواره در مجامع عمومی شهرستانی با زبان گویا توسط آنها بیان و نگرانی خود را اعلام میکنند.
رئیس حوزه انتخابیه شهرستان های ممسنی و رستم با تاکید بر لزوم برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه در دوم اسفند ۹۸ بیان کرد: از تمام ابزارهای موجود شهرستانی و استانی در برنامه ریزی و پیش بینی و پیشگیری از اتفاقات ناگوار در روز انتخابات استفاده شده که امیدوارم با همراهی همه جانبه مردم و به ویژه نخبگان، بزرگان و معتمدین در این دوره، انتخاباتی بدون حاشیه و درگیری شاهد باشیم.
در  این جلسه اعضای شورای تامین شهرستان ممسنی و نمایندگان مردم نظرات و پیشنهادهای خود را برای برگزاری انتخابات آرام و بدون حاشیه ارائه دادند.
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در دوم اسفند ۹۸ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

ممسنی به مرکزیت نورآباد از شهرستان های غربی استان فارس است.

۷۳۷۷/ ۱۸۷۶ 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی ممسنی فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رخ نمایی بهار در طبیعت زیبای روستای فندخت شهرستان زیرکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، در پی بارشهای قابل توجه شهرستان زیرکوه که در سال زراعی جاری میانگین آن به 243.5 میلیمتر رسیده طبیعت بهاری این شهرستان و روستاهای آن از جمله روستای فندخت زیبا شده است .

میانگین بارشهای سال گذشته این شهرستان  ( 142 میلیمتر باران)  بوده است که  امسال افزایش بیش از دو برابری داشته است .

 

دیگر خبرها

  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند
  • رقابت ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران
  • نمایی دل انگیز از دریاچه سد سمیرم در قاب دوربین شهروند خبرنگار
  • قدرت‌نمایی شبانه پلنگ در مازندران (فیلم)
  • پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس
  • رخ نمایی بهار در طبیعت زیبای روستای فندخت شهرستان زیرکوه
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان