Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رضا دهدار از تیم شرکت ملی حفاری اهواز با محاسبه رکوردهای رقابتهای قهرمانی جهان در تایلند، هفته اول لیگ در جایگاه نخست قرار گرفت.
به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری؛ در آخرین مسابقه دومین روز از هفته اول لیگ برتر سال98 باشگاههای کشور (یادواره شهدای شرکت ملی حفاری اهواز) وزنه‌برداران دسته102کیلوگرم رده های سنی جوانان و بزرگسالان به مصاف یکدیگر رفتند که رضا داهدار از تیم ملی حفاری در بزرگسالان و ابوالفضل خاکپور از عقاب در جوانان اول شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برهمین اساس رکوردهای ثبت شده رضا دهدار و رضا بیرانوند در مسابقات جهانی تایلند در هفته اول لیگ برتر احتساب شد.
رده‌بندی نهایی و نتایج ثبت شده تمامی شرکت‌کنندگان حاضر در رقابت دسته 102 کیلوگرم رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان به شرح زیر است:
نتایج دسته 102 کیلوگرم جوانان:
1- ابوالفضل خاکپور(عقاب):یکضرب145، دوضرب180 و مجموع 325 کیلوگرم
2- امیرمحمد کمالی(نیروی زمینی ارتش):یکضرب146، دوضرب178 و مجموع324کیلوگرم
3- ابراهیم اسفندیاری(مناطق نفت‌خیز جنوب):یکضرب138، دوضرب177 و مجموع315کیلوگرم
نتایج دسته 89کیلوگرم بزرگسالان:
1-رضا دهدار(ملی حفاری):یکضرب175، دوضرب219 و مجموع394 کیلوگرم
2-رضا بیرانوند(ایران مال): یکضرب170، دوضرب206 و مجموع376 کیلوگرم
3-احمدرضا حیدری(عقاب): یکضرب166، دوضرب198 و مجموع364 کیلوگرم
4-امیر حقوقی(دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات):یکضرب162، دوضرب195 و مجموع357 کیلوگرم
5-رضا نصیری(مناطق نفت‌خیز جنوب):یکضرب151، دوضرب170 و مجموع321 کیلوگرم

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لیگ برتر وزنه برداری دهدار دسته 102 کیلوگرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۶۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا

چهاریمن روز رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا در قزاقستان پیگیری شد و دو نماینده کشورمان در رده سنی جوانان به روی رینگ رفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز سوم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا، امروز (دوشنبه - 10 اردیبهشت ماه) در قزاقستان پیگیری شد و دو نماینده رده سنی جوانان به مصاف حریفان خود رفتند. 

 مهدی سلطانی بوکسور وزن 54 کیلوگرم با برتری مقابل نماینده مغولستان ضمن صعود به دیدار نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد. سلطانی در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده بود و در دیدار مقابل نماینده مغولستان در دو راند نخست مغلوب شده بود، اما با عملکرد قابل در راند سوم در نهایت پیروز این مسابقه لقب گرفت و نخستین مدال نمایندگان بوکس کشورمان را در این رقابت‌ها قطعی کرد. او در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف بوکسوری از قزاقستان خواهد رفت. 

 همچنین مهدی شعبان دیگر نماینده بوکس رده سنی جوانان ایران در وزن 48 کیلوگرم با شکست مقابل نماینده فیلیپین از دور مسابقات کنار رفت. 

4 پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی

 

فردا(سه‌شنبه - 11 اردیبهشت ماه) رقابت‌های رده‌سنی امید پیگیری می‌شود و چهار بوکسور کشورمان به مصاف حریفان می‌روند. در وزن 48 کیلوگرم، آرشام حسنی که پیش از این مقابل لی‌ جونگ‌ هو‌ از کره‌جنوبی پیروز شده بود به مصاف ویشوانا‌ از هند می‌رود.

 در وزن 60 کیلوگرم، آرمان عبادی با آکاش گورکا از هند دیدار می‌کند. علی گرجی در وزن 67 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان می‌رود. در وزن 75 کیلوگرم نیز محمد محشری با گورپاد‌ از هند روبه‌رو خواهد شد.

رقابت‌های بوکس قهرمانی رده سنی جوانان و امیدهای آسیا از از  روز شنبه 8 اردیبهشت‌ ماه آغاز ‌شد و 18 اردیبهشت ماه در قزاقستان به پایان خواهد رسید. 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد