Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-03@15:30:23 GMT

کتف کمال کامیابی‌نیا در بوکس مصدوم شد؟

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۶۹۰۰

ساعت 24-سرمربی تیم‌ملی بوکس از این گفت که با بعضی فوتبالیست‌ها بوکس کار می‌کرد.

علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس ایران امروز میهمان برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم سیما بود و در بخشی از برنامه درباره تمرین بوکس با فوتبالیست ها حرف زد. او گفت: «مهدی طارمی مدتی با من تمرین می کرد و بعد به خارج از کشور رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای کامیابی نیا نیز گاهی سر تمرین های علی اکبری می آید. او پارسال می آمد و کتفش امسال آسیب دیده و ربطی به بوکس نداشته. آنها بیشتر برای اعتماد به نفس به بوکس می آیند.» این مربی ادامه داد: «امیر عابدزاده هم که با پدرش دوستی نزدیکی دارم می آمد و بیشتر برای اعتماد به نفس سراغ این رشته می آیند و به آنها کمک می کند. بوکس برای دکتران و محصلان هم خوب است چون اعتماد به نفسی می دهد که در زمینه کاری هم موثر است.»

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۶۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی فینالیست شد/ سلطانی و ملک‌خطابی به مدال برنز رسیدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌) در قزاقستان آغاز ‌شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.

امروز جمعه، مبارزات مرحله نیمه‌نهایی اوزان مختلف رده‌سنی جوانان برگزار شد.

در وزن ۹۲+ کیلوگرم، امیر اسماعیلی به مصاف راتهیل‌ از هند رفت و با ارائه مبارزه‌ای تماشایی‌ در همان راند نخست، حریف قدرتمند هندی را ناک اوت کرد و فینالیست شد. وی در فینال و برای کسب مدال طلا به مصاف شهزود پولوونوف‌ از ازبکستان خواهد رفت.

در وزن ۵۴ کیلوگرم، امیررضا سلطانی با وجود تلاش فراوان نتوانست برابر آمانتور ژومایف‌ به توفیقی دست یابد و نتیجه‌ را واگذار کرد تا با کسب‌ مدال برنز به کار خود پایان داد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم، امیررضا ملک‌خطابی‌ مقابل اسرویلوف‌ از ازبکستان و در نهایت نماینده ازبک‌ پیروز شد تا ملک‌خطابی‌ به مدال برنز برسد.

فردا شنبه، مبارزات نیمه‌نهایی رده‌ سنی امید برگزار می‌شود و در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با جواهیر اوماتالیف‌ از ازبکستان، در وزن ۸۶ کیلوگرم، سیدعلی‌ سیدصدری‌ با تمیرلان‌ موکاتیف‌ از قزاقستان و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، رضا خلیل‌زاده با جهانگیر زوکروف‌ از ازبکستان رقابت خواهند کرد.

کد خبر 6095905

دیگر خبرها

  • تمرین فشرده شاگردان عبدی زیر بارش باران و رنگین کمان
  • اسماعیلی فینالیست شد/ سلطانی و ملک‌خطابی به مدال برنز رسیدند
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • تشویق شدید نکونام، در دوران پسا خطیر! (عکس)
  • تشویق شدید نکونام در تمرین، مصدوم داد!
  • آیا فرشتگان می توانند کاری غیر از عبادت را در پیش گیرند؟
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک